וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת "אופטיקה הלפרין" פותחת שני סניפים אליהם תגייס עשרות עובדים

14.5.2023 / 16:13

רשת האופטיקה הגדולה בישראל מתרחבת ומודיעה על פתיחת 2 סניפים חדשים לרשת אשר נפתחו בקניון עזריאלי במודיעין ובמרכז שפיר בחדש בראש העין

אופטיקה הלפרין. יחצ,
אופטיקה הלפרין/יחצ

רשת האופטיקה הגדולה בישראל מתרחבת ומודיעה על פתיחת 2 סניפים חדשים לרשת אשר נפתחו בקניון עזריאלי במודיעין ובמרכז שפיר בחדש בראש העין. הרשת ממשיכה להגדיל את כוחה וממצבת עצמה כרשת האופטיקה הגדולה בארץ.

לרגל פתיחת הסניפים החדשים, הרשת מגייסת עשרות עובדים לתפקידים שונים, בין היתר לתפקידי שירות, מכירה, קשרי לקוחות ועוד. הרשת קוראת לאנשים מכל הגילאים ומכל המגזרים להגיע, להנות מתנאים מצוינים, אפשרויות קידום ולהיות חלק ממשפחת אופטיקה הלפרין.

להגשת מועמדות שלחו מייל ל-tali_ki@optica-halperin.com

החנות בקניון עזריאלי מודיעין, הוקמה בעלות של כחצי מיליון ש"ח ומשתרעת על שטח של כ- 50 מ"ר וכוללת מגוון רב של משקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות מגע ואביזרים של מיטב המותגים העולמיים: קרולינה הררה, הוגו בוס, לקוסט, דיור, מייקל קורס ועוד. לצד השקת הסניף החדש במודיעין, מודיעה הרשת על סניף נוסף שנפתח בראש העין, במרכז שפיר החדש. הסניף הוקם בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח גם הוא ומשתרע על שטח כ-40 מ"ר.

טלי קינג, מנהלת רשת "אופטיקה הלפרין": "העובדה שאנחנו ממשיכים להתרחב ועומדים ביעדי הגדילה אשר הצבנו לעצמנו בשנה האחרונה משמחת מאוד. לצד פתיחת הסניפים החדשים אנחנו ממשיכים להתרחב ולגייס עובדים מכל הגילאים אשר רוצים לקחת חלק בעשייה המרובה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully