וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חודשים חינם: ההטבה של yes למנויי נטפליקס

24.5.2023 / 9:45

yes בהטבה ייחודית למנויי נטפליקס: 3 חודשים נטפליקס חינם למצטרפים חדשים. לקוחות קיימים שיבחרו להצטרף לשירותי ענקית הסטרימינג ייהנו מחודש מתנה

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של YES. רמי זרנגר,
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes/רמי זרנגר

חברת yes הודיעה כי תציע הטבה מיוחדת למצטרפים חדשים ל-yes ול-STINGTV שלושה חודשי נטפליקס חינם. במקביל לקוחות קיימים שיבחרו להצטרף לשירותי ענקית הסטרימינג דרך yes ייהנו מחודש מתנה. ההטבה תינתן למשך זמן מוגבל וניתן לממשה בקלות דרך אתר yes. שיתוף הפעולה בין yes ובין ענקית הסטרימינג החל לפני כשנה ומאפשר ללקוחות yes לקבל מחיר מוזל, חשבונית אחת ולהנות מכל התכנים הטובים בעולם במקום אחד.

חברת yes היא היחידה כרגע בשוק הטלוויזיה המחזיקה בשיתופי פעולה עם ענקיות הסטרימינג הבינלאומיות: דיסני פלוס, דיסקברי פלוס ונטפליקס. על פי החברה והדוחות הכספיים האחרונים ישנה עלייה מתמדת בכמות המצטרפים לחבילות האחודות הכוללת גם את ענקיות הסטרימינג וגם את yes+FIBER הכולל חיבור לסיבים.

לחברה ישנם כבר כ-356 אלף לקוחות הצופים בטלוויזיה על גבי אינטרנט, המהווים כבר כ- 61% מכלל לקוחות החברה. yes היא חברת הטלוויזיה על גבי אינטרנט הגדולה והמובילה בישראל.

"שיתופי הפעולה שלנו עם ענקיות הסטרימינג מחו"ל, ביניהן גם נטפליקס, מאפשרים לנו להביא ללקוחות yes ו-STINGTV מגוון רחב של תכנים במחירים מצוינים ומאפשרים לקבל חשבונית אחת מה שמאוד מקל על הלקוחות", אמר סמנכ"ל השיווק של yes, דרור בהט.

  • עוד באותו נושא:
  • yes
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully