וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים בהנהלת קרפור ישראל

15.5.2023 / 11:07

אל צוות ההנהלה יצטרפו מיה גולדין, שמונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש, ושי דגן, שמונה לסמנכ"ל תפעול. אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל: "ניסיונם העשיר יסייע לנו רבות ביישום תכניות הצמיחה של החברה בדגש על פיתוח והרחבת הרשת בישראל"

שי דגן. איתן ואן לואן,
שי דגן/איתן ואן לואן

לאחר השקה מוצלחת של 50 סניפים ראשונים של הרשת הבינלאומית ברחבי הארץ, אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל, מודיע על שני מינויים חדשים בצוות ההנהלה.

שי דגן מונה לתפקיד סמנכ"ל התפעול ובמסגרת תפקידו יהיה אמון על מערך התפעול והניהול השוטף של סניפי הרשת, לרבות ניהול הצוותים, מכירות הסניפים, בינוי ותחזוקת הסניפים, ניהול מנהלי האזורים, שירות ונראות הסניפים.

מיה גולדין מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש ובמסגרת תפקידה תהיה אמונה על יחסי העבודה והתגמול בחברה, תנהל את תחום גיוס ורווחת העובדים וכן תוביל תכניות פיתוח והכשרת עובדים ומנהלים, תוך התמודדות עם אתגרי שוק העבודה בימים אלו ובענף הקמעונאות בפרט.

מיה גולדין. יוסי זליגר,
מיה גולדין/יוסי זליגר

דגן בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול עם התמחות במימון וכלכלה מטעם המכללה למנהל ותואר שני במשפטים עם התמחות במשפט מסחרי מטעם אוניברסיטת בר אילן. דגן בעל ניסיון ניהולי עשיר ורב שנים בעמדות ניהול ובעל היכרות מעמיקה בענף הקמעונאות הישראלי. במשך למעלה מ-20 שנים כיהן בתפקידי ניהול רבים בתחום המסחר והקמעונאות בחברות גדולות ומובילות במשק, ביניהם כמנכ"ל רשת yellow מקבוצת פז ובתפקידו האחרון כמנכ"ל רשת טרקלין חשמל.

גולדין , בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות, מגיעה לתפקיד עם ניסיון עשיר של למעלה מעשור בניהול אגפי משאבי אנוש, ליווי ארגונים בתהליכים של צמיחה מואצת והובלת תהליכים חוצי ארגון לשיפור והתייעלות, בין היתר בתחומי ההדרכה והגיוס ובהתנהלות מול וועדי עובדים והסכמים קיבוציים מורכבים. במשך השנים שימשה במגוון תפקידים, ביניהם: סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת מקס סטוק, מנהלת אגף משאבי אנוש בחברת יינות ביתן מגה ובתפקידי ניהול רבים בחברת סלקום.
גולדין בוגרת תואר ראשון בהצטיינות במדעי ההתנהגות מטעם המרכז האקדמי רופין.

אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל: "אנחנו שמחים על הצטרפותם של שי ומיה לצוות המוביל של רשת קרפור ישראל. אני משוכנע שניסיונם העשיר, לצד יכולותיהם האישיות, יאפשרו להם להצליח בתפקידם החדש, לממש את תכניות הצמיחה של החברה בדגש על פיתוח והרחבת הרשת בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully