וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מסיבת התכשיטים שלא תרצו להפסיד

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 11:58

המותג שמפנק את הגברים, סכין הגילוח לנשים בלבד, הזמנה למסיבה של פנדורה, מחזירים את הנעורים לעור הפנים, המילקי שהתחלק ל-3, הרוטב שיצבע את האוכל לסגול, הגבינות שנחתו מתורכיה והרוטב שיצבע את האוכל בסגול

סיבה למסיבה קולקציית האירועים של Pandora. יח"צ,
סיבה למסיבה קולקציית האירועים של Pandora/יח"צ

סיבה למסיבה

עם פתיחת עונת האירועים, תכשיטי Pandora חוגגים ומשיקים לראשונה קולקציית תכשיטים ייעודית עם מגוון רחב של תכשיטים לכל אירוע משלל חומרים: תכשיטי כסף איכותיים, תכשיטי שיין-ציפוי זהב ותכשיטי רוז, פריטים קלאסיים כמו טבעות משובצות, עגילים צמודים, עגילי פנינה תלויים, עגילי דרופ עגולים וצמידי בנגל משובצים.

שיבוצי הפאווה מהווים חלק גדול מהמורשת ומהזהות של מותג PANDORA , בקולקציית האירועים השיבוץ מקבל ספין מודרני, מדובר בשיבוץ חדש ובלעדי לפנדורה-שיבוץ לינארי עם לפחות 3 שורות של אבנים, המעניק אפקט תלת מימד הנוצץ מכל זווית, הטכניקה הייחודית מככבת בטבעות, עגילים ושרשראות.

עוד בקולקציה: צמיד קונספט כסוף עם סוגר לב רוז בשיבוץ פאווה מלא, שרשראות עם אלמנטים משובצים, עגילי פרח משובצים, טבעות הניתנות לשילוב .

להשיג בחנות האונליין, ברשת חנויותPANDORA ובחנויות התכשיטים המובחרות.

סיבה למסיבה קולקציית האירועים של פנדורה. יח"צ,
סיבה למסיבה קולקציית האירועים של פנדורה/יח"צ

צמד פורץ דרך

מותג הטיפוח היפני שיסיידו החוגג 30 שנות חדשנות, משיק פריצת דרך מדעית וחדשנות עתידנית בתום 3 שנות מחקר ייעודי של מומחים רב-תחומיים, התוצאה-צמד סרומים בטכנולוגיית MOLECUSHIFT בהשראת הליכים אסתטיים, הממלאת את העור בחומצה היאלורונית ומעניקה לחות ונפח. בשיסיידו הציבו לעצמם אתגר-הבטחת החדרת חומצה היאלורונית בעלת משקל מולקולרי גבוה ושמירה על פעולת הלחות והנפח המקסימלית.

כדי למקסם את יתרונות טכנולוגיית MolecuShift , המותג משיק שני סרומים משלימים ובלתי נפרדים המספקים אפקט נפח מיידי, Bio-Performance Filler Skin הפועלים בסינרגיה ורותמים את יתרונות הלחות והנפח של החומצה ההיאלורונית בלב העור.

THE NIGHT INFILL SERUM-סרום לילה מכיל חומצה היאלורונית דחוסה חומצה היאלורונית בעלת משקל מולקולרי גבוה+קומפאקטור (מדחס) המאפשר לה לחדור בהדרגה לעור במהלך הלילה; THE DAY FULL EXPANSION SERUM - סרום יום המכיל את ה,Expender - המרחיב מחדש את החומצה ההיאלורונית הדחוסה שחדרה לעור ומאפשר לה לחזור במהירות לגודלה המקורי ולתכונות הנפח המקוריות שלה.

כל סרום תוכנן עם מערכת משאבות ניתנת למילוי כדי להפחית את פסולת הפלסטיק, המילויים עשויים מ20%- חומרים ממקור צמחי ומאפשרים הפחתה של 74% בשימוש בפלסטיק

להשיג ברשתות: סופר פארם, המשביר ו be.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
צמד פורץ דרך בשיסיידו. יח"צ חו"ל,
צמד פורץ דרך בשיסיידו/יח"צ חו"ל

פרמיירה לפרמייר

מותג פרמייר ים המלח משיק קרם לחות קומפלקס השומר על לחות וגמישות העור, מזין ומאפשר לעור לשמר את איזון הלחות. הקרם נספג במהירות ומותיר שכבת מגן אוורירית המסייעת לעור לנשום. הקרם מועשר במינרלים, ויטמינים ותמציות צמחים והנוסחה הייחודית, מסייעת בהפחתת מראה קמטוטים. נבדק דרמטולוגית, מתאים לעור רגיש ומקדם הגנה UVB - SPF=15.

להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ: קניון הזהב ראשל"צ, גרנד קניון חיפה, יפו ובאתר.

פרמיירה  לפרמייר קרם חדש לפרמייר ים המלח. יח"צ,
פרמיירה לפרמייר קרם חדש לפרמייר ים המלח/יח"צ

על הסכין

המותג הבינלאומי INTUITION משיק לנשים את INTUITION PERFECT TOUCH - סכין גילוח בעיצוב חדשני לגילוח חלק, סכין הפרפקט טאץ' מעושרת בג'ל ובחומצה הילארונית, מגנה, מזינה ומטפחת את העור ומסייעת בגילוח מושלם.

לסכין 5 להבים לגילוח חלק וללא חתכים וראש גילוח צר במיוחד המסייע להגיע לכל מקום, כולל אזורים רגישים.

על הסכין Intuition משיקים סכין לנשים. יח"צ,
על הסכין Intuition משיקים סכין לנשים/יח"צ

קיציים ומגוונים

רשת SACARA מציגה את קולקציית Changeable lipstick, 3 גוונים קיציים, להעצמת ולהדגשת הגוון הטבעי.

לשפתונים פיגמנט שקוף המשתנה ומתמזג לגוון הטבעי של השפתיים ויוצר גוון ייחודי, כיסוי שקוף במרקם קליל, הנשאר על השפתיים גם לאחר שהאודם יורד. להשיג בסניפי רשת SACARAברחבי הארץ ובאתר

קיציים ומגוונים Sacara משיקה שפתונים. קית גלסמן,
קיציים ומגוונים Sacara משיקה שפתונים/קית גלסמן

הגבר של טיטניום

מותג הבישום הגברי טיטניום, משיק את Hero - ניחוח חדש לגברים חושני, רענן ועוקצני המכיל תווי ברגמוט איטלקי, פלפל וורוד, פלפל סצ'ואן, לוונדר, ווטיבר, פטצ'ולי, אמבר, אמבגריס, מאסק וקליפות מעושנות של עץ ארז היוצרים בסיס חמים ועמוק המתקבע על העור בעוצמה לשעות ארוכות.

בקטגוריית הדאודורנטים משיקים בטיטניום דאודורנט ספרייTITANIUM RED בניחוח רענן ואקזוטית על בסיס אמבר וטונקה, עשבי תיבול, תבלינים חמים, קינמון, לבנדר, שומר, פלפל, טרגון, קשמרן-מאסק, כמון, ניצני ציפורן, טופי אגס, ג'ינג'ר, פטצ'ולי, עצי אקליפטוס, ארז ואגר, אמבר עצי, פולי טונקה, ווטיבר וטחב.

הגבר של טיטניום. טל אזולאי,
הגבר של טיטניום/טל אזולאי

שבועות טעימים

מותג המעדנים האהוב מילקי, משיק את 'מילקי TRIO' - סדרה חדשה עם 3 שכבות מפנקות שטעים יותר מהרבה קינוחים מפונפנים. המעדן (כי אי אפשר לקרוא לו אחרת), מכיל שכבת פודינג עשירה, שכבת מוס מפנק ומעל הקצפת המפורסמת של מילקי, 3 מרקמים המתאחדים לביס מפנק. בסדרה מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת ומעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד לבן, מוס בטעם תותים וקצפת.

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה את MOOSH- סדרה חדשה של 3 פרי שייק מוכנה לשתייה בטעמים מרעננים של: מנגו, אננס ובננה; אננס, בננה וקוקוס; אפרסק פסיפלורה ובננה. מכיל כ-30% פרי, בטעם עשיר ומלא, ארוז בפחית קרטון מעוצבת.

עוד מיטבתה, מהדורה מיוחדת של רוטב שמנת עם סלק המצטרף לסדרת הרטבים READY TO COOK, עם 9% שומן בלבד: רוטב שמנת בטעם קלאסי, רוטב שמנת עם פטריות ורוטב שמנת עם עגבניות. הרטבים טעימים, משדרגים את המנה והכי חשוב מקצרים את הדרך למנות מושלמות ביניהן: פסטות, תפוחי אדומה, פשטידות, מאפים ועוד.

מחלבות Euro אירופה, משיקה לחג סדרת גבינות מלוחות ומיושנות ממחוז אזין-בירת הגבינות הלבנות והמלוחות של טורקיה. בסדרה גבינות לבנות מיושנות ומלוחות בסגנון פטה יוונית מחלב כבשים, עיזים ובקר; גבינות האזין הטורקיות המיוצרות בהתאם למסורת המקומית הייחודית עשירות בסידן, הודות לתכולת החלב הגבוהה בהן, ביחס לפטה היוונית. הגבינות מיושנות למשך 8-11 חודשים ומוגנות בחותמת מקור PDO האיכותית של האיחוד האירופאי.

שבועות טעימים שטראוס, יטבתה, ו-euro. יח"צ,
שבועות טעימים שטראוס, יטבתה, ו-euro/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully