וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה של קיץ: NESPRESSO משדרגת את חווית הקפה לימים החמים

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 14:46

החידושים שמציג המותג nespresso, משאירים את הקפה, המשקה החם שאנחנו אוהבים, לרלוונטי וטעים גם בימים לוהטים שיגיעו עם הקיץ. החדשנות, שהיא ערך מוביל באג'נדה של המותג, הצליחה לייצר מוצרים, טעמים והצעות למתכונים קרים - יצאנו לבדוק (ולטעום)

חדשנות בעולם הקפה, נספרסו מציעה מתכונים ומוצרים למשקאות מרעננים בימים החמים של קיץ 2023. יח"צ,
קפה של קיץ: NESPRESSO מציגה חדשנות לשדרוג החוויה בימים החמים/יח"צ

מותג הקפה הבינלאומי, Nespresso, משיק חידושים פורצי דרך שיהפכו את חוויית שתיית הקפה של כולנו לאטרקטיבית יותר גם בחודשי הקיץ החמים.

החדשנות היא ערך מרכזי ומוביל בחברה שמוכיחה עדכניות מוצרית וחידושים רלוונטיים לקהל הצרכנים כל העת.

סוניה נסטסה, מנכ"לית Nespresso ישראל: "נספרסו, כחברה שהובילה את שינוי תרבות צריכת הקפה בבית, ממשיכה לחדש כל העת, תוך מתן מענה לצרכי הלקוח ושימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. בנוסף לשמירה הקפדנית על איכות הקפה, החדשנות מהווה עבורנו ערך מרכזי ובאה לידי ביטוי בפיתוח מוצרים חדשים הן בתחום מכונות הקפה והן בתחום תערובות הקפה המצוינות שלנו".

סוניה נסטסיה, מנכ"לית נספרסו. רפי דלויה,
סוניה נסטסה, מנכ"לית Nespresso ישראל/רפי דלויה

הפיתוחים והחדשנות לקיץ 2023

בין הפיתוחים החדשניים שמציג מותג הקפה נספרסו:

תערובת הקפה בסגנון פילטר בטכנולוגיה חדשנית - הקפסולה, שמתהדרת בטכנולוגיה הייחודית, מתאימה עבור אנשים רבים שהקפה הראשון של הבוקר מסמל עבורם פתיחה טובה ליום חיוני וטוב. התערובת העוצמתית מגבירה את החוויה בשתיית קפה שמתחילה עוד לפני שהקפה מוכן.

עם הקפסולת החדשה, תוכלו לפתוח את טקס הבוקר עם הסרת העטיפה החיצונית שמכסה את הפילטר ושאיפה עמוקה של ארומה איכותית, עשירה וטרייה שדחוסה בקפסולה. בעוד הניחוח נותר בקצה האף ושולח אותות לחלל, תכניסו את הקפסולה למכונה ותתפנקו עם קפה ארוך בסגנון פילטר. התערובת מתאימה לכוס גדולה במיוחד (150 מ"ל).

תערובות הקפה בסגנון פילטר, כוללות תווי קלייה עוצמתיים במיוחד המשולבים עם תווים אדמתיים ומעושנים, לצד טעמים מעודנים של קרמל ודבש היוצרים יחדיו כוס קפה עשירה.

קפסולות קפה הפילטר של Nespresso מותאמות למכונת ה- Original והן ניתנות למיחזור מלא באמצעות מערך המיחזור שהחברה מציעה ללקוחותיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חדשנות בעולם הקפה, נספרסו מציעה מתכונים ומוצרים למשקאות מרעננים בימים החמים של קיץ 2023. יח"צ חו"ל,
תערובת הקפה בסגנון פילטר בטכנולוגיה חדשנית/יח"צ חו"ל

NESPRESSO & CHILL

קפה Cold Brew בסגנון חליטה קרה - קפה קר במרקם קטיפתי, חלק ונועז בעל תווים של דגנים קלויים כקרמל מתוק.

תהליך הכנת ה- Cold Brew, הוא לרוב ארוך ומסורבל הכולל השרייה, סינון ועוד אך הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לנו ליהנות מחליטת קפה קרה בעלת טעם עמוק בתוך דקות ספורות וללא מרירות.

בלחיצת כפתור אחת, נוכל להפיק את המיטב מהקפה: המכונה תתחיל בהוצאת מים חמים ולאחר מכן מים פחות חמים להורדת רמת המרירות והבאת הקפה לטמפרטורה המושלמת. התערובת מתאימה למכונות Vertuo Next ו- Vertuo Pop.

המלצת שתייה: הוסיפו מים קרים למיכל המים של המכונה, לאחר מכן הניחו בכוס 4 קוביות קרח והכינו את הקפה ישירות לכוס. רצוי להוסיף פרוסות של מלפפון ונענע להשלמת החוויה.

חדשנות בעולם הקפה, נספרסו מציעה מתכונים ומוצרים למשקאות מרעננים בימים החמים של קיץ 2023. יח"צ חו"ל,
קפה Cold Brew בסגנון חליטה קרה, נספרסו/יח"צ חו"ל

קפה קר בטעם אקזוטי

בקולקציית הקיץ החדשה יכללו טעמים נוספים שהישראלים אוהבים, להכנת קפה קר שיעניק תחושה רעננה ואקזוטית. הטעם המוביל שהישראלים אוהבים להתרענן איתו בקיץ והצטרף לקולקציה של נספרסו הוא - אבטיח.

תערובת קפה קר בטעם אבטיח - הקפסולה מפיקה משקה בגודל אספרסו כפול 80 מ"ל, והיא מציגה שילוב מפתיע בין טעמי הקפה המעודן לטעמי אבטיח מתקתק ומרענן. הפולים בתערובת הזו מגיעים מארצות המקור - אתיופיה ואינדונזיה.

המלצת שתייה - אספרסו כפול, 3 קוביות קוביות ומים קרים/חלב. לשדרוג, רצוי להוסיף קוביות של אבטיח לכוס ואולי פלח קטן על השפה העליונה, ממש כמו שמגישים קוקטייל טרופי ביעד אקזוטי.

חדשנות בעולם הקפה, נספרסו מציעה מתכונים ומוצרים למשקאות מרעננים בימים החמים של קיץ 2023. יח"צ חו"ל,
נספרסו מציעה מתכונים ומוצרים למשקאות מרעננים לימים החמים של הקיץ/יח"צ חו"ל

תערובות חדשות למכונת Vertuo

תערובת קפה קר Ice Leggero - תערובת עדינה של קפה קר בגודל אספרסו כפול 80 מ"ל, עם ארומות פירותיות בטעם קליל ומפנק. ארצות מקור - אתיופיה ואינדונזיה. המלצת שתייה - אספרסו כפול, 3 קוביות קוביות וחלב קר.

תערובת קפה קר בטעם קוקוס - תערובת קפה קר בגודל מאג 230 מ"ל, מתקתק ומפנק עם נגיעת ווניל וארומות מתקתקות של קרמל. ארצות מקור - ברזיל וגואטמלה. המלצת שתייה - הכנת הקפה על כוס מלאה בקרח, ניתן להוסיף נגיעת חלב קר.

חדשנות בעולם הקפה, נספרסו לקיץ 2023. וואלה! כסף,
טקס הקפה של הבוקר מתחיל עם פתיחת הקפסולה ושאיפת הארומה. קפה פילטר, נספרסו/וואלה! כסף

תערובות חדשות למכונת Original

תערובת קפה קר Freddo Intenso - תערובת פרדו אינטנסו, מביאה לנו קפה קר עם ארומות של דגנים קלווים ותווים עציים היוצרים חוויה מושלמת של קפה קר עוצמתי. ארצות מקור: פרו ואינדונזיה. המלצת שתייה: אספרסו, 3 קוביות קוביות וחלב קר/ מים קרים.

תערובת קפה קר Freddo Delicato - תערובת פרדו דליקטו מביאה לנו קפה קר עדין וקליל עם ארומות פירותיות ליצירת החווית קפה קר עדינה ומפנקת. ארצות מקור: קניה ואינדונזיה.המלצת שתייה: אספרסו, 3 קוביות קוביות וחלב קר/ מים קרים.

תערובת קפה קר בטעם קוקוס - אספרסו עשיר בטעם קוקוס עם נגיעת וניל וארומות עדינות של קרמל המגיעות מפולי הקפה עצמם, מושלם ליצירת קפה קר מפנק. ארצות מקור: ברזיל וגוואטמלה. המלצת שתייה: אספרסו, 3 קוביות קוביות וחלב קר/ מים קרים.

חדשנות בעולם הקפה, נספרסו לקיץ 2023. וואלה! כסף, מערכת וואלה!
קפסולות ואביזרים לשדרוג חוויית הקפה הקר, נספרסו/מערכת וואלה!, וואלה! כסף

איך אתם שותים קפה: עם מלפפון, בזילקום או אבטח?

נספרסו מציעה לאוהבי הקפה משקאות מפנקים לעונת הקיץ הקרובה לחוויה יוצאת דופן גם בימים החמים ביותר.

בין ההצעות לשדרוג חוויית שתיית הקפה בקיץ, אהבנו במיוחד את השילוב משובח בין קפה למאצ'ה בתערובת אורגינל פרדו אינטנסו מאצ'ה. תוספת של נענע טריה וקרח הקפיצו את הטעם למחוזות חדשים.

שילוב מרענן נוסף מציעה תערובת Cold Brew שהיא חליטה איכותית של קפה להכנת משקה קר ללא חלב שמומלץ להגשה עם פרוסות מלפפון טרי ועלי בזיליקום לתחושה חופש, הצלחנו לדמיין את האוויר נקי, כמו בזמן חופשה על חוף הים באי יווני.

שילוב יוצא דופן שלישי שניסינו היה בסגנון טרופי שמתאים לבעלי טעם אנין שמוכנים לנסות שילובים חדשים בראש פתוח, היא תערובת שנספרסו מציעה להגישה כמשקה מבעבע המשלב קפה קר, אבטיח וסודה - כאמור, הטעם הייחודי לא מתאים לכולם, אבל ההגשה בהחלט מרשימה.

* את כל המתכונים ניתן למצוא באתר האינטרנט של נספרסו.

חדשנות בעולם הקפה, נספרסו לקיץ 2023. וואלה! כסף, מערכת וואלה!
קפה Cold Brew בסגנון חליטה קרה, במרקם קטיפתי וחלק, nespresso/מערכת וואלה!, וואלה! כסף

לוקחים את חוויית הקפה לדרך

לצד הטעמים המרעננים והמתכונים למשקאות קרים בעונת הקיץ החמה, נספרסו משיקה סדרת אביזרים מעוצבים להשלמת חוויית הקפה בבית.

המוצרים החדשים במהדורה מוגבלת לקיץ: מגש קוביות קרח, כוסות למשקה קפה קר במידה מדוייקת שמתאימה למתכונים המוצעים, בקבוק לקפה קר שאפשר לקחת לדרך, Nomad Tumbler האידיאליים לרגעי קפה בבית ובדרכים, ולמי שמעוניים בחוויית בריסטה מלאה, מוצע גם שייקר בריסטה של מותג הקפה בצבע אקוומרין מדורג ויפיפה במהדורה מוגבלת.

קולקציית הקיץ של נספרסו תושק באתר האונליין ובבוטיקים של נספרסו, החל מתאריך 1 ביוני 2023 וכאמור, תהיה זמינה לזמן מוגבל.

פולי קפה. ShutterStock
הקפה של נספרסו מגיע מ-18 מדינות שונות, מחוות של כ-140,000 חקלאים/ShutterStock

ברית עם יערות הגשם

Nespresso היא חלוצה בתחום הקפה בקפסולות באיכות גבוהה ביותר שעובדת עם למעלה מ-140,000 חקלאים ב-18 מדינות שונות תוך הקפדה על שיטות גידול המעודדות קיימות ושיתוף פעולה עם ברית יערות הגשם (Rainforest Alliance NGO) שמסייעת לשפר את התפוקה ואיכות היבול, מבטיחה אספקה בת קיימא של קפה איכותי ומשפרת את פרנסתם של החקלאים וקהילותיהם.

Nespresso, שבסיסה בשוויץ, פועלת ב-74 מדינות, מפעילה 791 בוטיקים ומעסיקה למעלה מ-13,000 עובדים.

למידע נוסף על המותג, תוכנית הקיימות, המוצרים והצעות הקפה החדשות ניתן להיכנס לאתר Nespresso

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully