וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעות עולם ממשיכה לדווח: כ-37 מטר מעומק היעד נצפה גז בשיעור של עד 9.3% וטיפות נפט חי

אמיר טייג

6.3.2003 / 10:55

אתמול הודיעה השותפות כי שלפה ליבת קידוח שלישית שנשלחה לבדיקה; ב-11 הימים האחרונים זינק מחיר יחידת ההשתתפות בכ-133%; כעת עולה מחירה ב-7.7%



שותפות ממשיכה היום לעדכן את המשקיעים עם התקרבותה לעומק היעד של קידוח מגד 4. אתמול הודיעה החברה כי שלפה ליבה שלישית מעומק 4,568 מטר והיום, עם המשך הקידוח, מוציאה החברה הודעה נוספת בה היא מוסרת כי הגיעה לעומק 4,613 מטר - ובמשך כל הקידוח נצפו טיפות נפט חי. כמו כן מודיעה החברה כי בבוץ הקידוח נצפה גז, ששיעורו הגיע בשיא לרמה שנעה בין 9.3% ובין 1%. השותפות מוסיפה כי הקידוח ממשיך. יש לציין כי עומק היעד של הקידוח הוא 4,650 מטר, כלומר סיום השלב הנוכחי של הקידוח צפוי בימים הקרובים.



השותפות חוזרת ומבהירה כי היא נמצאת עדיין בשלבי איסוף נתונים מהליבה הראשונה, השנייה והשלישית - ורק עם סיום איסוף הנתונים מהלוגיים החשמליים וממבחני ההפקה, היא תוכל לגבש הערכה באשר לשאלה אם מדובר בבאר מסחרית.



לפני 4 ימים מסרה החברה הודעה נוספת בה דיווחה כי בעומק של 4,530 מטר נצפה גז בבוץ הקידוח, בשיעורים שהגיעו בשיאם ל-1% עד 2.25%. לפיכך, הודעתה מהיום מעידה על עלייה בשיעור הגז. החברה מסרה ששיעור זה גבוה יותר מכל התוצאות שנצפו בקידוחים הקודמים.



ביום ראשון שעבר דיווחה גבעות עולם על גילוי של סימני נפט בשכבת המטרה ובשבבי הסלע בקידוח מגד 4, שהיא מבצעת ברישיון בראש העין מערב. המשקיעים קיבלו את ההודעה בהתלהבות, למרות שקידוחים קודמים שהשותפות ביצעה באזור (מגד 3 ומגד 2) היו יבשים ונמצאו בלתי כדאיים להפקה מסחרית. יחידות ההשתתפות הגיבו בהתאם, וזינקו ב-11 הימים האחרונים בכ-133% ממחיר של 1.8 אגורות למחיר של 4.2 אגורות, וזאת למרות שמשקיעים רבים ממשיכים להיות ספקניים באשר להימצאות נפט באזור. בשעה זו עולה מחיר יחידת ההשתתפות ב-7.7%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully