וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: אלישיה קיז למען נשים במוזיקה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 18:56

מותגי המשקפיים שעומדים לכבוש את הקיץ, התיקים שייקחו אתכן לחופשה באיטליה, הקרם שיזין את עורך בלחות לאורך כל היום, מהדורות אוכל מיוחדות לחג השבועות

איטליה כהשראה קולקציית התיקים של מותג Furla. יח"צ,
איטליה כהשראה קולקציית התיקים של מותג Furla/יח"צ

איטליה כהשראה

המותג FURLA, משיק את קולקציית אביב-קיץ 2023 צבעונית מתמיד מלווה בקמפיין המציג את הDNA- האיטלקי של המותג: אלגנטיות מתוחכמת, מקוריות וצבעוניות. ההשראה היא חופשה של קבוצת חברים בווילה באיטליה המשקיפה לים והאינטראקציה שלהם ביחד ועם הסביבה.

כצעד נוסף בתמיכת המותג בנשים ובמוזיקה, בקמפיין מככבת אנפיסה לטיאגו, D.J ומפיקה מוזיקלית עטורת שבחים המזוהה עם נאפולי שהיוותה השראה למותג. הקמפיין כולל סדרת תמונות וסרטונים בהם אנפיסה חוקרת את הסביבה בה היא יוצרת סימפוניה באמצעות מיקס של צלילים, שכל אחד בא לידי ביטוי בתיק שונה של פורלה, בחלל אחר בבית.

תמונות הקמפיין משקפות את הקולקציה: דינאמית, צבעונית ושמחה, הגזרות רכות והצבעים השולטים הם גוני פסטל כמו צהוב, לילך, תכלת וצבעים עזים של ירוק וורוד. בקולקציה מככבים דגמי הדגל של המותג: מטרופוליס, 1927 ואופרטוניטי, לצד עיצובים חדשים כמו התיקים השקופים ותיקי עור העומדים בבסיס המותג Furla.

השילוב של אומנות וצבע, בולט העונה גם בקולקציית הנעליים הנועזת.

בזכות המשך תמיכה המותג ב She Is The Music - ארגון ללא מטרות רווח שהקימה אלישיה קיז ב-2018 באמצעות מימון קורסי הכשרה של מפיקות מוזיקליות, פורלה מוסיפה נדבך חדש למחויבותה לתמוך בנשים במוזיקה. החל מפברואר 2023, היא תיתן הזדמנות ל DJ נשים, כישרונות עכשוויים וחזקים ותעודד אותן לייצר פלייליסטים ייעודיים לחנויות קמעונאיות שיהיו זמינות בערוץ SPOTIFY החדש של FURLA.

להשיג בחנויות FURLA בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה.

איטליה כהשראה קולקציית התיקים של Furla. יח"צ,
איטליה כהשראה קולקציית התיקים של מותג Furla/יח"צ

רואים ומתרחבים

הקיץ הוא מזמן לא הטריטוריה הבלעדית של משקפי השמש, פריט אופנה גם בימים אפורים, רשת סופר-פארם שמרחיבה את פעילותה בתחום האופטיקה והפכה את אירוקה לרשת אופטיקה חדשה בשם ERROCA BY SUPER-PHARM, מציגה קולקציות של מותגי על בינלאומיים ביניהם: גוצ'י, דיור, ולנטינו, רוברטו קוואלי, טום פורד, ג'ימי צ'ו, בלמיין, מוסקינו, פראדה, ורסאצ'ה ועוד.

במסגרת ההשקה, יורחב פורטפוליו משקפי הראייה והשמש של מותגים בינלאומיים וקולקציות חדשות וייבוא מקביל של מותגים בינלאומיים ביניהם: RETRO SUPER FUTUREו- IC! BERLIN, כשלראשונה יימכרו עדשות מגע של מותגים מובילים כמו ג'ונסון, אלקון וקופרוויז'ן ועדשות צבעוניות של המותג האיטלקי Desio.

בסניפי הרשת יוקמו חדרי בדיקה לאופטומטריסטים מוסמכים, שיבצעו בדיקות ראייה ויושם דגש על משקפי ראייה עם עדשות איכותיות.

הסניף הראשון נפתח בקניון עזריאלי וקולקציית אביב-קיץ 2023 זמינה ומציעה טרנדים בהשראת עולם האופנה ביניהם: מסגרות אצטט עבות, מסגרות חתוליות צרות שממשיכות מהחורף-טרנד שנולד בשנות ה-50 בעיצובים עדכניים; משקפי טייסים בעיצוב וינטג' בשילוב עדשות צבעוניות המחברות בין המראה המודרני לרטרו שנות ה-70; מגוון עיצובים וחומרים כמו אצטט בגוונים כהים ומתכת מוזהבת;

מסגרות דקות בדגמים קלאסיים או חצויות; מסגרות רטרו שיק מרובעות וגדולות; מסגרות בגוונים שקופים ופסטליים ומסגרות אטומות בצבעוניות של ירוק עמוק, ב'ג, בורדו, סגול, חום, שחור ועוד; מסגרות בהדפס מנומר או טורטויז -שריון צב; עדשות "טינט" בגוני כתום, אדום וצהוב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רואים ומתרחבים קולקציית Erroca by Super-Pharm. יח"צ,
רואים ומתרחבים קולקציית Erroca by Super-Pharm/יח"צ

משקם ומרווה

מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה משיק תחליב לחות לפנים במרקם קליל לעור יבש עד יבש מאד, במארז שפורפרת נוחה לנשיאה בתיק. התחליב שפותח בשיתוף דרמטולוגים, מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור והגנה מקרני השמש- SPF50.

הפורמולה הייחודית מכילה 3 סרמידים חיוניים המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית וחיוניים לשמירה על לחות העור והגנה; ניאצינמיד-ויטמין B3 המסייע בייצור סרמידים תוך הפחתת אדמומיות נראית לעין וויטמין E. התכשיר נון קומודוגני, ללא בישום או פראבאנים ומעניק לחות לאורך כל היום. מתאים למבוגרים ולילדים מעל גיל 3.

להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות פארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובאון-ליין של אתרי המכר.

משקם ומרווה קרם חדש למותג 'סרווה'. יח"צ,
משקם ומרווה קרם חדש למותג 'סרווה'/יח"צ

הפסטה של הנסיכה

מותג הפסטה ברילה, משיק לכבוד שבועות, פסטה מפלדינה, המצטרפת לסדרת פסטות קולציונה ביניהן: אמיליאנה טליאטלה, טליאטלה פליה א פיינו ואורקייטה. פסטת מפלדינה החדשה, קרויה על שמה של הנסיכה מפאלדה מסאבויה, אחותו של מלך איטליה האחרון, אומברטו השני והיא מייצגת את הצד המעודן של המסורת הגסטרונומית הנפוליטנית. הפסטה מגיעה בפורמט של פסטה ארוכה, משופרת עם סלסול בקצוות שנשאר מוגדר גם לאחר הבישול, למוצרי הסדרה טעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול, איכות פרימיום וטעם של פסטה איטלקית אמיתית.

אם אתם מתעצלים ללכת לקנות את הפסטה, היא תגיע אליכם, פלטפורמת השליחויותMarket Wolt מציעה משלוחים של מארזי מותג ברילה בכל רחבי הארץ, המארז האיכותי של ברילה כולל מגוון פסטות ורטבים, ביניהם: לזניה, מפלדינה, פרפאלה ורוטב פומדורו. המארז יגיע אליכם תוך חצי שעה מרגע ההזמנה, צעד משמעותי ל-Market Wolt המהווה המשך הרחבת הפעילות עם מותגי מזון באפליקציית המשלוחים, שעיקר פעילותה כיום הוא משלוחים מקמעונאים וממסעדות.

הפסטה של הנסיכה החגיגות של פסטה ברילה. יח"צ,
הפסטה של הנסיכה החגיגות של פסטה ברילה/יח"צ

טעימות של שבועות

בתנובה מחממים מנועים לקראת שבועות ומשיקים חוויות קולינריות ביניהן גבינות מיוחדות ומלוחות, הרחבת סדרת הגבינות המיוחדות תחת המותגים Collection ו-פיראוס, השקת מוצרים לשדרוג פלטת הגבינות והמאכלים, פתרונות במוצרי 'אלטרנטיב' הנותנים מענה למפחיתנים ולטבעונים.

לסדרת הגבינות המיוחדות COLLECTION מצטרפים: פלח איבריקו-גבינה ספרדית קשה וקאם בק לפלח מנצג'ו, פלח איבריקו, פלח גרנה פדנו, משולשי פרומעז ופלח גאודה עיזים בטעם מעודן. סדרת המלוחות "פיראוס" משיקה פתיתי פטה כבשים 20% שומן-פתיתי גבינה מלוחה מחלב כבשים עם טעם עשיר וארומטי. פרוסות בולגרית מעודנת 5% שומן בחיתוך לפרוסות; חלומי קפריסאי ממחלבת Dodoni מחלב בקר עיזים וכבשים. "אלטרנטיב" מתחדש עם שיבולת שועל לייט 1 ליטר משקה מופחת שומן עדין וניטראלי יותר משיבולת שועל רגיל. למהדורות החג המסורתיות של עמק מצטרפים: פתיתי פרמג'אנו רג'אנו, פתיתי מוצרלה, פתיתי טל העמק ופתיתי עמק.

מעדנות, ממובילות תחום המאפים והבצקים הקפואים, מובילה מהלך חדשנות ומשיקה לשבועות, סדרה חגיגית של בצקים להכנת פסטה ביתית עם שני סוגי בצקים מרודדים להכנה קלה ומהירה של מגוון סוגי פסטה בהם: פטוצ'יני, רביולי, לזניה, קנלוני ועוד. הסדרה נותנת פתרון זמין קל ונוח להכנת פסטה ביתית. בסדרה: בצק לפסטה קלאסי, בצק עם תרד לפסטה במהדורה מוגבלת לחג.

סנפרוסט משיקה לחג השבועות לקט ירקות לפשטידה כמהדורה מיוחדת וחגיגית לחג, הכולל ברוקולי, כרובית ובצל שטופים, חלוטים וחתוכים בחיתוך קטן. כל הירקות נקטפים מהשדה כשהם בשיאם מבחינת האיכות, הטעם, המרקם, הצבע והערכים התזונתיים, ומוקפאים שעות ספורות לאחר הקטיף ושומרים על הערכים התזונתיים, ללא כל שימוש בחומרים משמרים ובצבעי מאכל.

חגיגת שבועות טעימה בתנובה ובמעדנות. יח"צ,
חגיגת שבועות טעימה בתנובה ובמעדנות/יח"צ

אין חגיגה בלי עוגה

רשת קפה ביגה, המתמחה במאפים המיוצרים בעבודת יד קפדנית, משיקה לחג השבועות עוגות גבינה טירמיסו ללא גלוטן, עשויה מגבינת מסקרפונה, קרם חלבי אוורירי ובישקוטים ללא גלוטן ספוגים בקפה בצורה מרובעת או פס. העוגה מתאימה לצליאקים, לנמנעים מגלוטן ולחובבי מזון ללא גלוטן.

העוגה עשויה בתהליך ייצור ייחודי, בסטנדרטים גבוהים. הרשת משיקה גם מגוון עוגות גבינה ללא גלוטן ועוגות גבינה כמו: עוגת גבינה פירורים ללא גלוטן, עוגת גבינה אפויה ללא גלוטן, עוגת גבינה עם פירות יער ללא גלוטן ועוגת גבינה פירורים ללא תוספת סוכר ועוד.

קרין גורן ומוריס מונייר משיקים ביחד קינוח פס ארוך של מרנג אפוי, במילוי קרם מסקרפונה ועליו קישוטי מקרונים, פטיפורים, פחזניות, עוגת גבינה וביכורי פירות. אפשר לקנות את הפבלובה כקינוח מוכן או בערכה מפורקת, להפעיל את הדמיון ולהרכיב אותה כרצונכם.

להשיג במונייר פטיסרי בראשון לציון.

אין חגיגה בלי עוגה ב'ביגה'  ו'מונייר'. יח"צ,
אין חגיגה בלי עוגה ב'ביגה' ו'מונייר'/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully