וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנין אנקר אבו-עיאדה מונתה לסמנכ"לית במחלקת הכספים של אורקה סקיוריטי

16.5.2023 / 9:47

רנין היא האישה הבדואית הראשונה המשתלבת בתפקיד בכיר בכספים בחברת הייטק ישראלית. עם מינויה גדלה הנציגות הנשית בהנהלה הבכירה של החברה בישראל לכ-40%

רנין אנקר אבו-עיאדה. אסף עיני,
רנין אנקר אבו-עיאדה/אסף עיני

רנין אנקר אבו-עיאדה מונתה ל- VP Finance, סמנכ"לית הכספים של יוניקורן הסייבר אורקה סקיוריטי. רנין מובילה את מחלקת הכספים של החברה, שהגיעה לשווי של 1.8 מיליארד דולר, ומנהלת את ההיבטים הפיננסיים של הקשרים עם המשקיעים, ההכנסות ממאות הלקוחות, היבטי המיסוי במדינות השונות, דו"חות כספיים, תקציבים, שכר ועוד. רנין היא האישה הבדואית הראשונה המשתלבת בתפקיד בכיר בכספים בחברת הייטק ישראלית. עם מינויה גדלה הנציגות הנשית בהנהלה הבכירה של החברה בישראל לכ-40%.

רנין, בת 32, בעלת תואר ראשון בהצטיינות יתרה ותואר שני בכלכלה במסלול מצטיינים מאוניברסיטת בן גוריון והיא רואת החשבון הבדואית הראשונה בנגב. כחלק מדרכה המקצועית היתה גם בסגל ההוראה באוניברסיטת בן גוריון ובמכללת ספיר ואחווה. את התמחותה עשתה בתחום ההייטק ב־PWC, שם קודמה למנהלת של עשרות תיקים של חברות הייטק, כולל ייעוץ בהנפקות ומיזוגים ורכישות.

רנין אנקר אבו-עיאדה: "אני גאה לנפץ תקרת זכוכית נוספת ומקווה לשמש דוגמא אישית לנשים וגברים נוספים מהחברה הערבית. אורקה יצרה סביבת עבודה מגוונת ומכילה עם עובדות ועובדים ערבים, דתיים וחילונים בני כל הדתות באופן שיוויוני. כמי שאחראית על הכספים ובשיתוף עם מחלקת משאבי האנוש, אנו פועלים לצמצום ואיפוס פערי שכר מגדריים ואחרים בתמיכה וגיבוי מלא של המייסדים."

Orca Security הוקמה בשנת 2019 על ידי שמונה מייסדים ופיתחה את טכנולוגיית ה- SideScanning, לאבטחת נכסי הארגון בענן. המערכת של אורקה, המוגנת בפטנט, פרוסה במאות ארגונים ברחבי העולם. המערכת מותקנת בזמן קצר ביותר שהיא אוספת נתונים ומזהה באגים, תוכנות זדוניות, הגדרות שגויות, סיסמאות חלשות, דליפות וסיכונים. זאת בשונה מפתרונות שמצריכים התקנות שנמשכות חודשים ארוכים ואף שנים, היוצרות עומסים על משתמשי המערכת ופוגעות בביצועים. הפלטפורמה של אורקה משתמשת במידע מתוך הארגונים כדי לתעדף התראות קריטיות בודדות מבין אלפי, ולפעמים עשרות אלפי התראות קיימות. החברה גייסה מאז הקמתה 640 מיליון דולר ומעסיקה 460 עובדים במשרדים בתל אביב, לונדון, פורטלנד, בנגקוק ומקומות נוספים בעולם וממשיכה בתהליך ההתרחבות וקליטת עובדים.

בשנה האחרונה שילבה אורקה את ChatGPT ככלי סיוע לאנשי האבטחה המשתמשים בפלטפורמה וכן הגיעה לשורה של הישגים, בהם בחירתה לשותף אבטחה עולמי של AWS ומקום עבודה מוביל בתחום הסטארטאפים על ידי פורבס האמריקאי. בנוסף הכירה גרטנר באורקה סקיוריטי כיצרנית ייצוגית בתחום ה-CNAPP - פלטפורמות להגנה על יישומי ענן ואילו פרוסט אנד סאליבן העניקו לחברה תואר של מנהיגות בתחום מתן הערך ללקוחות בתחום פעילות החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully