וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח הרבעוני הפנטסטי של דיסקונט: 1.27 מיליארד שקל

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 11:44

תוצאות שיא לדיסקונט ברבעון הראשון של שנת 2023, עם רווח של 1.27 מיליארד שקל ותשואה להון בשיעור של 20.1%. המנכ"ל אורי לוין, שהודיע לאחרונה על כוונתו לסיים את התפקיד: "אין לי ספק שהמסע של דיסקונט כגוף מוביל ימשיך ויוביל את הקבוצה לפסגות חדשות"

סניף בנק דיסקונט. יח"צ דיסקונט,
בנק דיסקונט. המנכ"ל אורי לוין חותם את כהונתו עם רווחי שיא/יח"צ דיסקונט

מתנת הפרידה של אורי לוין לבנק שאותו הוליך להצלחות חסרות תקדים? קבוצת דיסקונט מציגה היום את הדוח הרבעוני הראשון שלה לשנת 2023 והמספרים מדברים בעד עצמם: הרווח הנקי ברבעון הראשון של השנה הסתכם בכ-1.27 מיליארד שקל, לעומת 983 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול בשיעור של 29%.

עוד מלמד הדוח כי התשואה להון ברבעון הראשון של השנה הגיעה לשיעור של 20.1%, לעומת 18.3% ברבעון המקביל אשתקד.

יחס היעילות ברבעון הראשון של השנה השתפר ל-46.1%, לעומת 55.3% ברבעון המקביל אשתקד.
עוד מציג הבנק, צמיחה אחראית באשראי, בשיעור של 3.5% ברבעון הראשון של השנה.

בנוסף מסכמים בדיסקונט ביצועים מרשימים של כל חברות הקבוצה:

מרכנתיל: רווח נקי של 237 מיליון שקל, כאל: רווח נקי של 263 מיליון שקל, IDBNY: רווח נקי של 30 מיליון דולר ודיסקונט קפיטל: רווח נקי של 27 מיליון שקל.

כפועל יוצא מהרווחים, הודיע דיסקונט כי הוא מגדיל את תשלום הדיבידנד ל-30% מהרווח הנקי, שיסתכם בגין הרבעון הראשון של השנה בסך של 381 מיליון שקל.



שאול קוברינסקי. יחצ,
שאול קוברינסקי, יו"ר דירקטוריון דיסקונט. עומד בראש ועדת האיתור למציאת מחליף ללוין/יחצ

שאול קוברינסקי, יו"ר דירקטוריון דיסקונט: "קבוצת דיסקונט מסכמת רבעון נוסף של ביצועים מצוינים ותוצאות פיננסיות מרשימות אשר משקפות את איתנותה. המשכנו לפעול בנחישות ובעקביות למימוש התכנית האסטרטגית של הקבוצה, גם על רקע התנודתיות ואי הוודאות אשר אפיינו את הרבעון הראשון לשנת 2023, תוך ניהול סיכונים מוקפד לצד יצירת ערך לכל בעלי העניין של הקבוצה.

לאחר הודעתו של אורי לוין, מנכ"ל הקבוצה, על רצונו לסיים את תפקידו, הקים הדירקטוריון ועדת איתור בראשותי, אשר מקיימת בשבועות אלו תהליך מעמיק ויסודי שבסיומו ימנה הדירקטוריון מנכ"ל או מנכ"לית חדש/ה לקבוצה. אני מודה לאורי על השנים שבהן הוביל את הבנק לביצועים ותוצאות יוצאות דופן ומאמין שגם מתוך השינוי הנוכחי בנק דיסקונט ימשיך לצמוח ולהתפתח ולהיות שחקן משמעותי בזירה הפיננסית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אורי לוין. יחצ,
"המסע של דיסקונט כגוף מוביל ימשיך ויוביל את הקבוצה לפסגות חדשות". אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט/יחצ

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "אנחנו גאים לסכם עוד רבעון עם רווחי שיא, ביצועים חזקים וצמיחה אחראית. התוצאות משקפות יישום נחוש של אסטרטגיית הקבוצה באופן עקבי, שנה אחר שנה, אשר מניב פירות הן ללקוחות והן לבעלי המניות.

לאחרונה הודעתי על כוונתי לסיים את תפקידי כמנכ"ל הקבוצה. אין לי ספק שהעוצמה הארגונית יוצאת הדופן של דיסקונט, יחד עם הדירקטוריון וההנהלה החזקים, המנהלים והעובדים המחויבים מבטיחים שהמסע של דיסקונט כגוף מוביל ימשיך ויוביל את הקבוצה לפסגות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully