וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון מסכמת רבעון מצוין עם עלייה בהכנסות מציוד קצה

18.5.2023 / 9:22

החברה יזמה מהלכים חדשים הכוללים לראשונה מכירת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בסניפי הרשת, מסלולי טרייד אין, השקת שירות התיקונים פלאפון care והגדלת מגוון האביזרים והמוצרים. אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון: "הגידול הבולט בהכנסות מציוד קצה נובע מעבודה ממוקדת שלנו בתחום"

אילן סיגל. רמי זרנגר,
אילן סיגל/רמי זרנגר

פלאפון מסכמת את הרבעון הראשון של 2023 במסגרת הדוחות של קבוצת בזק עם עלייה של 13.2% בהכנסות מציוד קצה לעומת רבעון קודם ועלייה של 4.9% מול הרבעון מקביל אשתקד. ההכנסות מציוד קצה הסתכמו ברבעון הראשון בכ-171 מיליון שקל.

העלייה בהכנסות מציוד קצה ביחס לרבעון הקודם נובעת ממיקוד החברה בתחום, משינוי תמהיל המכשירים שנמכרו. בנוסף, מקבלת מלאי נוסף של אייפון 14 שזכה לביקוש והשקת מכשירי סמסונג 23S בחודש פברואר תרמה גם היא לגידול במכירות. בנוסף, יזמה החברה מהלכים חדשים הכוללים לראשונה מכירת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בסניפי הרשת, מסלולי טרייד אין שזכו לביקושים, השקת שירות התיקונים פלאפון care והגדלת מגוון האביזרים והמוצרים הנלווים ללקוחות.

לפלאפון יש את פריסת הריטייל הגדולה ביותר מבין חברות הסלולר עם 237 נקודות מפגש פרונטליים עם לקוחות הכוללים את חנויות פלאפון בעיר, מרכזי מכירה, כוכבים בקניונים הכוללים גם פעילות תיקונים ונקודות מכירה.

החברה רשמה שיא בהכנסות החברה, מאז 2018, שהסתכמו בכ-616 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-592 מיליון ש"ח ברבעון הקודם, גידול של 4.1%, ולעומת כ- 600 מיליון ש"ח ברבעון מקביל אשתקד, עלייה של כ-2.7%. בנוסף פלאפון מובילה את הדור ה-5 בישראל עם מצבת מנויים העומדת על כ-860 אלף.

אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון: "פלאפון ממשיכה להתבסס כמובילת הדור ה-5 בישראל ורושמת שיא בהכנסות מאז שנת 2018 עם גידול בולט בהכנסות מציוד קצה שנובע מעבודה ממוקדת שלנו בתחום ומהרחבת תמהיל המוצרים. אנו רואים צמיחה מתמדת במנויי דור 5 שעומדים כבר על כ-860 אלף וממשיכים להשקיע באפיקי צמיחה של החברה שיצעידו את פלאפון קדימה."

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully