וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים במחירי הדיור? חיים ביבס: "סמוטריץ' מייצר מצג שווא"

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 10:29

יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, עולה להתקפה מול שר האוצר, אחרי שזה טען כי ראשי הרשויות חזרו בהם ממתווה מוסכם של הצעת חוק הארנונה: "הבנו מהר שאי אפשר להאמין לדברים שהוא אומר" עוד אמר ביבס כי קרן הארנונה היא "מלחמה בתושבי מדינת ישראל"

חיים ביבס בדיון על קרן הארנונה,כנסת, 14 במאי 2023. דני שם טוב, דוברות הכנסת
יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס (במרכז), בעת הדיונים בוועדת הכספים על קרן האנרונה/דוברות הכנסת, דני שם טוב

יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, צפה במסיבת העיתונאים שבו האשים שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', את ראשי השלטון המקומי בכך שכבר הסכימו לפשרה בנושא "קרן הארנונה", שתאפשר את הכללתה בחוק ההסדרים - ועתה הוא מגיב לדברים:

"מהרגע הראשון שטיוטת חוק קרן הארנונה עלתה לשולחן הדיונים, הודענו שלא נוכל לקבל אותה בשום אופן וזה קו אדום שלא יעבור מבחינת השלטון המקומי". אמר ביבס לוואלה!

ביבס לא חסך במילים קשות נוכח דברי שר האוצר: "סמוטריץ הבטיח לראשי הרשויות במהלך פגישה איתנו שזה לא יכנס לחוק ההסדרים ושיקר. הוא עשה בדיוק ההיפך. הבנו מהר שאי אפשר להאמין לדברים שהוא אומר והמשכנו במאבק לביטול החוק תוך כדי מזעור הנזקים הכבירים לרשויות ולתושבים".

האם קרן הארנונה תפגע ביציבות הקואליציה - https://news.walla.co.il/item/3578777

שר האוצר תוקף את ראשי השלטון המקומי

בווידאו: סמוטריץ' תוקף: "ראשי הערים נלחמים במי שרוצה להוריד את יוקר הדיור"/צילום: לע"מ

"מלחמה בתושבי מדינת ישראל"

ביבס תיאר את השתלשלות העניינים במחלוקת סביב הנושא: "סמוטריץ מנסה לייצר מצג שווא. ביום חמישי התקבלה החלטה של ראשי הרשויות שאנחנו לא נותנים לאוצר לשים יד על הקופה הציבורית ונלחם עד הסוף . אנחנו נלחמים כדי שהכסף יישאר בשלטון המקומי, בהשקעה בתושבים.

חברי כנסת מכל סיעות הקואליציה שישבו בדיוני הוועדה התבטאו נחרצות נגדה. כולם מבינים שזו לא מלחמה בראשי רשויות אלא מלחמה בתושבי מדינת ישראל. רק שר האוצר ממשיך להתעקש.
התושבים שלנו הם לא האויב - התושבים שלנו הם הציבור. להם צריך לדאוג. לא לקופת האוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully