וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תקרא לי בומר: הקהל המבוגר השתלט על הקניות ברשת

23.5.2023 / 8:37

ה"בומרים" מעודכנים - 67% מהם מבצעים רכישות בסלולר, יותר מ-30 אחוזים גם החזירו קניות באונליין לאחר שהמוצר לא תאם את מה שציפו לו

קניות אונליין. ShutterStock
כבר אין משמעות לגיל/ShutterStock

67% מהצרכנים המבוגרים נוהגים לבצע רכישות בסלולר באופן קבוע, כך עולה מסקר רחב בקרב 2693 צרכנים שערכה חברת הסטארטאפ Cloudinary במטרה ללמוד את הרגלי הקניה אונליין. הסקר הצביע על כך שבכל הקשור לאימוץ הטכנולוגיות, קיימים הבדלים מצומצמים בין הצרכנים הצעירים לבין ה"בייבי בומרס", כאשר 75% מבני דור ה-Z העידו על כך שהם קונים באופן קבוע באמצעות המכשיר הסלולרי.

הסקר המקיף נועד לספק לקמעונאים תובנות כיצד להגדיל את מכירותיהם ברשת באמצעות הבנת התנהלות הצרכנים. 30% מהמשתתפים דיווחו שהם החזירו מוצרים שרכשו באונליין, לאחר שהם גילו שהם לא נראים כמו באתר ואילו קרוב למחצית, 46% נטשו עגלות קניות באמצע מאחר ולא היו בטוחים שהמוצרים מתאימים להם. עורכי הסקר בקלאודינרי מציינים שניתן להגדיל את המכירות, לצמצם משמעותית את נטישת העגלות והיקפי ההחזרות ולחזק את אמון הצרכנים באמצעות תמונות מדויקות וסרטונים עם טכנולוגיות מתקדמות של תלת מימד שמציגים כל פריט מזויות רבות ב-360 מעלות וכוללות גם התיחסות לשימושים האפשריים ומידע רב לצרכנים. הכללת סרטונים שנעשו על ידי משתמשים אחרים תורמת אף היא להגדלת הקניות וצמצום האכזבות.

הסקר מצא שרק מחצית מהמשתמשים קנו מוצרים באינטרנט ממותגים שלא הכירו קודם לכן. מתוכם, 47% אמרו שעשו זאת לאחר שצפו בביקורות של משתמשים אחרים שכללו גם תמונות של המוצר אותו קיבלו ויותר מרבע ציינו שסרטונים מטעם החברה הם תנאי כדי שיסכימו לקנות מחברה לא מוכרת.
עלות ההחזרות שוחקת למעלה מ-20% מרווחי הקמעונאים, כך שכל פעולה לצמצום היקפי ההחזרות הגבוהים מצד הלקוחות מגדילה באופן מיידי את הרווחים. זאת בנוסף למניעת תחושה של אכזבה מצד צרכנים שלא קיבלו את המוצר שציפו לו. הסקר מגלה שגם רוב האוכלוסיה הבוגרת, שלעיתים מתייחסים אליה כשמרנית ומיושנת, אימצה את הקניות בסלולר כדרך חיים. מדובר באנשים שרובם עם בסיס כלכלי, זמן ורצון לקנות. האתגר של הקמעונאים הוא לספק לצרכנים חווית קניה ש"תחיה" את המוצר בסלולר, תוך שימוש באוטומציה וכלי בינה מלאכותית וכל זאת תוך שמירה על ביצועים דיגיטליים באיכות גבוהה וללא תקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully