וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלב של הקורנפלקס: האם זה יהיה הקראנץ' פיסטוק החדש?

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 10:01

טירוף רגעי או המצאה שיווקית? אחרי טירוף הקראנץ' פיסטוק, כעת מדווחת אפליקציית Wolt על התנפלות בטעם החדש: קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס. הטעם החדש הושק אתמול וכבר מדווחים על שיאי מכירות של אלפי שלגונים ומלאי שעומד להסתיים

קראנץ' קורנפלקס, נסטלה. יחצ wolt ישראל,
החלב של הקורנפלקס: הטעם שמאיים לגבור על הקראנץ' פיסטוק, נסטלה/יחצ wolt ישראל

תעלול שיווקי או טירוף אמיתי? את התשובה הנוכנה לא נדע, כנראה, עד שלא תגיע דרישה מפורשת מהילדים... גיבור הטרנד הוא לא אחר מהטעם המוכר ביותר: החלב של הקורנפלקס, ללמדנו שלפעמים המטבע נמצא מתחת לפנס, או לפחות בקערה שמונחת ממש מתחת לאף...

הטעם החדש של סדרת קראנץ' נבחר בשיתוף פעולה בין חברת נסטלה לקבוצת הפייסבוק "רעבים ברעבך".

במסגרת שיתוף הפעולה נערך במטה נסטלה מבחן טעימה למספר גרסאות בטעמים שונים, חברי הקבוצה שהשתתפו דירגו את השלגונים ולבסוף נבחר הטעם החדש שהוכרז היום חגיגית - קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס.

ההשקה שהפכה לוויראלית ברשת, הובילה לשיא בביקושים באפליקציית Wolt - עם מכירות של מעל ל-5 שלגונים בדקה ומלאי מארזים שעומד להיגמר.

קראנץ קורנפלקס של נסטלה. יחצ wolt ישראל,
קראנץ' קורנפלקס של נסטלה/יחצ wolt ישראל

חלק מהאסטרטגיה? השקה ויראלית ומלאי מוגבל

המהדורה המוגבלת של קראנץ' קורנפלקס הושקה במארז המכיל:

2 קראנץ' קורנפלקס + 4 קראנץ' לבחירה: שוקולד אגוזי לוז, וניל עוגיות, שוקולד ליבת נוגט, או וניל ליבת נוגט בצירוף צידנית שומרת חום וקור, דף מדבקות ממותג קראנץ' וגלויה.

המחיר: 65 שקל. להשיג ובחנויות נסטלה או באפליקציית Wolt במשלוח מיידי של כחצי שעה לאזורים: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, חולון, ראשון לציון, בת ים, קריית אונו, גבעת שמואל, פתח תקווה, רמת השרון, הרצליה, ירושלים.

כזכור, בשנה שעברה הושק קראנץ' פיסטוק וגרם לשיאי ביקושים בכל רחבי הארץ, לטירוף של פוסטים ויראליים ברשת וכן לשיאי מכירות באפליקציית Wolt - האם הטעם החדש יגבור על הקראנץ' פיסטוק שהפך בן יום להיסטוריה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully