וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המתנה המרגשת שכולה תמיכה בקהילה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 10:40

בגדי ספורט כחול לבן, מתנות עם ערך חברתי, מזוודות סטייליסטיות, תכשיטי יהלומים במחיר נגיש, ארוחה איטלקית בבית קפה, הרטבים שישדרגו את המנות, העוגות והמאפים הכי שווים

כחול לבן ספורטיבי קולקציית strongful. יח"צ,
כחול לבן ספורטיבי קולקציית strongful/יח"צ

ספורט כחול לבן

STRONGFUL מותג בגדי ספורט כחול לבן, ממובילי תחום האקטיב פאשן, משיק את קולקציית LERATO המשלבת אופנה ונוחות ונותנת מענה ללוק מושלם ובמחיר שפוי.

בקולקציית הנשים 4 דגמים בצבעים שונים ובגזרות מחמיאות המתאימות לכל סוגי האימונים והפעילויות מבדים נעימים ונושמים ביניהם: טופ קלאסי עם כתפיות דקות ומחטב פנימי לתמיכה גבוהה; טופ עם כיווצים בחלק הקדמי; טופ כתף אחת, לגוזיות יש ריפוד הניתן לשליפה ולמכנסי הטייץ יש מחטב באזור הבטן המחזיק ועוטף את הגוף, יש טייץ ארוך קלאסי בגזרה גבוהה; שורטס קלאסי בגזרה גבוהה ועוד.

טווח המידות רחב, מ- XXS ועד XXL, ללא תפרים ופתקים מציקים.

כחול לבן ספורטיבי קולקציית  Strongful. יח"צ,
כחול לבן ספורטיבי קולקציית strongful/יח"צ

מתנה אנושית

כחלק מאסטרטגיית LALINE בתמיכה בקהילה ולקראת סוף שנת הלימודים, משיקה הרשת שת"פ ראשון עם עמותת אנוש, במסגרתו תימכר ברשת מהדורה מיוחדת של מארז הכולל 2 נרות ומגש קרמיקה מלבני עם איור גלים שיצרו בעבודת יד מתמודדי נפש מעמותת "אנוש" במימון ותמיכה של LALINE.

מתנה למורות ולגננות עם ערך חברתי הנותנת הזדמנות לאנשים עם מגבלה נפשית להשתלב בקהילה ולחיות חיים עצמאיים ומלאי משמעות. השת"פ החל לפני כשנה, כדי לעמוד בהיקפי הייצור והביקוש.
בעמותת אנוש מפתחים, מייצרים ואורזים שנים, מוצרים חברתיים ומתנות איכותיות במרכזי התעסוקה שלהם, מקבלי השירות מפתחים מיומנויות תעסוקתיות וחברתיות שמהוות מפתח להשתלבות מלאה ומשמעותית בקהילה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מתנה אנושית ב'ללין'. My social,
מתנה אנושית ב'ללין'/My social

לטייל בסטייל

מותג התיקים TUMI הוא ממותגי התיקים המצליחים בעולם בזכות איכויות החומרים, תפירה מוקפדת, רוכסנים מיוחדים, אחיזה נוחה, ניילון פנימי איכותי ועיצוב נוח ושיקי. הקולקציות של המותג כוללות מגוון מוצרים לנשים ולגברים ביניהם: תיקי נשים וגברים, תיקי נסיעה, תיקים לטיולי שטח, תיקי גב, תיקי עסקים, מזוודות, תיקי רחצה, מחזיקי מפתחות, כיסויים לסמארטפונים ועוד.

לאחרונה הושקה קולקציית Alpha Bravo למי שאוהבים לטייל בסטייל, בקולקציה תיקי גב עם דגש על פונקציונליות ורב-גוניות מחומרים איכותיים-ה DNA של המותג ואפשרויות אחסון רבות. בין צבעי הקולקציה נמצא ה-SAND המסמל חופש.

להשיג בחנויות TUMI בקניונים רמת אביב, איילון וגרנד חיפה.

לטייל בסטייל עם מותג TUMI. יח"צ חו"ל,
לטייל בסטייל עם מותג TUMI/יח"צ חו"ל

על תכשיטים ויהלומים

רשת "אימפרס" מקבוצת "רולטיים", יבואנית מותגי-על בינלאומיים בתחום שעונים ותכשיטים, משיקה קולקציית תכשיטים רחבה הכוללת שרשראות, תליונים, צמידים, טבעות ועגילים בקשת מחירים רחבה ונגישה, כולל קולקציית תכשיטי יהלומים.

בין העיצובים עגילי חישוק משובצים יהלומים ואבני חן, שרשראות עם תליוני חישוקים משובצים יהלומים, טבעות משתלבות עם ההיי לייט-טבעת בעיצוב X בזהב לבן או צהוב. כל התכשיטים קיימים בזהב לבן וזהב צהוב בעלי תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

להשיג ברשת "אימפרס" בכל רחבי הארץ ובאתר.

על תכשיטים ויהלומים ב'אימפרס. שי פרנקו,
על תכשיטים ויהלומים ב'אימפרס/שי פרנקו

מאמה מיה

רשת גרג שפתחה רשת מסעדות איטלקיות בשם 'מאמא גרג', משיקה תפריט חדש המתבסס על המטבח האיטלקי עם נגיעות ים תיכוניות, שיצר גרג אלעד אמסלם, השף הראשי של הרשת. התפריט מבוסס בעיקר על חומרי גלם המיוצרים במפעלים שבבעלות הקבוצה ביניהם מפעלים לפסטה, רטבים ממרחים ומאפים.

התפריט כולל מנות מהטאבון ומנות הנעשות בשיטה איטלקית מסורתית ביניהן: באנרץ מאמא , קוראסון אלה מילאנו, קרוסטיני בנדיקט, מאפה נוסח ורונה, שקשוקת הבית, שקשוקה סיצילניאנית, פוגאסה, מרק, ארנצ'יני, פולנטה עם פטריות, סלטים, ניוקי ערמונים ופטריות, קרצופי ליו אוליו, ספגטי קרבונרה, פיצה קלצונה עם חצילים קלויים בולגרית ומוצרלה, טרטופו עם בשמל ופטריות כמהין, מחבת עם נתחי דג ברוקולי והפתעות, פטוצ'יני סלמון, ריזוטו דג ים. תפריט הקינוחים החדש כולל: נוצ'לה, טרמיסו, קלצונה לוטוס, כנאפה איטלקי, אפוגטו ועוד.

קניון אילון רמת גן וקניון עופר ברחובות.

מאמה מיה תפריט חדש במאמא גרג. דוד מויאל,
מאמה מיה תפריט חדש במאמא גרג/דוד מויאל

נאמנים לשבועות

רשת "מאפה נאמן", משיקה קולקציית עוגות ומאפים על טהרת הגבינות כשבין החידושים: קיש שמנת: בטטה, כרובית, ברוקולי, פטריות ובצל; לזניות, בורקסים: עלים גבינה, פילאס בולגרית, תרד גבינה, בורקיטס ספרדי, קשקבל זתים, אצבעות קשקבל פילאס, גבינה מתוק, גביניות עם אוכמניות, מאפה גבינה בבצק עלים, גביניות ריקוטה; עוגת גבינה קרה עם שוקלד מקורמל, קדאיף גבינה עם נגיעות שוקולד, ריקוטה ודובדני אמרנה, קראמבל שקדים; עוגות ללא סוכר: עוגת גבינה פירורים, עוגת גבינה עם אוכמניות ועוגת גבינה עם שיערות קדאיף; עוגת שמרים בריוש במילוי גבינת ריקוטה; עוגת פיסטוק בחושה עם נגיעות גבינה; עוגות בחושות, שמרים.

בנוסף מושק מארז שבועות הכולל סט מפות שולחן, מפיות בד לבנות, 2 נרות דקורטיביים ושובר לקינוח אישי חלבי.

להשיג ב- 57 סניפי רשת "מאפה נאמן" הפזורים ברחבי הארץ.

נאמנים לשבועות חוגגים ב'נאמן'. גיל אבירם,
נאמנים לשבועות חוגגים ב'נאמן'/גיל אבירם

פשוט פרפקט

לקראת חג השבועות, אסם משיקה סדרת רטבים חדשה מבית רוטבי פסטה פרפקטו להכנת מגוון מנות טעימות ללא מאמץ.

בסדרה 3 רטבים מחומרי גלם איכותיים: רוטב פונגי - בצל מקורמל ופטריות; רוטב פסטו בזיליקום; רוטב פסטו מלנזנה - חצילים ועגבניות מיובשות.

פשוט פרפקט סדרת רטבי פרפקטו. סטודיו אסם,
פשוט פרפקט סדרת רטבי פרפקטו/סטודיו אסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully