וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית פרבר מונה לסמנכ"ל תפעול בחברת טורבוג'ן

21.5.2023 / 12:00

פרבר, אל"מ במיל' בחיל הים ומנהל חטיבה בתעשייה אווירית, שימש בתפקידיו האחרונים באלתא מערכות בתעשייה האווירית, ניהל פיתוח של קו עסקים חדש מבוסס על פיתוח של מערכות חדשניות והביא להישגים פורצי דרך בזירה העסקית והטכנולוגית

עמית פרבר. יחצ,
עמית פרבר/יחצ

עמית פרבר מונה לסמנכ"ל תפעול בחברת טורבוג'ן. פרבר הוא אל"מ במיל' בחיל הים. בתפקידיו האחרונים באלתא מערכות בתעשייה האווירית, ניהל פיתוח של קו עסקים חדש מבוסס על פיתוח של מערכות חדשניות והביא להישגים פורצי דרך בזירה העסקית והטכנולוגית. במסגרת תפקידו בצה"ל, שימש כמפקד יחידות מבצעיות, ניהל פרויקטים רחבי היקף וכיהן כראש מערך משאבי האנוש של חיל הים.

כסמנכ"ל תפעול בטורבוג'ן ינהל פרבר את תחום התפעול והמו"פ בהסתמך על ניסיונו המגוון והישגיו בניהול של תוכניות פיתוח חדשניות ומורכבות עתירות משאבים. פרבר הדגיש כי "טורבוג'ן מובילה טכנולוגיה ירוקה למבנים ציבוריים, מוסדיים ופרטיים, ההופכת אותה לשחקנית משמעותית בשוק האנרגיה המשתנה הגלובלי".

ירון גלבוע, מנכ"ל החברה: "טורבוג'ן עומדת בפני תהליך צמיחה משמעותי המבוסס על ההתפתחויות הנרחבות בזירה הגלובלית. ניסיונו הרחב של פרבר בניהול פרויקטים בהיקפים גדולים ובניהול ותכנון של חדשנות, יסייעו לחברה בתהליך הצמיחה שלב בשוק העולמי."

פרבר הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת באר שבע ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, והוא גם בוגר המכללה לביטחון לאומי (מב"ל).

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully