וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלטשולר שחם חיסכון פלוס": 5 יתרונות שכדאי להכיר

בשיתוף אלטשולר שחם

18.5.2023 / 14:14

חיסכון מגיל צעיר הוא אחת האפשרויות לסייע לילדים שלנו לקראת העתיד. קופת הגמל להשקעה "אלטשולר שחם חיסכון פלוס" מעניקה לנו עוד כמה סיבות טובות להתחיל לחסוך עכשיו

משפחה ילדים נוסעת ברכב כלב. ShutterStock
לא תאמינו כמה מהר הילדים גדלים ויש להם דעות, חלומות ושאיפות משלהם/ShutterStock

בשביל הילדים שלנו אנחנו בדרך כלל מוכנים לעשות הכל. גם אם זה כרוך בהרדמות אינסופיות כשהם קטנים או בהסעות יומיומיות לחוגים. אבל בתוך היום יום העמוס הזה, כדאי לזכור לחשוב קדימה, כי לא תאמינו כמה מהר הם גדלים ויש להם דעות, חלומות ושאיפות משלהם. אז בין אם הם ירצו להשקיע בקריירה אקדמית, לטוס לטיול מסביב לעולם או פשוט לממן דיור, כדאי שיהיה להם גם בסיס פיננסי משלהם כדי לצאת לעולם המבוגרים. זה הזמן להכיר את אפיק ההשקעה המשלים 'אלטשולר שחם חיסכון פלוס'. אז מה יש ל- 'אלטשולר שחם חיסכון פלוס' להציע?

נוחות: איזה סכום שתרצו, חד פעמי או קבוע

'אלטשולר שחם חיסכון פלוס' מציעה גמישות באופן ההפקדות, כאשר ניתן להפקיד לחיסכון מדי חודש באופן שוטף, או כסכום חד פעמי כמו מתנת לידה או בר מצווה, וגם לשלב בין השניים. נכון לשנת 2023, ניתן להפקיד באופן חודשי באמצעות הרשאה לחיוב חשבון החל מ-100 ₪ בחודש ועד כ- 76,000 לשנה לחוסך¹.

נזילות: הכסף שלכם מתי שצריכים אותו

בניגוד לתכנית 'חיסכון לכל ילד' של המוסד לביטוח לאומי, הסגורה מפני משיכות עד שהילד מגיע לגיל 18, ב 'אלטשולר שחם חיסכון פלוס' כספי החיסכון נזילים, ותוכלו למשוך אותם בכל עת ולייעד אותם לכל מטרה².

גמישות: איזה מסלול שתרצו ובאיזו רמת סיכון שמתאימה לכם

'אלטשולר שחם חיסכון פלוס' מאפשרת לכם לבחור את מסלולי ואפיקי ההשקעה בהתאם למטרה או לטווח החיסכון הרצוי, ביכולתכם לגוון ולשנות מסלולים אלו בכל מועד נכון לבחירתכם³.

משפחה - תדיראן. ShutterStock
ב 'אלטשולר שחם חיסכון פלוס' כספי החיסכון נזילים/ShutterStock

שקיפות: כל המידע במקום אחד

את המידע על 'אלטשולר שחם חיסכון פלוס' תוכלו לראות באזור האישי שלכם באתר החברה, בו תוכלו לעקוב אחר נתוני החיסכון, התנועות בחשבון וכן ההפקדות.

התאמה רחבה: חיסכון לכל אחד ובכל גיל

יתרון נוסף של 'אלטשולר שחם חיסכון פלוס' הוא שניתן לפתוח קופת גמל להשקעה גם עבורך וגם עבור הילד, בין אם על ידי הורה, סבא או סבתא, דודה אוהבת או אפילו אדם שאינו בן משפחה, אך רוצה לדאוג שלילד תהיה כרית ביטחון כלכלית בעתיד.

הצטרפו גם אתם ל-"אלטשולר שחם חיסכון פלוס"

הערות משפטיות כלליות-

המידע לעיל לרבות הסכומים והשיעורים המפורטים בו, מעודכן לשנת 2023 והוא מוגש כמידע כללי בלבד. המידע אינו מהווה ייעוץ משפטי, המלצה ו/או חוות דעת, ואין בו כדי להוות תחליף להוראות החוק ו/או תקנון קופת הגמל ו/או כדי להוות תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי ו/או ייעוץ מס המותאמים לצרכי הלקוח. אין במידע משום התחייבות להשגת תשואות. השימוש במידע הוא על אחריותו הבלעדית של המשתמש.

1ב- "אלטשולר שחם חסכון פלוס" ניתן להפקיד באופן חודשי (החל מ-100 ₪ באמצעות הרשאה לחיוב חשבון) וכן באופן חד פעמי, ועד גובה תקרת ההפקדה השנתית אשר מתייחסת להפקדות עמית בכל חשבונותיו בקופות הגמל להשקעה, ונכון לשנת מס 2023 עומדת על סך של 76,449.63 ₪.

2משיכה מקופת גמל להשקעה תתבצע בתוך 4 ימי עסקים ממועד קבלת בקשה מלאה ותקינה. ככל שהמועד נופל על אחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש, הפעולה תתבצע ביום העסקים הרביעי באותו החודש. בעת משיכה הונית של הכספים בכל גיל תשלמו מס בשיעור של 25% על הרווחים. על אף האמור, משיכת הכספים כקצבה לאחר גיל 60 פטורה מתשלום מס הכנסה על הקצבה. יודגש, כי בהתאם להוראות הדין החלות כיום, לא קיים מנגנון למשיכת הכספים כקצבה ישירות מקופת גמל להשקעה. לצורך קבלת קצבה ניתן להעביר את הכספים לקופה לקצבה (קרן פנסיה או קופת ביטוח) וזאת החל מגיל 60.

3מדיניות ההשקעה המלאה של מסלולי ההשקעה מפורטת באתר החברה בכתובת: invest.co.il-www.as. החברה רשאית לשנות את מדיניות ההשקעה ו/או את הרכב הנכסים, כפי שיוחלט מעת לעת, בכפוף לתקנוני קופת הגמל ולהוראות ההסדר התחיקתי. העברת כספים בין מסלולי השקעה תתבצע בתוך 3 ימי עסקים ממועד קבלת בקשת העברה מלאה ותקינה. ככל שהמועד נופל על אחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש, הפעולה תתבצע ביום העסקים הרביעי באותו חודש.

בשיתוף אלטשולר שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully