וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממני באהבה": מזכרת מרגשת ששווה יותר מכל סכום

בשיתוף אלטשולר שחם

23.5.2023 / 14:14

חיסכון מגיל צעיר הוא אחד הכלים שעומדים לרשותנו כדי לנסות להבטיח את העתיד של הילדים היקרים לנו. ועכשיו אפשר בקלות לצרף אליו גם הפתעה שנכנסת ללב - הקדשה אישית מצולמת שממתינה לרגע פתיחת המתנה

ילדה פותחת מתנה. ShutterStock
'אלטשולר שחם חיסכון פלוס' היא קופת גמל להשקעה המתאימה לכל אחד ואחת ובכל גיל/ShutterStock

מרגע שהם באים לעולם אנחנו דואגים לילדים. שיהיה להם חם, שיאכלו טוב ויגדלו כמו שצריך. כשהם קצת גדלים, אנחנו מתחילים לחשוב גם על העתיד שלהם. איזה מין אנשים הם יהיו? מה יאהבו לעשות ובמה יהיו מוכשרים? כדי להכין להם מקפצה קטנה לעתיד ולסייע להם לממש את הפוטנציאל והחלומות שלהם, אנחנו יכולים לחסוך עבורם מגיל צעיר.

אחת האפשרויות הקיימות היא 'אלטשולר שחם חיסכון פלוס', קופת גמל להשקעה, המתאימה לכל אחד ואחת ובכל גיל. כל אדם יכול לפתוח חיסכון ייעודי לילד.ה היקר.ה לו, בין אם מדובר בבן, נכד או נכדה, אחיינית, או אפילו ילד.ה שאינם קרובי משפחה, אבל היינו רוצים לדאוג לעתידם. קופת גמל להשקעה מאפשרת חיסכון באמצעות הפקדה שוטפת או כסכום חד פעמי, כאשר באלטשולר שחם ניתן להפקיד החל מ-100 ₪ ועד כ-76,000 לשנה - נכון לשנת 2023*. לצד גמישות בגובה ההפקדה, 'אלטשולר שחם חיסכון פלוס' מאפשרת גם נזילות גבוהה** והתאמה אישית של מסלולי ואפיקי ההשקעה***.

כדי להפוך את המתנה אפילו יותר אישית ומרגשת, היא מוצעת עכשיו במהדורת 'ממני באהבה' - הפתעה קטנה עם משמעות גדולה****. 'ממני באהבה' היא תוספת של הקדשה אישית שממתינה לילד עבורו נפתח החיסכון באזור האישי באתר. מדובר בברכה וסרטון שתצלמו בעת פתיחת החיסכון ותוכלו לקבוע מתי ניתן יהיה לצפות בהם*****. 'ממני באהבה' היא מזכרת מרגשת שכל ילד ישמח לקבל, וכמו קפסולה של זמן, היא נשמרת עד לרגע הפתיחה*****. זו יכולה למשל להיות מזכרת מסבתא אהובה, או סרטון משותף של אבא וילד - בגיל שהיה בעת פתיחת החיסכון.

אמא וילד עם לפטופ. ShutterStock
"ממני באהבה" היא הקדשה שתישמר כמו זיכרון מתוק אפילו לעוד שנים קדימה/ShutterStock

תהליך פתיחת החיסכון הוא דיגיטלי, קל, מהיר ונוח אשר ניתן לעשות מכל מקום ובכל זמן כאשר בשלב האחרון של התהליך ניתן לעבור לשיחת וואטסאפ, שם ניתן לצלם ולהעלות ברכה וסרטון, ולקבוע את מועד החשיפה שלהם - במועד שתבחרו ועד 18 שנים מיום העלאת הסרטון והברכה לראשונה. הסרטון יהיה זמין לצפייה באזור האישי באתר החברה של הילד או הילדה להם הענקתם מתנה*****.

"ממני באהבה" היא הקדשה שתישמר כמו זיכרון מתוק אפילו לעוד שנים קדימה, ותזכיר לילדים שכבר בגרו את החום, הדאגה, והאהבה שלנו - מזכרת ששווה יותר מכל סכום.

להצטרפות ל"אלטשולר שחם חיסכון פלוס" מהדורת ממני באהבה>>

seperator

המידע לעיל לרבות הסכומים והשיעורים המפורטים בו, מעודכן לשנת 2023 והוא מוגש כמידע כללי בלבד. המידע אינו מהווה ייעוץ משפטי, המלצה ו/או חוות דעת, ואין בו כדי להוות תחליף להוראות החוק ו/או התקנון ו/או תחליף לייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי ו/או ייעוץ מס המותאמים לצרכי הלקוח או התחייבות של החברה להשגת תשואות. השימוש במידע הוא על אחריותו הבלעדית של המשתמש. עלולות להתגלות סטיות בין ההערכות המובאות במידע לבין התוצאות בפועל.

*ניתן להפקיד באופן חד פעמי או שוטף (החל מ-100 ₪ בהוראת קבע) ועד גובה תקרת ההפקדה השנתית. תקרת ההפקדה השנתית מתייחס להפקדות עמית בכל חשבונותיו בקופות הגמל להשקעה, ונכון לשנת מס 2023 עומדת על סך של 76,449.63 ₪.
**משיכה תתבצע בתוך 4 ימי עסקים ממועד קבלת בקשה מלאה ותקינה. ככל שהמועד נופל על אחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש, הפעולה תתבצע ביום העסקים הרביעי באותו החודש. בעת משיכה הונית של הכספים בכל גיל תשלמו מס בשיעור של 25% על הרווחים. על אף האמור, משיכת הכספים כקצבה לאחר גיל 60 פטורה מתשלום מס הכנסה על הקצבה. לצורך קבלת קצבה נדרש להעביר את הכספים לקופה לקצבה (קרן פנסיה או קופת ביטוח) וזאת החל מגיל 60.
***מידע אודות מסלולי ההשקעה בקופת הגמל ומדיניות ההשקעה בהם ניתן למצוא באתר החברה. החברה רשאית לשנות את מדיניות ההשקעה ו/או הרכב הנכסים, על פי שיקול דעתה הבלעדי, ובכפוף להוראות ההסדר התחיקתי.
****המוצר הינו "אלטשולר שחם חיסכון פלוס" מספר קופה 7797. כפוף להוראות ההסדר התחיקתי ותקנון הקופה.
*****הברכה וסרטון הברכה, לרבות הכנתם ושמירתם, כפופים לתנאי השימוש של הכנת ושמירת ברכה וסרטון ברכה כפי שיתעדכנו מעת לעת, בהתאם לצורך ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של החברה. תנאי השימוש זמינים לצפייה באתר האינטרנט של החברה.

בשיתוף אלטשולר שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully