וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביכורים לעובדים: גידול עקבי בביקוש למארזי ביכורים בקרב מעסיקים

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 23:04

יותר מקומות עבודה מאמצים לאחרונה את מסורת הענקת הטנא בחג השבועות ומעניקים שי לעובדים, כאשר הפופולרי ביותר הוא טנא פירות וירקות שמתקשר ישירות לחג הביכורים. החג הלבן, שמביא להתכנסות חגיגית סביב שולחן האוכל, הופכת את השי לשימושי ומשמח אף יותר

מארזים שוקיט. צחי קיבנשטיין,
ביכורים לעובדים: גידול עקבי בביקוש למארזי ביכורים בקרב מעסיקים/צחי קיבנשטיין

עם השנים, מתחזקת התודעה בקרב מעסיקים כי תשומת לב קטנה לעובדיהם ברגעים מסויימים, עשויה להוביל להידוק הקשרים המקצועיים, החברתיים, הארגוניים וכן להגדיל באופן משמעותי את רמת שביעות הרצון של העובד.

בדיוק בשל כך, הפכו מארזי הפירות והירקות לקראת חג השבועות, למבוקשים גם בקרב מעסיקים שמעניקים לעובדיהם כשי לחג, מארז שופע בתבואת הארץ.

בערב חג השבועות, נוהגים רבים בישראל לארח חברים או בי משפחה לארוחת חג המבוססת על ביכורים. המצרכים העיקריים להכנת המנות בארוחת החג הם פירות, ירקות ומוצרי חלב - מה שהופך את הטנא שניתן לעובדים - לשימושי ומבורך.

מחברת שוקיט (Shookit), רשת חנויות ואתר אונליין המתמחה במכירת ירקות ופירות טריים, נמסר כי ישנה עליה השנה מצד מנהלות משאבי אנוש בהזמנת חבילות פירות וירקות לעובדים בשבועות. בשוקיט מעריכות את העליה ב- 20%.

ההזמנות נעשות בשני אופנים: באמצעות תווי שי, איתם העובד יכול לרכוש באתר, או באמצעות חבילות שהחברה מארגנת עבור עובדיה והן כוללות מגוון של פירות וירקות.

מארזים של שוקיט. צחי קיבנשטיין,
מהמעסיק לעובדים: מארזי ביכורים לחג השבועות, שוקיט/צחי קיבנשטיין

גידול עקבי בהזמנות טנא לעובדים בחג השבועות

איציק עטר, מנכ"ל שוקיט: "תמיד היינו רואים מארזי עובדים בשני פיקים בשנה, בראש השנה ובפסח. בשנתיים האחרונות, אנחנו רואים גידול עקבי בהזמנות של מארזי עובדים גם בשבועות. שבועות הוא חג שהישראליים אוהבים לארח בו, ולרוב לארוחה חלבית, מה שהופך את הפירות והירקות למרכז הארוחה.

אפשר להרכיב היום סלי הפירות והירקות מתוך 300 פריטים. זה מגוון אדיר שכולל גם את הפריטים הבסיסיים וגם את המתוחכמים יותר. בסופו של דבר, יותר ויותר מעסיקים מחפשים מתנות שהן באמת שימושיות, מזינות וגם חוסכות כסף לעובדים שלהם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פירות קיץ. ShutterStock
מארז שישמש את העובדים לאירוח בערב החג/ShutterStock

שוקיט, רשת חנויות ואתר און ליין אתר און ליין המספק ללקוחות קצה ולמשרדים תוצרת ישראלית איכותית וטרייה של ירקות, פירות וגם מוצרי מעדניה, מאפיה, פיצוחים, תבלינים, מוצרי מזווה ועוד.

שוקיט היא בבעלות חברת עטרה שנוסדה ב- 1994 על ידי בני משפחת עטר, חקלאים מעמק יזרעאל והיא נחשבת היום לאחת מחברות השיווק וההפצה הדומיננטיות בתחום. החברה מקיימת יחסים ארוכי טווח עם חקלאים ישראליים, וכמעט מאה אחוז מהתוצרת שמשווקת על ידה היא תוצרת ישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully