וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועות של קניות: מוצרים, מכשירים ומתנות לכבוד החג

עודכן לאחרונה: 19.5.2023 / 11:44

מירקות ופירות ועד לגבינות, מפסטה ועד למיץ טרי: יצאנו לשווקים ולחנויות כדי לבדוק את החידושים לחג האחרון שלפני ערב השנה הבאה וחזרנו עם סלים עמוסים

יין לבן וגבינות. ShutterStock, ShutterStock
שבועות של קניות: מוצרים, מכשירים ומהדורות מיוחדות לכבוד החג/ShutterStock, ShutterStock

שוק הכרמלה

באתר של 'כרמלה' מוצע מגוון רחב של מארזים חגיגיים שעושים כבוד לתוצרת חקלאית טרייה שמגיעה ממגוון מגדלים מכל הארץ: מארז פיקניק מפנק לבילוי בחיק הטבע, מארז גבינות של מחלבות גד, מארז גבינות בוטיק ויין בשיתוף עם 'משק יעקבס' ומארז פיצה ביאנקה. טווח מחירים למארזים לאחר מבצע שבועות: 119-369 שקל.

התכולה משתנה בהתאם למארז, למשל, מארז פיצה ביאנקה כולל את כל מה שצריך להכנת פיצה חגיגית לשולחן החג, עם רוטב ביאנקה קטיפתי בשילוב ריקוטה ושמנת, טופינג היסטרי של אספרגוס, נגיעת כמהין ואקסטרה צ'יזיות מלמעלה. מחיר המארז: 119 שקל (במקום 139 שקל), להשיג באתר Carmella.

מארז פיצה ביאנקה לשבועות של כרמלה מחיר 119 שקל. יח"צ,
מארז פיצה ביאנקה לשבועות של כרמלה מחיר 119 שקל/יח"צ

סופרים עיזים

'משק צוריאל' מרחיבים לקראת החג את מבחר גבינות העיזים עם גבינות חדשות שיוסיפו טעמים ייחודיים לשולחן החג.

בין המוצרים החדשים תפגשו על המדפים במקרר גבינות שמנת עיזים 20% ב-3 טעמים (טבעי, שום שמיר, וחלפיניו), קצ'וטה עיזים שהיא גבינה מלוחה קשה בסגנון איטלקי בעלת טעם ומליחות עדינים, איבריקו עיזים בעלת טעם אגוזי עמוק המשלבת חלב עיזים עם חלב כבשים וחלב בקר, גבינת גאודה עיזים 30% בטעם חמאתי ובמרקם עשיר שמשתלבת מעולה עם יינות עפיצים וגבינת תום עיזים ביין, עם טעם וניחוח של יין ומראה צבעוני מרהיב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
משק צוריאל. רונן מנגן,
'משק צוריאל' מרחיבים את מבחר גבינות העיזים/רונן מנגן

חדשות ומתכונים

גבינה חדשה מצטרפת לסדרת הגבינות המיוחדות מסדרת COLLECTION של תנובה: פלח איבריקו - גבינה ספרדית קשה המורכבת משלושה סוגי חלב (בקר, עיזים וכבשים).

הגבינה החדשה תתפוס מקום לצד מוצרים מסורתיים שיחזרו למדפים לכבוד שבועות: פלח מנצג'ו, פלח גרנה פדנו, משולשי פרומעז, פלח גאודה עיזים בטעם מעודן ותצטרף למוצרים חדשים נוספים, בהם: פתיתי פטה כבשים 20% שומן, פרוסות בולגרית מעודנת 5% שומן, חלומי קפריסאי ממחלבת Dodoni, שיבולת שועל לייט.

לכבוד החג, תציג החברה מתכונים למנות חגיגיות באתר "השף הלבן" ומתכונים למנות שאפשר להכין עם הילדים אותם היא תציג על גבי קרטוני החלב. מבצע מרכזי למוצרי תנובה: 50% הנחה על המוצר השני מאותו מותג (על הזול מביניהם) על מותגי פיראוס, COLLECTION, נפוליאון, פתיתי השף הלבן וטופו אלטרנטיב.

מוצרי שבועות של תנובה. יח"צ,
מוצרי שבועות של תנובה/יח"צ

בגד לובשים חג

המחלבה של גד מזמינה אתכם לוותר על שעות הכנה מרובות במטבח ולאמץ את שיטת ההכנה המהירה במינימום מאמץ ומקסימום טעם.

לכבוד שבועות ולעזרתם של המארחים המשקיעים, מציעה גז מגוון מוצרים חדשים בסדרת 'גד ומיד' לארוחת חג שכולם ידברו עליה: גבינות קשות מגוררות (מוצרלה ארטיג'נאלה, מק אנד צ'יז, קוואטרו פורמאג'י) וגבינת בוראטה.

הסדרה החגיגית מציעה גם רטבים כמענה לשדרוג המנות בהכנה מהירה (מק אנד צ'יז, קאצ'יו אה פפה, פורצ'יני, ובשמל). ניתן להשיג באתר האונליין של מחלבות גד וברשתות השיווק השונות.

מחלבות גד עם גבינות חדשות לחג השבועות. מחלבות גד,
מחלבות גד עם גבינות חדשות לחג השבועות/מחלבות גד

חוגג בלבן

שופרסל מרחיבה את ליין הגבינות והפסטות של המותג הפרטי ויוצאת בחגיגת מבצעים. תחת המותג צ'יז מרקט יושקו חמאות וגבינות פרימיום וסדרת הגבינות המשובחות מהעולם תציע מוצרים חדשים במהדורת חג. סדרה חדשה של לזניות מצוננות מצטרפת לסדרת הרביולי המצונן של המותג הפרטי וסדרת שמנות לבישול והקצפה יוגשו ללקוחות לצד סדרת קינוחים וסדרת יוגורט יווני.

על מדף הפסטות המצוננות לחג של המותג הפרטי תמצאו גם רטבי פסטה במהדורת שבועות מיוחדת ועשרות מבצעים יפתיעו אתכם בקופה את המוצרים החדשים והמבצעים ניתן להשיג בסניפי רשת שופרסל ברחבי הארץ ובשופרסל אונליין, עד 29.5 או עד גמר המלאי.

שופרסל מרחיבה את פעילותה בשוק החלב לרגל שבועות. יח"צ,
שופרסל מרחיבה את פעילותה בשוק החלב לרגל שבועות/יח"צ

פסטה נסיכה

ברילה משיק לכבוד החג פסטה חדשה 'מפלדינה' שמצטרפת לסדרת קולציונה של המותג האיטלקי ותוצג על המדף לצידן של הפסטות אמיליאנה טליאטלה, טליאטלה פליה א פיינו ואורקייטה.

פסטה מפלדינה החדשה, נקראת על שם הנסיכה מפאלדה מסאבויה, אחותו של מלך איטליה האחרון, אומברטו השני. הפסטה מייצגת את הצד המעודן של המסורת הגסטרונומית הנפוליטנית והיא מגיעה בפורמט ארוך עם סלסול בקצוות שנשאר מוגדר היטב גם לאחר הבישול, מה שיוצר מרקמים שונים בין הקצוות הגליים לחלק השטוח.

טיפ מהשף של ברילה: כדי להגיע לדרגת אל דנטה מושלמת, ניתן לבשל דקה אחת פחות מהמצוין על האריזה ולהשלים את דקת הבישול בתוך הרוטב. זמן הבישול: 9 דקות, מחיר לצרכן על פי אתר פרייסס: 13-16 שקל לתכולה של 500 גרם. את מוצרי 'ברילה' ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ

ברילה פסטה מפלדינה לחג השבועות. יח"צ,
פסטה 'מפלדינה' שמצטרפת לסדרת קולציונה של המותג האיטלקי 'ברילה'/יח"צ

בעבודת יד

קוק אנד בייק, רשת מולטי ברנד מובילה בתחום האירוח הבישול והאפייה מציעה לקראת חג השבועות מציגה מוצרי חובה לחג מוצלח, קולינרי ומלא בטעמים.

בין רשימת ה-must have בכל בית שנחשב לפעיל בתחום, מצאנו את מכונת הפסטה מבית Roso, מכונה להכנת פסטה שמתאימה לרידוד בעובי 0-8 מ"מ ולחיתוך רצועות פסטה ב-2 עוביים שונים (פטוצ'יני או ספגטי).

המחיר למכונת הפסטה כעת, במבצע לכבוד החג: 129 שקל (במקום 279 שקל). ניתן להשיג באתר ובחנויות קוק אנד בייק

קוק אנד בייק - מכונת פסטה - 129 שח במקום 279 שקל. יח"צ,
קוק אנד בייק - מכונת פסטה - 129 שח במקום 279 שקל/יח"צ

פבלובה חצי מטר

זה מה שקורה כשמלכת האפייה הישראלית והשף של השגריר הצרפתי נפגשים במטבח. קרין גורן ומוריס מונייר יצרו יחד קינוח ייחודי לחג שלא יפסיקו להתפעל ממנו על שולחן הקינוחים, עד לרגע החיסול הסופי.

מדובר בפס של מרנג אפוי, במילוי קרם מסקרפונה שופע במיקס עשיר של קישוטים מתוקים וצבעוניים כמו: מקרונים, פטיפורים, פחזניות, עוגת גבינה ופירות. אפשר לקנות את הפבלובה כקינוח מוכן, אבל הכי כיף לקנות אותה בערכה "מפורקת" ולהרכיב בבית בשיטת "אפה זאת בעצמך".

המחיר לפבלובה: 350 שקל, הפבלובה תימכר בפופ אפ של מונייר פטיסרי בראשון לציון , שם גם תפגשו את קרין גורן ומוריס מונייר, תטעמו ותעשו איתם סלפי לסטורי.

האירוע יתקיים ביום רביעי 24.5 בין השעות 12:00-19:00 וביום חמישי 25.5 בין השעות 8:00-15:00, רחוב יוסף ספיר 7, ראשון לציון. ניתן להזמין גם באתר של מונייר עם משלוחים לכל הארץ.

פבלובה של קרין גורן ומונייר. שחף בגר,
פבלובה של קרין גורן ומונייר, המחיר: 350 שקל/שחף בגר

ביכורי שוקולד

'מקס ברנר' מציגה תפריט קינוחים על טהרת גבינה ושוקולד לבן וספר מתכונים שלם של מוצרי אפייה וקינוחים המבוססים על סדרת הממרחים הייחודית של הרשת הכוללת: ממרח פיסטוק וקרם חלב, ממרח נוצ'לה וממרח אגוזי לוז שישדרגו כל עוגת גבינה או קינוח ביתי.

בנוף, תציע הרשת לכבוד חג השבועות, קולקציית מארזי מתנה מפנקים במהדורה מוגבלת בשילוב של יינות לבנים מובחרים, אשר ישמשו כמתנה מושלמת למארחים בחג וגולת הכותרת: בסניפי השוקולד בר ברחבי הארץ, יוצעו קינוחים בסימן החג המבוססים על טהרת הגבינה והשוקולד הלבן: עוגת גבינה עם אוריאו ושוקולד לבן, קרפ קראמבל מסקרפונה ושוקולד לבן ומילקשייק פיסטוק וגנאש שוקולד לבן.

טווח מחירים לקולקציית המארזים: 68-349 שקל. מחיר הקינוחים בסניפי השוקולד בר: 36-68 שקל. ניתן לרכוש באתר הרשת, בסניפים ובמרכז ההזמנות 1-700-70-88-77.

עוגת גבינה אוראו. מקס ברנר. מחיר שח 54. דני גולן,
עוגת גבינה אוראו. מקס ברנר. מחיר: 54 שקל/דני גולן

גם יפות וגם אופות

מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג שבועות ומציג קולקציה חדשה איכותית ויפה במיוחד של תבניות עוגה שמצטרפות לקולקציית האפייה "בייק איט אפ", העשויות אלומיניום יצוק. הקולקציה זמינה במגוון גדלים, צורות וצבעים שמבטיחים להפתיע את האורחים והמתארחים עם עוגות מרשימות.

סדרת תבניות היציקה עשויות אלומיניום יצוק בצורות ייחודיות המזכירות כתר מהודר עם מרכז גבוה וחרוט וסדרה של פסים היוצרים טבעת מסביב ומבחוץ, מאפשרת לעוגה להתבשל בצורה אחידה ולהעניק לה מראה חום-זהוב מבחוץ, אך רכה ונימוחה מבפנים.

התבניות בסדרה מגיעות ב-4 דגמים שונים, כתבנית מוארכת, בצורת פרחים, פסים ופליסה. כמו כן, זמינות בצבעוניות מונוכרומטיים בצבעי ורוד פסטל או שחור עם נגיעות זהובות. התבניות מיועדות לשימוש בחום של עד 230 מעלות וניתן להכניסן למקפיא לקור של עד מינוס 30 מעלות.

המחיר: 150 שקל לתבנית. להשיג בסניפי רשת סולתם ובאתר.

סדרת תבניות אפייה קוגלהוף ב-4 דגמים שונים מבית סולתם 150 שח ליחידה. גיל אבירם,
סדרת תבניות אפייה קוגלהוף ב-4 דגמים שונים מבית סולתם 150 שקל ליחידה/גיל אבירם

שיק ושייק

פתרון קל ונוח שמציעה סנפרוסט, הוא קטגוריית ה-Smoothies לשייקים בהכנה ביתית. סדרת "SUPER SHAKE" החדשה, משלבת פירות עם רכיבים ייחודיים בעלי ערכים תזונתיים שלרוב אין בנמצא בבית כמו: כורכום, קקאו וספירולינה, להכנת משקה אישי מפנק מ-100% רכיבים טבעיים, ללא תוספת חומרים משמרים וצבעי מאכל.

הסדרה כוללת: סופר שייק עם ספירולינה, מנגו, בננה, אננס, סופר שייק עם כורכום, מנגו, בננה, אננס, פסיפלורה וסופר שייק עם קקאו, בננה, תמר ודובדבן מתוק. כל אריזה בסדרה כוללת שלוש מנות אישיות בשקיות ואקום במשקל 150 גרם כל אחת.

ההכנה נוחה וקלה: מרוקנים את תכולת השקית לבלנדר, מוסיפים קרח, ומים או חלב או מיץ לפי הטעם והשייק מוכן. המחיר למארז לפי אתר פריסייז: 30-35 שקל. להשיג ברשתות השיווק.

סופר שייק של סנפרוסט. יח"צ,
סופר שייק של סנפרוסט/יח"צ

סוחטים את המיץ

ניופאן גאה להציג את מסחטת המיצים הביתית לפירות מכל הסוגים Juice Expert 3, של המותג magimix. מדובר במסחטה מקצועית עם טכנולוגיה מוגנת בפטנט, עם מנוע אינדוקציה תעשייתי ושקט בהספק 400W.

המסחטה מיועדת להכנת מיצים מזינים, עשירים בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון וניתן להכין באמצעותה משקאות -3 סוגים: נקטרים סמיכים מפירות כמו עגבניות, אננס, שומר, מנגו, אבוקדו, קיווי ועוד, מיצים מפירות קשים כמו: תפוח, גזר, גינג'ר, סלק ועלים ירוקים כמו תרד וסלרי, ומיצים מפירות הדר.

לסחטה קיבולת גדולה במיוחד והיא מציגה תוצאות סחיטה של עד 96% מיץ עבור פירות וירקות קטנים שלא ניתנים לסחיטה במכשירים אחרים כמו: דובדבנים, אגוזים ושקדים. למסחטה פתח רחב במיוחד המאפשר הכנסה ישירה של חלק מהפירות והירקות ללא צורך בחיתוך.

עם המסחטה של magimix, מגיעה חוברת מתכונים עשירה עם עשרות רעיונות להכנת מיצים, שייקים וקינוחים תוך פירוט היתרונות הבריאותיים של כל אחד מהם, כך שתוכלו לשלב בריאות והנאה על בסיס יומי - בבית.

החלקים מתפרקים וניתנים לשטיפה במדיח כלים. המסחטה מגיעה עם 30 שנות אחריות על המנוע.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,199 שקל. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים והחנויות המורשות של ניופאן, היבואן הרשמי של מג'ימיקס בישראל

juice expert 3 chrome  של ניופאן. באדיבות ניופאן,
מסחטת המיצים המקצועית לפירות מכל הסוגים Juice Expert 3, של magimix, המחיר: 1,199 שקל/באדיבות ניופאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully