וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד עמית פרסיקו מונה לסגן נשיאה ומנכ"ל עזריאלי, מכללה אקדמית להנדסה, ירושלים

16.5.2023 / 11:27

עו"ד פרסיקו (42) הוא בעל תואר שני במשפטים, ורקע עשיר בשרות הציבורי ומערכת ההשכלה הגבוהה בישראל. בעבר שימש כראש מטה יו"ר המועצה להשכלה גבוהה ויועץ מקצועי בכיר לשר החינוך

עמית פרסיקו. יחצ,
עמית פרסיקו/יחצ

הוועד המנהל של מכללת עזריאלי אישר בישיבתו האחרונה את המלצת וועדת האיתור למינויו של עו"ד עמית פרסיקו לסגן נשיאה ומנכ"ל המכללה.

עו"ד פרסיקו (42) הוא בעל תואר שני במשפטים, ורקע עשיר בשרות הציבורי ומערכת ההשכלה הגבוהה בישראל. בעבר שימש כראש מטה יו"ר המועצה להשכלה גבוהה ויועץ מקצועי בכיר לשר החינוך.

עו"ד פרסיקו שימש בשורה של תפקידים בכירים במגזר הציבורי, בין היתר במשרד התקשורת, במשרד החינוך, במשרד הכלכלה, ברשות החשמל, במשרד החוץ ובבית המשפט העליון. כמו כן שימש כסמנכ"ל בארגון 'מעוז' הפועל לקידום תהליכי צמיחה חברתית וכלכלית באמצעות רשת מגוונת של מנהיגים מכלל החברה הישראלית. עו"ד פרסיקו מחליף את ד"ר רפי אבירם שמונה למנכ"ל הטכניון.

נשיאת מכללת עזריאלי, פרופ' רוזה אזהרי ברכה על מינויו של עו"ד פרסיקו לתפקיד המנכ"ל וציינה שבחירתו נעשתה בסיום הליך מיון ארוך ויסודי פרופ' אזהרי הוסיפה כי עמית מביא עימו ידע וניסיון רב במערכות ציבוריות מורכבות בדגש על מערכת ההשכלה הגבוהה שיהוו נכס למכללה ושהיא משוכנעת בהצלחתו.

מנכ"ל המכללה, עו"ד פרסיקו: "מודה לוועד המנהל של מכללת עזריאלי על הבחירה בי. מדינת ישראל זקוקה למהנדסים ולאקדמאים איכותיים שמחוברים למיומנויות העתיד שכבר כאן. שמח להצטרף למכללת עזריאלי, מוסד ירושלמי מוביל שחרט על דגלו את פיתוח החברה והתעשייה בירושלים ובישראל כולה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully