וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 אלף שעות התנדבות של עובדי אינטל ישראל. כמה זה שווה?

23.5.2023 / 1:23

השעות מסתכמות לסכום שיא של 3 מיליון שקל מענקי התנדבות ל-240 ארגונים ועמותות

אינטל נותנים באהבה. יחצ,
אינטל נותנים באהבה/יחצ
  • אינטל מעבירה 10 דולר על כל שעת התנדבות של עובד ועובדת. כ-213,000 דולר הוענקו לעמותות חינוך ואקדמיה, 160,000 דולר לארגוני רווחה ו-91,000 דולר לעמותות למען בעלי חיים
  • סקר של אינטל מצא: 94% מהעובדים שהתנדבו דיווחו כי חשו גאווה ומצאו משמעות בפעילות ההתנדבותית שלהם, 31% הביעו רצון להתנדב אפילו יותר
  • בין ההתנדבויות הייחודיות שעובדי אינטל בחרו להתנדב: מניעת זנות, איתור נעדרים בים והכנת תחפושות לילדים עם מוגבלות

אינטל ישראל מסכמת שנת שיא בהתנדבויות שהגיעה ל- 100,000 שעות. שעות ההתנדבות מתוגמלות על ידי מענק של אינטל: על כל שעת התנדבות בעמותות ומוסדות חינוך מוענקים $10 ואלו הסתכמו השנה לסכום יוצא דופן של כ-3 מיליון שקלים, אשר הועברו על ידי קרן אינטל העולמית ל-240 עמותות וארגונים חברתיים בישראל כמענקי התנדבות ב-2022.

בפעילות ההתנדבותית משתתפים מעל 4,500 עובדים ועובדות, אשר מהווים כ-40% מכלל עובדי אינטל בישראל. בין העמותות והארגונים שנהנו מההתנדבות של עובדי אינטל ישראל ניתן לציין את אקואושן, בית הגלגלים, המרכז לכלבי נחייה, תובנות בחינוך, אוניברסיטאות, פעמונים, מד"א, איחוד הצלה, להב לפגים, נותנים באהבה חיפה ומרכז מריאן בקרית גת. כשליש מההתנדבות של העובדים הן בעמותות חינוך ובבתי ספר. אינטל העולמית מעבירה 10 דולר על כל שעת התנדבות של עובד ועובדת. מענקי ההתנדבות משקפים את התנדבות העובדים במגוון עמותות בתחומים שונים. כ-213,000 דולר הוענקו לעמותות חינוך ואקדמיה, 160,000 דולר לארגוני רווחה ו-91,000 דולר לעמותות למען בעלי חיים.

פעילויות ההתנדבות כללו, בין היתר, פעילות חינוך ל-1,000 תלמידים ותלמידות לצורך רכישת מיומנויות מדעיות וטכנולוגיות, ניקוי כ-2 טונות פסולת ים מחופי ישראל ושמורות הטבע וסריגת כ-300 תמנונים אשר נשלחו לחזק פגים ובני משפחותיהם ברחבי הארץ. בין ההתנדבויות הייחודיות: עובדת שמתנדבת בעמותה "לא עומדות מנגד",שמסייעת לגברים ונשים שמתדרדרים לזנות; עובד שהקים ומתנדב בעמותה שמאתרת נעדרים שטבעו בים; עובדת שהקימה עמותת חינוך לקידום צעירים בפריפריה להשכלה גבוהה; עובד שמתנדב בניקוי מערות מפסולת; עובד שמתנדב במרכז ספורט בבקה אל גרבייה; התנדבות קבוצות עובדים ועובדות בצביעת גזעי עצים; מתנדבים שמכינים תחפושות שמגשימות חלום לילדים עם מוגבלות ועוד.

אינטל נותנים באהבה. יחצ,
אינטל נותנים באהבה/יחצ

בסקר פנימי שערכה אינטל ישראל במהלך 2023 עלה כי עובדי החברה מרוצים מאוד מההתנדבויות בחברה. 94% מהעובדים שהתנדבו, דיווחו כי חשו גאווה ומצאו משמעות בפעילות ההתנדבותית שלהם, 95% ציינו שהם ימליצו להתנדב לעמיתיהם לעבודה שעדיין לא השתתפו בפעילויות כאלה.
"ההתנדבות היא חלק מערכי אינטל", אומרת טל עזרא-שמר, מנהלת תחום התנדבויות באינטל ישראל, "התנדבות היא דרך מצויינת לחיבור העובדים לקהילה ולחוש גאווה במקום העבודה שלהם. אני גאה ב-100 אלף שעות התנדבות, שמייצגים את מידת האכפתיות של העובדים שלנו והרצון שלהם להעניק חוסן לקהילה. מענק התנדבות בהיקף של כ-3 מיליון שקל למען 240 בתי ספר וארגונים ללא כוונת רווח, בייחוד לנוכח המצב הכלכלי העולמי, משמעותי מאוד עבור הקהילות בהן עובדינו חיים ועובדים, מרגש אותי לקבל טלפונים כמה התרומה הכפולה הזו משפיעה לטובה ומחזקת את החברה הישראלית".

"אינטל ישראל לא רק מטפחת תרבות של התנדבות בחברה אלא גם מותירה השפעה מתמשכת על החברה הישראלית", מציינת רויטל ביתן, מנהלת אחריות חברתית של אינטל ישראל. "אני גאה מאוד שביעדי העשור שלנו נכלל גם יעד בתחום התנדבות עובדים ועל כך שגם בשנה מאתגרת ולא פשוטה, אינטל בוחרת להמשיך להוביל את הדרך באחריות חברתית תאגידית".

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully