וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר רותם מונה למנהל מוצר בכיר בחברת Faddom

22.5.2023 / 11:09

רותם, בעל רקע נרחב בעולם המוצר והובלת תהליכי Go-to-Market, ינהל את מחלקות ה-Product וה-Customer Success בחברת התוכנה הפועלת בתחום הענן ההיברידי

איתמר רותם. אירה קליסטונוב,
איתמר רותם/אירה קליסטונוב

מינוי חדש בחברת פאדום, שתחום עיסוקה העיקרי הוא יצירת מפה ויזואלית של כל השרתים והאפליקציות העסקיות בארגונים. איתמר רותם, בעל רקע נרחב בעולם המוצר, מונה למנהל מוצר בכיר בחברה.

בשנים האחרונות עבד רותם כ-Solutions Manager בחברת Verint שם הוביל תהליכי מכירה טכניים של מוצרי סייבר ותקשורת בחטיבה הביטחונית של החברה, תוך התמקדות בשווקים של צפון ומרכז אמריקה, אירופה וישראל. במסגרת עבודתו, רותם היה אחראי לבניית מפת הדרכים האסטרטגית של המוצרים השונים תחתיו תוך בניית ממשקים ותהליכי עבודה עם צוותי פיתוח מקומיים וזרים, לצד עבודה עם לקוחות אסטרטגיים, חברות בינלאומיות וגופים ממשלתיים כחלק מאסטרטגיית הפיתוח העסקי של החברה.

בתפקידו בחברת פאדום Faddom)) ינהל רותם את מחלקות ה-Product וה-Customer Success בחברה. איתמר שם דגש על גישת PLG (Product-Led-Growth) על מנת לייצר חוויית ייחודית המאפשרת קבלת ערך באופן מהיר למשתמשים. מדובר בגישה שונה ומרעננת בשוק המאופיין במוצרים כבדים, שאינם אינטואיטיביים ופשוטים לשימוש, ולרוב אף יקרים מאוד.

המוצר של Faddom מהווה מנוע צמיחה מרכזי, ולכן תהליכי הפיתוח הם אג'יליים, in-house ומצריכים מגוף המוצר ומכל הצוות ככלל, הבנה עמוקה עם צרכי השוק בעולם ה-IT Software.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully