וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר רוף מונה למנהל פיתוח עסקי בתחום בריאות דיגיטלית בסומפו ישראל

21.5.2023 / 16:01

רוף, בעל ניסיון של יותר מעשור בתפקידי מפתח בעולמות המכרזים, פיתוח עסקי ובניית שותפויות בתחום הבריאות יצטרף למעבדת החדשנות של ענקית הביטוח היפנית בישראל

עומר רוף. סומפו,
עומר רוף/סומפו

מעבדת החדשנות של סומפו בישראל (Sompo Digital Lab Tel Aviv) מודיעה היום על מינויו של עומר רוף, לתפקיד מנהל פיתוח עסקי בתחום הבריאות הדיגיטלית של סומפו בישראל.

רוף, בעל ניסיון של מעל 10 שנים בעולמות מסחריים הכוללים ניהול מכרזים, פיתוח עסקי ובניית שותפויות טכנולוגיות. בתפקידו המרכזי טרם הצטרפותו לסומפו ישראל שימש כמנהל בכיר בתחום הפיתוח העסקי ושותפויות אסטרטגיות בחברת FEMI בה היה אחראי על ניהול מכרזים בעולמות מגוונים עם התמחות בבריאות וטכנולוגיה, וכן יצירת שותפויות בתחומי DIGITAL HEALTH. בעברו, עומר שימש ראש תחום פיתוח עסקי בזרוע החדשנות MEYU HEALTH ולפני כן כעורך דין מסחרי במשרד מטרי, מאירי ושות'.

מעבדת החדשנות של ענקית הביטוח שמפעילה ביפן רשת של 300 בתי אבות ו-125 מרכזי יום, פועלת למציאת פתרונות טכנולוגיים לגיל השלישי ופתרונות בתחום ה-Med-tech וה-Health-tech.

ינון דולב, מנכ"ל מרכז החדשנות של סומפו בישראל ובאירופה מסר: "תחום הבריאות הדיגיטלית הולך ומתפתח בעולם, במיוחד מאז תקופת הקורונה. סומפו שהבינה את הצורך ההולך וגובר בתחום, פועלת למציאת פתרונות טכנולוגיים לשיפור איכות השירות שניתן למבוטחים ולמטופלים. אנו בטוחים שניסיונו של עומר יאפשר לנו להמשיך וליצור שיתופי פעולה ומנועי צמיחה חדשים בתחום".

סומפו SOMPO)) חברת הביטוח השנייה בגודלה ביפן, פעילה ביותר מ-30 מדינות ויש לה מחזור הכנסות שנתי של 36 מיליארד דולר. ב-2018 הוקמה מעבדת חדשנות בתל אביב, בהובלתו של ינון דולב, ומאז השיקה מספר שיתופי פעולה מסחריים עם חברות טכנולוגיה ישראליות והשקעות הון סיכון בתחומי האינשורטק, תחבורה, אגריטק, פינטק, סייבר, בריאות דיגיטלית, תחבורה, פודטק ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully