וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאסבוקס מינתה את צ'אד נוס למנהל מסחרי

18.5.2023 / 19:05

ניסיונו יסייע בהאצת צמיחת החברה שחותרת להגיע להכנסות של למעלה מ- 100 מיליון דולר בשנה

צ'אד נוס. יחצ,
צ'אד נוס/יחצ

חברת התוכנה גלאסבוקס (Glassbox) ספקית מובילה של פתרונות לניתוח נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים (אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל) מינתה את צ'אד נוס (Chad Nuss) לתפקיד המנהל המסחרי של החברה. נוס, שידווח ישירות למנכ"ל החברה, יוביל את התחומים מניבי ההכנסות של החברה לרבות אסטרטגיית השוק, גיוס לקוחות חדשים והצלחת לקוחות. לנוס ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתעשיית הטכנולוגיה בתחומי המכירות, המוצר והצלחת לקוחות. ניסיונו העשיר, בשילוב עם הפתרון המוביל של החברה, יסייע להגדלת הכנסות גלאסבוקס, יאיץ את צמיחתה בעת שהיא חותרת להגיע להכנסות של למעלה מ-100 מיליון דולר בשנה.

ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס: "בימים אלה, כשגלאסבוקס ממשיכה לצמוח ופועלת להשגת מטרותיה קצרות וארוכות הטווח, חשוב שהארגון יפעל בצורה אחידה ומתואמת. לצ'אד יש ניסיון מוכח שמדבר בעד עצמו והוא הוביל תהליכי צמיחה מואצים, הנפקות ואקזיטים של מספר גדול של חברות SaaS. ניסיונו העשיר שישולב עם הטכנולוגיה המובילה שלנו והערך העצום שאנו מספקים ללקוחות יהיה גורם מועיל בצמיחתנו והמשך הצלחתנו".

צ'אד מביא לגלאסבוקס ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתעשיית הטכנולוגיה. ב-3 השנים האחרונות הוא כיהן כסגן נשיא בכיר של חברת PandaDoc והגדיל את הכנסותיה באופן משמעותי באמצעות יישום טקטיקות ממוקדות במכירות ומוצר. נוסף על כך, צ'אד הוא מומחה לסטארט-אפים, יזם שהקים 3 חברות והוביל אותן לאקזיטים מוצלחים. כן שימש כמנהל ב-5 חברות SaaS גדולות והוביל תהליכי הנפקה ורכישה שלהן.

צ'אד נוס: "זו היא תקופה מרתקת להצטרף לגלאסבוקס והזדמנות גדולה להצטרף לחברה בעלת חדשנות מוכחת ומוצר מוביל בתעשייה. גלאסבוקס בנויה על יסודות מוצקים ואני אתבסס עליו כדי להאיץ את צמיחתה ולסייע לארגון לממש את יעדיו ואף מעבר לכך".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully