וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לעבודה: מהו הג'וב החדש של נפתלי בנט?

15.5.2023 / 16:00

בחזרה להייטק: ראש הממשלה לשעבר יצטרף לחברה המפתחת טכנולוגיה פורצת דרך למימוש מחשבים קוונטים פוטוניים: "יש ביכולתה של ישראל הזדמנות להוביל בתחום חדשני ופורץ דרך זה"

ראש הממשלה נפתלי בנט, ישיבת ממשלה, 19 ביוני 2022. אלכס קולומויסקי, פול
שב לכור מחצבתו. ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט/פול, אלכס קולומויסקי

קוונטום סורס (Quantum Source Labs) המפתחת טכנולוגיה פורצת דרך למימוש מחשבים קוונטים פוטוניים, הודיעה היום על הצטרפותו של ראש ממשלת ישראל לשעבר נפתלי בנט כחבר דירקטוריון של החברה. מהחברה נמסר כי "כישוריו וניסיונו הרב של בנט יסייעו לחברה במשימתה לקידום טכנולוגיות מחשוב קוונטי פורצות דרך ועיצוב פני עתיד התחום כולו".

בנט הסביר את הצטרפותו: "מחשוב קוונטי היא טכנולוגיה עם פוטנציאל משמעותי לקדם את עולמנו ולהשפיע על חיינו. בהיותנו אומת היי-טק, יש ביכולתה של ישראל הזדמנות להוביל בתחום חדשני ופורץ דרך זה. אני מאמין שלצוות קוונטום סורס יהיה חלק משמעותי בהובלת פיתוח התחום וקידומו".

חברת קוונטום סורס נמצאת בחזית מהפכת המחשוב הקוונטי, ומפתחת טכנולוגיות קוונטיות פוטונית חדשניות. על ידי מינוף כוחם של ביטים קוונטיים (קיוביטים), המחשוב הקוונטי מציע מהירות חישוב חסרת תקדים ופוטנציאל לפתור בעיות מורכבות בתחומים שונים.

החברה מפתחת טכנולוגיה אשר תאפשר את מימושם של מחשבים קוונטים פוטוניים בעלי מיליוני קיוביטים, העמידים בפני שגיאות (fault tolerant). עד היום, חברות הצליחו לבנות ולהדגים מחשבים קוונטיים קטנים, בעלי עשרות עד מאות קיוביטים. מחשבים אלה אמנם מבוססים על טכנולוגיה פורצת דרך, אך בשל גודלם אין להם עדיין שימוש מסחרי מהותי.

עודד מלמד, מייסד משותף ומנכ"ל קוונטום סורס: "אנו מברכים על הצטרפותו של נפתלי בנט לדירקטוריון החברה. מר בנט שותף לחזוננו כי לטכנולוגיות המחשוב הקוונטיות פוטנציאל לחולל שינוי בתחומים רבים החשובים לחיינו. למר בנט רקע טכנולוגי ויזמי עשיר, וניסיון בינלאומי רחב ועמוק. הצטרפותו למאמץ הינה בעלת ערך משמעותי לחברה, בעודנו מתקדמים לפרוץ את גבולות הטכנולוגיה המוכרת".

קוונטום סורס גייסה בסבב סיד 27 מיליון דולר מ- Grove Ventures, Pitango First, Eclipse, Dell Technologies Capital, ו - 10D. זהו אחד מסבבי הסיד הגדולים ביותר בתחום המחשוב הקוונטי.

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully