וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג lululemon פתח חנות ראשונה בישראל. איך המחירים?

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 10:23

חנות ראשונה למותג lululemon נפתחה בישראל, לשמחתן של עשרות אלפי ישראלים וישראליות שמגדירות את עצמן "מכורות". החנות שנפתחה בקניון רמת אביב בהשקעה של 10 מיליון שקל כוללת סטודיו לאימונים ומחלקה לגברים. מה לגבי המחיר? "גבוה מארה"ב אבל נמוך מדובאי"

luluemon חנות לולולמון קניון עופר רמת אביב. מושי גיטליס,
luluemon חנות לולולמון קניון עופר רמת אביב/מושי גיטליס

אייקון אופנת הספורט, שהצליח להפוך אפילו לפועל בכמה סרטים וסדרות (I am all lululemond - במובן של אני כבר לבוש/ה ומוכן/ה לספורט, ע"ע "מיליון דברים קטנים") הגיע סוף סוף לישראל.

חנות lululemon, שנפתחה בקניון רמת אביב, היא החנות הראשונה של לולולמון בארץ, תחת זיכיון וניהול של קבוצת אירני. בכוונת הקבוצה לפתוח 10 חנויות בישראל ב-3 השנים הקרובות כאשר כבר במהלך המחצית השנייה של שנת 2024, יושק גם האתר המקומי הרשמי lululemon.co.il.

רוני אירני, מייסד ומבעלי קבוצת אירני, אמר במעמד הפתיחה: "לולולמון יצר איכות וחדשנות ברמה הכי גבוהה שהכרנו. איכות שלא הייתה קיימת בעולם הספורט, הוא מספק פריטים שמתאימים באופן מושלם לסוגי הספורט השונים, והייחודיות שלו מתמקדת בבדים, בגזרות ובצבעוניות שאהובה גם על הצרכנים בישראל.

lululemon הוא המותג הראשון שפיתח את נושא הקהילות, במטרה לחבר בין אנשים וליצור קהילה שנותנת מקום לאינדיבידואל שחי בעולם המודרני ורוצה להתחבר לאנשים אחרים ממקום של ספורט והשראה, ואנחנו יודעים שהוא עושה זאת היטב כאשר הבגד על הגוף מרגיש כמו הרמוניה שנוגעת בך כאדם ומיד אתה מרגיש כחלק מהקהילה שהמותג מפתח וממשיך להצמיח".

טייץ 399ils טופ 249ilslululemon לולולמון. יח"צ,
טייץ טופ 249 שקל. lululemon לולולמון/יח"צ

שווי השוק ממשיך לצמוח ועומד על 48 מיליארד דולר

"שווי השוק הצומח של המותג עומד כיום על 48 מיליארד דולר, השני בעולם, עם פוטנציאל צמיחה אדיר ואנחנו גאים לקחת חלק בהמשך הצמיחה של המותג ועוד יותר שמים להנגיש את המוצרים שלהם בחנויות שלנו לקהל הישראלי".

החנויות של המותג lululemon בישראל, מיועדות להוות מרכזי מפגש קהילתיים לחיבור בין אנשים שאוהבים ספורט. החנויות שייפתחו בארץ הן הדור החדש של החנויות של המותג ורובן יתפרסו על שטחים גדולים של כ-500 מ"ר עם מרחב וגובה שיצרו חלל נעים ומואר. מקום שנחמד להיפגש ולהתאמן בו.

הצוות המקצועי בחנויות מורכב ממאמנים ואנשי קהילה שיצרו תכנים ופעילויות לקהל החנות, בנוסף לשירות, מכירות וייעוץ.

לא פחות חשוב ונוגע לכולם - המחירים! לגבי מחיר הפריטים של המותג בישראל בהשוואה למחירי המותג בעולם, ענה רוני אירני: "יחד עם lululemon יצרנו מהפכת מחירים שטרם נראתה בישראל והצלחנו לשנות את המשוואה כך שהמחירים בישראל יהיו גבוהים מארה"ב בכ-5% בממוצע, כולל המע"מ, אך נמוכים מהמחירים בדובאי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
המותג לולולמון פת את החנות הראשונה בישראל. וואלה!כסף,
רבים "מכורים" (ועוד יותר "מכורות"). לולולמון בישראל/וואלה!כסף

המחירים בישראל

הדוחות הכספיים האחרונים של lululemon, פורסמו ב-28 במרץ 2023.

על פי הפרסומים, בשנת 2022, בהשוואה ל-2021, ההכנסות נטו גדלו ב-30% ל-8.1 מיליארד דולר, כאשר ברבעון הרביעי ההכנסה נטו עלתה ב-30% ל-2.8 מיליארד דולר וההכנסה נטו עלתה ב-29% בצפון אמריקה ועלתה ב-35% בעולם.

תוצאות אלו מספקות, לדברי החברה, בסיס איתן לעמידה ביעדי תכנית הצמיחה לחמש השנים הבאות של המותג, לפיה, מצפה המותג להכפיל שוב את הכנסותיו הבינלאומיות עד 2026 (ביחס ל-2021).

בכל מקרה, מדובר במותג יקר. המחירים בכל העולם שונים אלו מאלו, אך כולם נמצאים בעשירות העליון של המחירים המקובלים לאופנת ספורט. את המחירים בישראל ניתן להגדיר, כאמור -כ"גבוהים יותר מארה"ב, זולים מדובאי". טווח המחירים לפריטי המותג בישראל:

אופנת גברים:
מכנסיים -300-1000 שקל
חולצות - 250-500 שקל
ג'קטים - 470-850 שקל
הלבשה תחתונה - 75-300 שקל

אופנת נשים:
ג'קטים - 400-700 שקל
מכנסיים וחצאיות - 200-850 שקל
חולצות וטופים - 160-600 שקל
הלבשה תחתונה - 75-300 שקל
מעילים - 550-1190 שקל

אביזרים:
תיקים - 75-700 שקל
ציוד - 75-550 שקל
כובעים וסרטים - 50-220 שקל

המותג לולולמון פתח את החנות הראשונה בישראל. וואלה!כסף, מערכת וואלה!
סוף סוף הוא פה: חנות ראשונה בישראל למותג lululemon/מערכת וואלה!, וואלה!כסף

צעיר יחסית, אבל מרשים בהישגים

המותג לולולמון נוסד ב-1998, על ידי צ'יפ ווילסון, בעיר ונקובר שבקנדה. מה שהחל כחזון ראשוני שהביא ליצירת בגדי יוגה איכותיים, מחטבים ונעימים שאי אפשר להוריד מהגוף, המשיך להתייחסות הוליסטית לכל קטגוריות הספורט. המהלך הוביל להצלחה מסחררת, כשלולולמון היא כיום בין מובילות מגמת האתליז'ר. ערכי הליבה של לולולמון מבוססים על חיבור משמעותי לקהילה שלו ברחבי העולם.

לולולמון מפעילה ישירות למעלה מ-600 חנויות ברחבי העולם. הכניסה לישראל בשלב זה נובעת מהרכישות הרבות של ישראלים בחנויות המותג ברחבי העולם. המותג רואה בישראל שוק אסטרטגי עם ההתחזקות של ישראל בכלל ותל אביב בפרט כעיר קוסמופוליטית מובילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully