וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 16 שנים כמנכ"לית: סמדר ברבר צדיק פורשת מהבינלאומי

17.5.2023 / 11:25

ברבר צדיק הודיעה היום לדירקטוריון הבנק על כוונתה לסיים את כהונתה כמנכ"ל לאחר כהונה של 16 שנים: "נפלה בחלקי הזכות להוביל תהליך אסטרטגי יוצא דופן"

סמדר צדיק ברבר. תמר מצפי,
סמדר ברבר צדיק/תמר מצפי

מנכ"לית הבנק הבינלאומי סמדר ברבר צדיק, הודיעה היום לדירקטוריון על כוונתה לסיים את כהונתה כמנכ"ל הבנק לאחר כהונה של כ-16 שנה כמנכ"ל וכ-20 שנה במצטבר בתפקידים בכירים בבנק. טרם נקבע מועד לסיום הכהונה והוא יקבע לאחר שהדירקטוריון יחליט לגבי מינוי מנכ"ל חדש לבנק ולאחר העברה מסודרת של התפקיד.

בישיבת הדירקטוריון שהתקיימה היום אמרה ברבר צדיק: "הגעתי לבנק הבינלאומי לפני 20 שנה כדירקטורית, לאחר מכן מוניתי לראש החטיבה העיסקית וב- 16 השנים אחרונות אני מכהנת כמנכ"ל הבנק. נפלה בחלקי הזכות , יחד עם הנהלת הבנק, להוביל תהליך אסטרטגי יוצא דופן של בניית קבוצה בנקאית דרך רכישות בנקים ומיזוגים, שאיפשרו לבנק הבינלאומי יותר מאשר להכפיל את גודלו, לצמוח ולחזק את תחום הבנקאות הקימעונאית והפרטית במקביל לחיזוק הובלת הבנק בתחום שוק ההון ולצמיחה בתיק האשראי. צמיחת הבנק לוותה במהלכי התייעלות, במדיניות ניהול סיכונים מידתית ובחשיבה ארוכת טווח. כל אלו הובילו לתוצאות המרשימות שהבנק מפרסם ולאמון המשקיעים והלקוחות שמתבטא בשווי השוק הגבוה של הבנק.

"השינוי המהותי שעבר הבנק הבינלאומי, הצמיחה, ההתייעלות וחיזוק היכולת התחרותית, התאפשרו בזכות הנהלה מוכשרת, מקצועית ומסורה ובזכות מנהלי ועובדי הבנק שנרתמו במסירות, בכישרון ובאחריות ליישום התהליכים שהביאו לתוצאות מובילות, ועל כך תודתי. ברצוני להודות לדירקטוריון שליווה אותי בהכוונה ובתמיכה יוצאת דופן בכל התהליכים הללו . התווית החזון, האסטרטגיה וביצועה, התאפשרו בזכות דירקטוריון חזק , מכוון ותומך. אני עדיין לא עוזבת, וכנראה בליבי לא עוזבת אף פעם, אבל יכולה לומר שזכיתי לעמוד בראש הבנק הטוב ביותר במערכת הבנקאית, וזכיתי להיות חלק מהמשפחה המדהימה - משפחת הבינלאומי" .

יו"ר הבנק, רון לבקוביץ' אמר כי: "בשם הדירקטוריון אני רוצה להביע את תודתי העמוקה לגברת ברבר-צדיק על ניהול מבריק, מחוייב, מקצועי ואנושי של קבוצת הבינלאומי. סמדר הובילה בכישרון רב, בחכמה, בנאמנות ובשליטה מוחלטת את הקבוצה, ומיצבה אותה כקבוצה בנקאית איתנה, תחרותית, חדשנית וצומחת. ניהולה הביא ליצירת ערך לאורך זמן למגוון בעלי העניין כפי שניכר בתוצאות הבנק שמשקפות את פירות העשייה המוצלחת לאורך השנים ומחיר המנייה המשקף את האמון של שוק ההון בניהול האיכותי. סמדר משאירה בנק איתן ומשגשג שיהווה בסיס איתן לצמיחה לעוד שנים ארוכות. הדירקטוריון ואני מצטערים על פרישתה, מכבדים את החלטתה ומאחלים לה הצלחה בהמשך".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully