וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסנת גולן מתמנה לתפקיד CSO & VP Corporate Brand בקבוצת שטראוס

23.5.2023 / 8:58

לגולן ניסיון מצטבר של למעלה מ-25 שנה בשטראוס. ב- 20 השנים האחרונות כיהנה כסמנכ"לית תקשורת של הקבוצה ובשנים האחרונות קיבלה על עצמה להוביל את תחום הקיימות

אוסנת גולן. טל שחר,
אסנת גולן/טל שחר

שי באב"ד, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, מודיע על מינוי אסנת גולן, לתפקיד CSO (Chief Sustainability Officer) & VP Corporate brand, במסגרתו תהיה אמונה על ניהול מערך ה-ESG והמותג התאגידי.

לגולן ניסיון מצטבר של למעלה מ-25 שנה בשטראוס. ב- 20 השנים האחרונות כיהנה כסמנכ"לית תקשורת של הקבוצה ובשנים האחרונות קיבלה על עצמה להוביל את תחום הקיימות. בשנים אלו אסנת ניהלה את כל הפעילות התקשורתית של הקבוצה מול בעלי העניין האסטרטגיים, כיהנה כדוברת הקבוצה ולצד זאת ניהלה את תחום הדיגיטל והקיימות. במהלך השנים האחרונות הייתה שותפה למכלול המהלכים העסקיים שביצעה שטראוס, תוך פיתוח תהליכים ותשתיות לניהול תקשורת הפנים והחוץ לרוחב הקבוצה, הן בישראל והן בפעילות הבינ"ל, תשתיות ויכולות שימשיכו לשרת את שטראוס גם בעתיד.

בתפקידה החדש, גולן תבנה ותוביל יחידה גלובלית ייעודית ליישום אסטרטגיית ה-ESG של החברה שתהווה נדבך מרכזי וגורם משפיע על כלל פעילות הקבוצה. כמו כן, במסגרת תפקידה תוביל את ניהול מותג 'שטראוס' בדגש על פיתוח אסטרטגיה שיווקית גלובלית וחיזוק המותג בהתאמה לסביבה המשתנה.

גולן בעלת תואר שני בסוציולוגיה ארגונית ותואר ראשון במדעי המדינה ובסוציולוגיה מטעם אוניברסיטת חיפה. כמו כן, משמשת חברת הוועד המנהל בארגון מעלה ועד לאחרונה חברת הנהלה באיגוד המזון בהתאחדות התעשיינים. אסנת לוקחת חלק בצוות המנהיגות של הפורום החברתי-כלכלי, פעילה בהעלאת הפריון ובהשתלבות שוויונית של החברה הערבית בתעסוקה, בוגרת תכנית המנהיגות 'עמיתים' של ארגון מעוז ומעורבת במגוון יוזמות לקידום והעצמת נשים.

במקביל למינוי, מתחילה קבוצת שטראוס באיתור דובר/ת לקבוצה שיהיה כפוף למנכ"ל הקבוצה. שי באבד, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס: "אני מודה לאסנת על בנייה וניהול תחום התקשורת בשטראוס. השותפות שלה בכל המהלכים המשמעותיים של הקבוצה בעשרים השנים האחרונות, מינוף הישגים ותמיכה במשברים, ועל היותה שותפה עסקית ליו"ר הקבוצה, למנכ"לי הקבוצה בתקופות השונות ולחברי הנהלת החברה. למען המיקוד בתחומים שהיא תוביל הוחלט לפצל את ניהול התקשורת מניהול אסטרטגי של מותג וזהות החברה כמו גם למקד מאמצים בשיפור ההשפעות של החברה בתחומי חברה סביבה וממשל . אני מאמין שאסנת, יחד עם הצוות ביחידה, יביאו לקפיצת מדרגה שתמצב את שטראוס כמותג מוביל וכקבוצה שמטפחת ומזינה מחר טוב יותר הלכה למעשה, ואני מאחל לה ולצוות הצלחה גדולה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully