וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג פרימיום: קניון רמת אביב מציג השקעה בחוויית הקנייה

עודכן לאחרונה: 19.5.2023 / 13:25

קבוצת קניוני עופר הציגה אתמול (ה) את סיום השלב הראשון בשיפוץ המקיף לשדרוג הנראות וחוויית הקנייה בקניון רמת אביב, בהשקעה של כ-40 מיליון שקל. עם גזירת הסרט ופתיחת הדלתות לסניף ZARA המחודש, הוצגו החידושים, מותגי העל שהגיעו ישירות מחו"ל והתכניות להמשך העבודות

קניון עופר רמת אביב. איל קרן,
חדשות השופינג: קניון הפרימיום של ישראל מציג השקעה בחווית הקנייה, קניון עופר רמת אביב/איל קרן

קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר בבעלות מליסרון, הידוע בחוויית הבילוי היוקרתית שהוא מציע, סיים בימים אלו את השלב הראשון של מהלך ההשבחה, במסגרתו בוצעו עבודות שדרוג לנראות הכללית של הקניון, ושיפורים בחוויית הקנייה עבור כ-20,000 המבקרים כל יום. ההשקעה הכוללת בשלב הראשון של עבודות השיפוץ והשדרוג, הסתכמה בכ-40 מיליון שקל.

בין העבודות שבוצעו והסתיימו: החלפת ריצוף, תקרה, מעקות ומערכות תשתית.

בנוסף לעבודת השיפוץ, בוצעו שינויים מהותיים בתמהיל החנויות ונפתחו ארבע חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים: שתיים מהן, זארה ומנגו, עברו שיפוצים מעמיקים שנמשכו מספר חודשים, והשתיים האחרות (לולולמון ואלו יוגה) הן חנויות דגל חדשות למותגי פרימיום בינלאומיים, שנכנסו לישראל לאחר שנים של ציפייה ובחרו בקניון רמת אביב לפתיחת הסניף הראשון/השני שלהן בישראל. סך ההשקעה בפתיחת החנויות החדשות נאמד בעשרות מיליוני שקלים.

סניף זארה המחודש בקניון רמת אביב. אור גפן,
סניף זארה המחודש, נפתח אתמול (18.5) על שטח כפול, לאחר 6 חודשים של שיפוצים, קניון רמת אביב/אור גפן

החנויות שנפתחו מחדש

ZARA - חנות המותג נסגרה למשך כ-6 חודשים לטובת השיפוץ, על ידי אנשי מקצוע מובילים שכללו גם צוות בינוי מיוחד שהגיע הישר מספרד וחבר לצוות הבינוי הישראלי. הצוותים עיצבו מחדש את חנות המותג "זארה" בסטנדרטים בינלאומיים וגבוהים במיוחד.

שטחה של החנות הוכפל והוא עומד כעת על כ-3,000 מ"ר (כולל שטחי מחסנים) בשתי קומות, כאשר בקומה התחתונה ניתן למצוא את מחלקת הנשים והילדים, המשתרעת על פני שטח של כ-1,700 מ"ר ובקומה העליונה ממוקמת מחלקת גברים גדולה בשטח של כ- 600 מ"ר. את שתי הקומות יחבר גרם מדרגות מפואר ומעליות פנימיות.

לקראת הפתיחה של החנות המחודשת הוזמנה קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים, חלקם פריטים ייחודיים אשר מגיעים רק לכ-50 חנויות הנחשבות כחנויות פרימיום של הרשת בעולם.

החנות תכיל עשרות תאי הלבשה המאובזרים בטכנולוגיה מתקדמת אשר מאפשרת זיהוי של המוצרים שנלקחים לתאים ואפשרות להזמין אל תוך תא המדידה - מידה או צבע שונים.

כמו כן, לראשונה בארץ, המזמינים פריטים מאתר האונליין של זארה, יוכלו לקבל את הפריטים בחנות הפיזית, בעמדה ייעודית הממוקמת בחנות, על ידי הקשת קוד וקבלת הפריטים על ידי מערכת אוטומטית - ללא מגע אנושי של איש שירות/מכירה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מנגו חנות הדגל בעופר רמת אביב. יח"צ,
MANGO חנות הדגל של המותג בישראל התחדשה ושינתה מיקום, קניון עופר רמת אביב/יח"צ

MANGO - החנות של המותג בקניון רמת אביב שינתה מיקום, עברה שיפוץ וחידוש, וכיום היא משתרעת על שטח של כ-250 מ"ר בקומה הראשונה והיא מכילה פריטי פרימיום של הרשת העולמית המיובאים בבלעדיות לסניף בקניון עופר רמת אביב.

luluemon חנות לולולמון קניון עופר רמת אביב. מושי גיטליס,
מותג הפרימיום הפופולרי lululemon בחר בקניון רמת אביב לפתיחת הסניף הראשון שלו בישראל/מושי גיטליס

מותגי הפרימיום החדשים

lululemon - החנות הראשונה בישראל של המותג הקנדי לבגדי ספורט נפתחה השבוע (16.5) בקניון עופר רמת אביב על שטח של כ-550 מטר בקומה השנייה בקניון, הכוללת גלריה עם סטודיו לאימונים כנהוג בחנויות המותג המובילות בעולם, המאפשר לבאי הקניון ליהנות מחוויה מלאה המשלבת בין בילוי לספורט.

alo yoga - החנות השנייה בישראל של המותג אלו יוגה נפתחה לאחרונה בקניון עופר רמת אביב. החנות משתרעת על פני שטח של כ-215 מ"ר, עומדת בקו אחד עם חנויות המותג בעולם ומעניקה לקהל הישראלי את החוויה הרוחנית המלאה המאפיינת את המותג alo yoga.

בנוסף לפתיחת החנויות החדשות, הקניון מצוי בשלבים של הרחבה ובנייה של קומה שלישית אליה יועתק מתחם המזון המהיר ובמקומו יתווספו בקומה השנייה של הקניון, חנויות ומותגים חדשים וייחודיים נוספים.

alo yoga בקניון עופר רמת אביב. יח"צ,
alo yoga, מותג האקטיב הצומח בעולם פתח את הסניף השני שלו בישראל, בקניון עופר רמת אביב/יח"צ

120 מיליון שקל על שדרוג חוויית הקנייה

עבודות בניית הקומה השלישית בעיצומן, והן צפויות להסתיים במחצית השנייה של שנת 2024. העלות הכוללת של מליסרון בגין שידרוג נראות הקניון, הוספת הקומה השלישית ופתיחת החנויות החדשות יסתכמו בכ-120 מיליון שקל

עם סיום מהלכי השדרוג, צפוי ה-NOI של קניון רמת אביב לגדול בכ-11 מיליון שקלים.

לדברי עומר אוגולניק, סמנכ"ל סחר ומנהל פעילות קניוני עופר: "קניון עופר רמת אביב הוא קניון יחודי שמספק חווית בילוי וקניה מהאיכותיות ביותר בארץ. זאת הודות לתמהיל המדויק שבו, הימצאותם של מגוון עשיר של מותגים בינלאומיים במקום אחד, כפי שנדיר למצוא בארץ, חווית קולינריה ברמה גבוהה ונראות ותחזוקה מוקפדים. המטרה שלנו להמשיך ולבדל את קניון רמת אביב כקניון המוביל בישראל המציע מותגי איכות ויוקרה, וכן על מנת להמשיך לספק לציבור לקוחותינו חווית בילוי וקנייה נעימה".

עדי אשכנזי בקניון עופר רמת אביב. אלון שפרנסקי,
עדי אשכנזי, בקמפיין לקניון עופר רמת אביב/אלון שפרנסקי

התחדשנו!

עם פתיחת החנויות החדשות יצא קניון עופר רמת אביב בקמפיין נרחב תחת הכותרת: "התחדשנו". הקמפיין שמוביל משרד הפרסום מקאן כולל דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות משפיענים ופרסום על גבי מסכי הפנים בקניון והוא מוערך בכ-700 אלף שקל.

קניון עופר רמת אביב שנפתח לראשונה בשנת 1997, נחשב לקניון היוקרתי בישראל והייחוד שלו בא לידי ביטוי בעיצוב האדריכלי ובתמהיל החנויות בו.

בקניון כ-140 חנויות מהמותגים המובילים בעולם כגון: לואי ויטון, קרולינה הררה, ראלף לורן, רולקס, אימפוריו ארמני, בוס, שאנל, נארס, מייקל קורס, ה.שטרן ועוד, לצד חנויות של מותגים ישראליים כמו דה רוקוקו, רזילי, דנה אשכנזי, דניאלה להבי והצורפים.

כמו כן, ניתן למצוא בקניון חנויות מולטי ברנד של מותגי יוקרה בינלאומיים דוגמת: פקטורי 54, עמנואל, סטורי, אינדיגו, ביונד סקין. בנוסף בקניון מסעדות ובתי קפה שמשלימות את חווית הלקוח: גרנד קפה טורקיז, קפה אלברט, ארקפה, לנדוור, גרין קפה וארומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully