וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-Max לעצמאות: שליטה פיננסית מלאה לעצמאים בכספי העסק

23.5.2023 / 8:41

Max מרחיבה את מגוון האפשרויות הפיננסיות ללקוחות ומשיקה שירות חינמי לעצמאים "Max עצמאים", פתרון מתקדם לשליטה וניהול פיננסי של כספי העסק במקום אחד. השירות יאפשר לעוסקים העצמאים לקבל תשלום בנייד מלקוחות ללא עמלות, ללא הגבלה, וללא הצורך באישור קבלת התשלום

היתרה max לעצמאים. יח"צ,
בירור היתרה באפליקציה, max לעצמאים/יח"צ

שירות חדש וחינמי לעצמאים של Max יהיה זמין החל מהיום ויספק פתרון פשוט, מתקדם ויעיל לשליטה, בקרה וניהול פיננסי של כספי העסק תחת מקום אחד, באפליקציה.

"Max עצמאים" זמין לעצמאים, בעלי עסקים זעירים המנהלים עסק של אדם אחד או מספר עובדים מצומצם, שהינם מחזיקי כרטיס אשראי Max (חוץ-בנקאי), ובקרוב יהיה זמין לכולם, בהליך הצטרפות מהיר.

בשונה מפתרונות התשלום הקיימים היום בשוק, המגבילים את גובה הסכום וגובים עמלה, Max" עצמאים", מאפשר לעצמאים קבלת תשלומים בנייד ללא הגבלת סכום, ללא עמלה וללא צורך באישור המקבל.

הכספים שהתקבלו זמינים לשימוש מידי בכרטיס האשראי של Max, לכל הוצאה וללא עלות. כמו כן, השירות מעניק שליטה ומעקב אחר לקוחות שטרם שילמו והוא יאפשר בקרוב גם משלוח חשבוניות באופן אוטומטי.

רון פאינרו, מנכ"ל Max: "במטרה להקל על בעלי העסקים להתמודד עם הבעיות המעיקות עליהם, Max תאפשר לעצמאים להתמקד בניהול העסק ולחסוך זמן יקר ועלויות מיותרות, בפשטות וביעילות רבה".

בקשת תשלום בלי פרטים. יח"צ,
בקשת תשלום נוח ויעיל, לשליטה, בקרה וניהול ע"י העצמאים, "Max עצמאים"/יח"צ

השירות אופיין בהתייעצות עם עצמאים

לפי נתוני הלמ"ס, 68% מתוך כ-650,000 עסקים פעילים בישראל, המהווים כ-450,000 עסקים, הינם עסקים של עצמאים. Max זיהתה את הצורך והרצון של עצמאים לפתרון פשוט ויעיל לניהול הפיננסי על כל היבטיו בזירה אחת, נוחה ויעילה ויצרה פתרון שאופיין בשיתוף והתייעצות עם עוסקים עצמאים.

העצמאים אשר ליוו את תהליך האפיון של השירות "Max עצמאים", דיווחו על מספר צרכים עסקיים אשר כיום לא קיים עבורם מענה בשוק, כמו האילוץ לעבוד עם מספר ערוצי תשלום עקב הגבלת סכומים, הקושי בהפרדה בין פעילות העסק לבית והמרדף הבלתי פוסק אחרי לקוחות ותשלומים. בעיות אלו המקשות על העצמאים בניהול העסק ובמיקוד בליבת העשייה שלהם.

בחודשים האחרונים ערכה החברה פיילוט לשירות, בהשתתפות למעלה מ-1,500 עצמאים ועצמאיות. בראש טבלת המשתמשים ב"Max עצמאים" נמצאים כיום עורכי דין, קוסמטיקאיות, מעצבי שיער, פסיכולוגים, צלמים, מאמני כושר, מעצבי פנים, יועצי משכנתאות, טכנאי חשבים ומדריכי הורים. בתקופת הפיילוט קיבלו העצמאים תשלומים בסך של מליוני ש"ח ב-"Max עצמאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רון פאינרו, מנכ"ל MAX. יח"צ,
רון פאינרו, מנכ"ל Max: "במטרה להקל על בעלי העסקים/יח"צ

"חווית ניהול כספים שתענה לכאב הגדול של עצמאים"

פאינרו: השירות החדש הוא בשורה של ממש לעסקים קטנים בישראל. החזון שלנו הוא לאפשר לעצמאים ליהנות מחוויית משתמש מתקדמת, העונה על הכאבים הגדולים ביותר שלהם, ובכך לסייע לבעלי העסקים להתמקד בניהול העסק ולחסוך זמן יקר ועלויות מיותרות. שירות זה הוא ראשון מתוך מגוון שירותים ומוצרים חדשים שיושקו, המשקפים את הערך המוסף ש-MAX מייצרת ללקוחותיה העסקיים".

טל כהן, סמנכ"ל לקוחות עסקיים ו-Processing ב-Max: "השירות לעצמאים מהווה פריצת דרך של ממש בשירותים הפיננסיים לבעלי העסקים בישראל. החלטנו לפתח את השירות לאחר בחינה מעמיקה של צרכי הלקוחות והכרות עם האתגרים שלהם, דוגמת הקושי לעקוב אחר תשלומים וחייבים והאילוץ לפצל את התשלומים בין כמה אפליקציות.

הופתעתי לגלות כמה הכנסות עסקים קטנים מפספסים בגלל שהם שוכחים לאשר תקבולים מלקוחות או כי לא נעים להם להזכיר ללקוחות ששכחו לשלם, שהם ממתינים לתשלום. "Max עצמאים'' הוא פתרון שלם למימוש מיטבי של ההכנסות מהעסק, פתרון המחזק את היותה של Max שחקנית תחרותית משמעותית לבנקים, בתחום העסקים הקטנים בישראל."

טל כהן, סמנכ"ל לקוחות עסקיים ו-Processing. אורן דאי,
טל כהן, סמנכ"ל לקוחות עסקיים ו-Processing ב-Max/אורן דאי

איך זה עובד?

"Max עצמאים" זמין באפליקציית Max, מיד עם סיום ההצטרפות הדיגיטלית המהירה לשירות. בקשת תשלום נעשית בצורה פשוטה ומהירה ע"י לחיצה על כפתור ייעודי באפליקציה, השולח קישור לתשלום ללקוח ב- WhatsAppאו בכל ערוץ אחר שיבחר.

עבור הלקוחות המשלמים לעצמאים מדובר בממשק נוח וידידותי ביותר, שכן התשלום אינו מצריך הורדת אפליקציה ופתוח לכלל הכרטיסים. לחיצה על הקישור שהתקבל מובילה לתשלום מהיר ומאובטח בכרטיסי אשראי VISA ו-Mastercard וגם באמצעות Apple Pay ו-Google Pay. חווית משתמש מתקדמת זו מתאפשרת בזכות שיתוף פעולה עם חברת hyp המספקת שירותי payment gateway וממשק תשלום אונליין, המוטמעים בשירות.

העצמאי יקבל את התשלום ישירות, ללא הגבלה, ללא עמלה וללא צורך באישור קבלת התשלומים מהלקוחות. בנוסף לבקשות התשלום אשר אינן מוגבלות בזמן, ב-"Max עצמאים" ניתן לעקוב אחר לקוחות שטרם שילמו, לשלוח תזכורות תשלום דרך ה-WhatsApp או באמצעות SMS, ובהמשך גם שליחת חשבוניות באופן אוטומטי.

טרם שולמו - MAX לעצמאים. יח"צ,
טרם שולמו - MAX לעצמאים/יח"צ

החידושים החשובים בשירות

קבלת תשלום ללא הגבלה, ללא עמלה וללא צורך באישור.

מעקב מרוכז אחר בקשות התשלום, בחלוקה לבקשות שטרם שולמו ובקשות ששולמו.

שליחת בקשות ותזכורות תשלום בקליק דרך ה-WhatsApp או ב-SMS ישירות מ-Max.

אפשרות לפריסת תשלום ללקוחות עד ל-3 תשלומים ללא ריבית.

זמינות מיידית של הכספים שהתקבלו לשימוש בכרטיס האשראי של Max וללא צורך בהעברה לבנק.

אפשרות חיוב במקום על ידי הקלדת מספר כרטיס האשראי או סריקת קוד QR בטלפון של הלקוח.

אפשרות חיוב מרחוק בכל כרטיס אשראי וגם באמצעות Apple Pay ו-Google Pay, ללא צורך בהורדת אפליקציה ע"י המשלם.

הפקת ושליחת חשבוניות אוטומטית עם קבלת התשלום - בקרוב.

מערכת לזימון וניהול תורים - בקרוב.

שימושים אפשריים בכסף שהתקבל ב-"Max עצמאים":

שימוש בכרטיס האשראי בכל בית עסק, כולל תשלום למוסדות ממשלתיים.

משיכת מזומן בכספומט או העברה לחשבון הבנק - פעולות בתשלום בגובה 1.2%.

הטבות הצטרפות:

מתנת הצטרפות בסך 300 ₪ לעצמאים המצטרפים לשירות.

קפה ומאפה מתנה ללקוחותיהם של העצמאים, בתשלום הראשון ב-"Max עצמאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully