וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זארה משלבת אופנה וטכנולוגיה בחנות המחודשת ברמת אביב

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 8:55

הרשת הספרדית ZARA, שהכריזה על סניף הדגל ברמת אביב כאחד מבין 50 הסניפים המצליחים ביותר בעולם, פתחה אותו מחדש לאחר עבודות שיפוץ מקיפות שנערכו מספר חודשים. הסניף המחודש מבטיח להציע חווית קנייה חדשנית ושונה

זארה רמת אביב. יקיר יעיש,
זארה בחזית הטכנולוגיה: הסניף המחודש בקניון רמת אביב/יקיר יעיש

רשת האופנה ZARA, הציגה לקראת סוף השבוע את הסניף המחודש של הרשת בקניון רמת אביב (שבעצמו עבר "מתיחת פנים" רצינית) וביחד עם הפתיחה החגיגית, הוצגה גם טכנולוגיה מתקדמת, שמשלבת בין רכישה בחנות שבקניון לבין האפליקציה של זארה.

הסניף החודש שמציע 3 מחלקות עיקריות (נשים, גברים וילדים) הכפיל את שטחו והוא משתרע כיום על פני 3,000 מ"ר עם 2 קומות בקונספט אדריכלי שתוכנן כולו על ידי סטודיו זארה לאדריכלות בספרד, כשהחלל הפנימי נוצר כהיכל גדול, נקי וניטרלי המשלב טקסטיל ורהיטים צבעוניים, כשאור הזרקורים מופנה לאופנה.

ZARA. יח"צ חו"ל,
חזית טכנולוגית עדכנית לחוויית קנייה משולבת/יח"צ חו"ל

חווית אופנה טכנולוגית וייחודית

הסניף המחודש מהווה צעד נוסף קדימה באסטרטגיית האינטגרציה המקוונת והחנויות של קבוצת אינדיטקס, על ידי פיתוח של מערכת אקולוגית טכנולוגית ייחודית: Inditex Open Platform המציעה בזמן אמת חוויה חדשה ללקוחות הן באופנה והן במותג.

בדומה לטכנולוגיה והעיצוב העדכני של זארה העולמית, הסניף מעניק ללקוחות חווית אופנה ייחודית המשלבת קנייה עם אפליקציית זארה בכל זמן ובכל מכשיר. הודות לפונקציונליות, הלקוחות יוכלו לעיין בפריטים דרך האפליקציה ולאתר אותם בחנות.

הסניף המחודש כולל נקודת איסוף אוטומטית הזמנות מקוונות שנעשו באפליקציה - שירות שניתן כמובן, ללא תשלום.

כמו כן, בקרוב תושק, לראשונה בישראל, מערכת תשלום בשירות עצמי ללקוחות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סניף זארה המחודש בקניון רמת אביב. אור גפן,
אופנה וטכנולוגיה על 3,000 מ"ר ב-2 קומות. סניף זארה בקניון רמת אביב/אור גפן

מערכות אקו מתחשבות

בנוסף, בניסיון לשמור על הסביבה, הותקנו בסניף המחודש מספר מערכות אקו מהמתקדמות ביותר שיש, הכוללות מערכות חימום וקירור יעילות, תאורת LED חסכונית באנרגיה ושימוש בחומרים ידידותיים יותר לסביבה.

החנות מחוברת לפלטפורמת Inergy הפנימית של אינדיטקס, המנטרת את צריכת מתקני מיזוג האוויר והחשמל ומסייעת בהפחתת האנרגיה.

לדברי זארה, הרשת פועלת ללא הרף לצמצום ההשפעה הסביבתית באמצעות חזון הוליסטי לשימוש חוזר ומיחזור כדי לקדם את הכלכלה המעגלית ולהפחית את הפסולת ואת הצריכה של חומרי גלם.

המטרה של אינדיטקס היא להשתמש רק בסיבי כותנה ותאית ברי קיימא עד 2023, כאשר ההתחייבות שלה היא להשיג "ניטרליות אקלים" עד 2040.

סניף זארה המחודש בקניון רמת אביב. אור גפן,
הסניף המחודש בקניון רמת אביב/אור גפן

מ-1975 ועד החנות הרמת אביב

הסיפור של זארה מתחיל עם פתיחת החנות הראשונה שלה בעיר החוף הספרדית קורוניה בשנת 1975. כיום הקולקציות שלה נמכרות בפלטפורמה משולבת עם למעלה מ -7,000 חנויות פיזיות הפעילות ב-96 שווקים וחנויות אונליין הפעילות ב- 202 שווקים.

זארה היא חלק מקבוצת Inditex (עם המותגים Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho ו-Zara Home) המונה כיום 84 חנויות בישראל, 26 מהן חנויות זארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully