וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר Semperis ממנה את ג'ני ברוק ל- VP Engineering

22.5.2023 / 16:55

ג'ני ברוק, בכירה לשעבר במיקרוסופט, פיליפס וארמיס מצטרפת ל-Semperis הצומחת במהירות כדי להרחיב את פתרונות האבטחה שלה לזיהוי איומי זהות ומתן תגובה

ג'ני ברוק. אליה רובינשטיין,
ג'ני ברוק/אליה רובינשטיין

חברת Semperis, חלוצה סייבר בתחום ההגנה על הזהות הארגונית, הודיעה היום על הרחבת צוות ההנהלה עם מינויה של ג'ני ברוק לVP Engineering. ברוק תמלא תפקיד מרכזי בהובלת צוות ההנדסה הגלובלי, בתקופה בה Semperis ממשיכה להרחיב ולשפר את פתרונות איתור איומים ותגובה לאירועים בתחום הזהות הארגונית (ITDR).

"אנחנו גאים לקבל את פני ג'ני במהלך תקופה של צמיחה מהירה כאשר אנו ממשיכים ליישם את המשימה שלנו להיות כוח קבוע למאבק באיומי סייבר", אמר גיא טברובסקי, מייסד שותף ו-CTO של החברה. "הניסיון, המנהיגות והשאיפה למצוינות של ג'ני יהיו קריטיים בזמן שאנחנו ממשיכים לצמוח ולחדש בעולם פתרונות הסייבר אשר נועדו להגן על מערכי הזהות הארגונית. אני סמוך ובטוח שג'ני תשחק תפקיד מרכזי בהובלת ארגון הפיתוח וכלל החברה להישגים והצלחות חדשות.."

Semperis מספקת פתרונות ITDR המקיפים ביותר בתעשייה עבור סביבות היברידיות מבוססי Active Directory, Azure Active Directory ו-Okta, כולל איתור חולשות ואיומים, מתן תגובה לאירועים, שחזור במקרה של מתקפות ransomware והתאוששות לאחר פריצה. ברוק תמלא תפקיד מרכזי בתמיכה בהיצע המוצרים של Semperis הכוללים Directory Services Protector, Active Directory Forest Recovery, Recovery for Azure AD, Migrator for AD, ואת כלי הקהילה של החברה Purple Knight ו-Forest Druid.

המינוי של ג'ני מגיע בתקופה של צמיחה מהירה של החברה. Semperis נבחרה לרשימת מקומות העבודה הטובים ביותר של מגזין Inc. לשנת 2023 והוכרה ברשימת Duns 100 כאחת החברות הטובות ביותר לעבוד בהן בישראל. בשנת 2022 החברה השלימה סבב גיוס של למעלה מ-200 מיליון דולר ונכללה ברשימות Inc. 5000 ו-Deloitte Fast 500 כאחת מחברות אבטחת הסייבר הצומחות ביותר בצפון אמריקה.

ברוק, המתגוררת בישראל, תעבוד במשרד החדש של החברה בשטח של 4000 מ"ר הממוקם במתחם הבורסה של רמת גן. תהיה לה אחריות גלובלית על צוותי ההנדסה בארצות הברית, קנדה וישראל.

"אני נרגשת להצטרף ל-Semperis בתקופה של צמיחה יוצאת דופן ושל ביקוש גואה לפתרונות אבטחה היברידיים מקיפים של Active Directory ," אמרה ברוק. "באקוסיסטם הדיגיטלי של היום, המשימה של החברה היא להילחם באיומי הסייבר ולהעצים ארגונים להשתלט בחזרה על נכסיהם. אני מצפה להצטרף למאמץ הזה ולעבוד עם הלקוחות, השותפים וחברי הצוות כדי לעצב עתיד בטוח יותר".

ברוק מצטרפת לחברה עם מומחיות נרחבת בתחומי הטכנולוגיה וסייבר ורקע בעבודה עבור מיקרוסופט, אלביט מערכות וחברות הייטק נוספות. לפני שהצטרפה ל- Semperis, עבדה ברוק כדירקטורית בכירה בארמיס, שבה היתה אחראית לפיתוח מוצרי האבטחה של החברה. היא גם שימשה כמנהלת מחקר ופיתוח גלובלית בפיליפס ובנתה מוצרים הפועלים כיום בבתי חולים ברחבי העולם.

"אני מאוד נרגש לקבל את פני ג'ני לצוות החברה", אמר גיל קירקפטריק, Chief Architect ב-Semperis. "לג'ני יש שילוב ייחודי של עומק טכני, יחסי אנוש, רצון ללמוד ודחף להגיע לתוצאות שיעזרו לנו לשפר את היכולת שלנו לספק מוצרים ולקחת את צוות הפיתוח שלנו לשלב הבא. אני מצפה לעבוד איתה".

למידע נוסף על Semperis, צוות המנהיגות שלה והצעות בקרו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully