וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי לוין מונתה לתפקיד סמנכ"לית אגף מכירות ושירות בביטוח ישיר

17.5.2023 / 12:44

ללוין ניסיון ארוך שנים בניהול מערכי מכירות, שירות, שיווק ותפעול בחברות תקשורת גדולות ומובילות והיא בעלת יכולת ניהול והובלת מערכות אסטרטגיות בסביבה תחרותית, מרובת שינויים ורגולציה

מירי לוין. אבישי פינקלשטיין,
מירי לוין/אבישי פינקלשטיין

ביטוח ישיר הודיעה היום על מינויה של מירי לוין לתפקיד סמנכ"לית אגף מכירות ושירות.

לוין (49), בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב במדעי המדינה וסוציולוגיה ותואר שני במנהל עסקים של הקריה האקדמית אונו, תכהן מעתה כסמנכ"לית אגף מכירות ושירות בביטוח ישיר.

ללוין ניסיון ארוך שנים בניהול מערכי מכירות, שירות, שיווק ותפעול בחברות תקשורת גדולות ומובילות והיא בעלת יכולת ניהול והובלת מערכות אסטרטגיות בסביבה תחרותית, מרובת שינויים ורגולציה.

בתפקידה האחרון שימשה לוין כמנכ"לית חברת RED, ובתפקידיה הקודמים שימשה כסמנכ"לית בחברות הוט, בפרטנר וב- 012 וניהלה מערכי מכירות ושירות של אלפי עובדים.

מנכ"ל ביטוח ישיר, קובי הבר: "ברצוני לברך את מירי על הצטרפותה למשפחת ביטוח ישיר. אני משוכנע כי ניסיונה הרב בניהול מערכי שירות ומכירות וכן הובלת תחומים מרכזיים כמו חווית לקוח ושימור לקוחות, יתרמו רבות לקידום אגף מכירות ושירות ,וכי החברה כולה תהנה מניסיונה ומכישוריה. אני משוכנע שיחד עם הצוות הניהולי האיכותי והעובדים המצוינים של אגף מכירות ושירות, נעמוד ביעדים ונגיע לפסגות חדשות."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully