וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ויימן מונה לסמנכ"ל הכספים של נוסטרומו

23.5.2023 / 8:49

ויימן בעל ניסיון של כ-18 שנים בתחום הכספים; בשש השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל הכספים וחבר הנהלה של חברת Naan Dan Jain Irrigation Ltd (NDJ), אשר נרכשה לפני כחודש ע"י Rivulis Pte

ניר ויימן. יחצ,
ניר ויימן/יחצ

נוסטרומו, המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות לאגירת אנרגיה תרמית בבניינים, מדווחת על מינויו של ניר ויימן לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה.

ויימן בעל ניסיון של כ-18 שנים בתחום הכספים; בשש השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל הכספים וחבר הנהלה של חברת Naan Dan Jain Irrigation Ltd (NDJ), אשר נרכשה לפני כחודש ע"י Rivulis Pte שבבעלות קרן ההשקעות הריבונית Temasek הסינגפורית, אחת הרכישות הגדולות שנעשו בתעשיית ההשקיה העולמית עד היום. כסמנ"ל הכספים של NDJ ויימן ניהל את הפעילות הפיננסית של הקבוצה וכן הוביל וניהל את תוכנית ה Turn around ושורה של מהלכים עסקיים ותפעוליים ברחבי הקבוצה בהיקפיים של עשרות מיליוני דולרים, שהובילו בין היתר למכירת החברה לטמאסק.

בשנת 2021 הוענק לויימן אות הוקרה של פורום סמנכ"לי הכספים בישראל על פועלו זה.

ויימן החל את דרכו המקצועית כסמנכ"ל הכספים של חברת קודאק ישראל, שם היה אחראי על כלל ההיבטים הכספיים של הארגון,. בין היתר הוביל וניהל מהלכים ופרויקטים חוצי ארגון, תוך יצירת תשתית פיננסית חדשה. לאחר מכן כיהן ויימן בתפקידי ניהול בכירים בעולמות הכספים בזרעים גדרה שנרכשה ע"י Syngenta העולמית, מובילה גלובלית בתחום האגרי-טק וספקית הזרעים הגדולה בעולם, וכן בפיברו ישראל חברת בת בבעלות Phibro Animal Health Corp שבסיסה בארה"ב. ויימן בעל MBA עם התמחות במימון וחשבונאות ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

מנכ"ל נוסטרומו, יורם אשרי מסר: "ניר ויימן עתיר נסיון בניהול פיננסי, מצויינות תפעולית גלובלית והובלת מהליכים עסקיים מורכבים וגדולים, לרבות מיזוגים, רכישות, מימון פרויקטים ועוד, והוא האדם הנכון לתפקיד סמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה וחבר ההנהלה הבכירה. חשוב לא פחות, ניר חולק עם נוסטרומו ערכים מקצועיים וסביבתיים משותפים רבים ולכן החיבור הזה הוא טבעי והנכון ביותר עבור הפעילות הפיננסית של החברה. בעזרת המקצוענות והניסיון הרב שצבר ניר במהלך שנותיו כסמנכ"ל כספים במספר חברות שונות, הוא יסייע לי יחד עם שאר חברי ההנהלה הנהדרים שלנו להוביל את החברה לצמיחה מהירה והשאת ערך למשקיעים. אנו שמחים ומברכים על הצטרפותו ומאחלים לו הצלחה רבה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully