וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת עוד העלאת ריבית: דיסקונט יאפשר הקלה ללווים

21.5.2023 / 16:54

הבנק יאפשר ללקוחותיו להפחית את גובה ההחזר החודשי של המשכנתה לרמה שהייתה בספטמבר 2022 - לפני 5 ההעלאות האחרונות של הריבית וכולל ההעלאה הצפויה מחר. הסכום שיידחה יוחזר החל מתום 24 חודשים, בפריסה ל-36 תשלומים, ללא ריבית וללא הצמדה

סניף בנק דיסקונט. יח"צ דיסקונט,
כל המסלולים שיקלו על הלווים/יח"צ דיסקונט

לקראת עליית הריבית הצפוייה מחר - בנק דיסקונט ממשיך להציע הקפאה של עליית תשלומי המשכנתה ללקוחותיו המתקשים בתשלום ההחזר החודשי בשל עליות ריבית בנק ישראל ועליית המדד.

הבנק יאפשר ללקוחותיו להפחית את גובה ההחזר החודשי של המשכנתה לרמה שהייתה בספטמבר 2022 - לפני 5 ההעלאות האחרונות של הריבית וכולל העלאה הצפויה מחר. הסכום שיידחה יוחזר החל מתום 24 חודשים, בפריסה ל-36 תשלומים, ללא ריבית וללא הצמדה.

במסגרת ההטבה, מדי חודש יועבר לחשבון הלקוחות סכום בגובה הגידול בהחזר החודשי של המשכנתה מאז ספטמבר 2022 ועד היום, כולל עליית הריבית הצפויה מחר (6 פעימות של עליית ריבית בנק ישראל) בסכום של עד 1000 שקל בחודש. הסכום יוחזר בתום 24 חודשים, כהלוואה בפריסה ל-36 חודשים ללא ריבית או עמלות, כולל במקרה של פירעון מוקדם.

מהלך זה מצטרף לשורת פתרונות והקלות שמעמיד הבנק עבור כל לקוחותיו, ובהם פריסה לתקופה ארוכה יותר של משך תקופת המשכנתה במסלול הפריים ללא שינוי בריבית וללא עמלות ואפשרות להקפאה מלאה או חלקית של תשלומי המשכנתה לתקופה של עד 6 חודשים, עם או בלי הארכת תקופה - ללא תשלום עמלה.

המהלך של קבלת ההלוואה ללא ריבית מוצע ללקוחות בעלי משכנתה קיימת בבנק העונים על כל הקריטריונים הבאים:

  • ללקוחות מעבירי משכורת עד 20,000 ₪ לחשבון העו"ש
  • ההלוואה היא עבור דירה יחידה שאינה להשקעה
  • ההלוואה משולמת ללא פיגורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully