וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MASTERS - the collection - מיזם דיגיטלי ראשון מסוגו בארץ

24.5.2023 / 12:21

הפרויקט הדיגיטלי של אלון ליבנה כולל 14 פרקים, המלווים באופן ראשוני את המעצב המוערך שלב אחר שלב בבניה של קולקציה - מההשראות ועד ליצירת תצוגת אופנה

אסף שניידמן, מוטי רייף ואלון ליבנה - השקת MASTERS. לנס הפקות,
אסף שניידrמן, מוטי רייף ואלון ליבנה - השקת MASTERS/לנס הפקות

הכירו את MASTERS, מיזם דיגיטלי שעומד מאחוריו היזם אסף שניידרמן, בעל חברת ההפקות "קליפר הפקות בע"מ". המיזם החדש בא במטרה להנגיש לקהל הרחב את כל עולם הידע, הטיפים, הניסיון והסיפורים של השמות המובילים בישראל. הפרויקטים במיזם החדש נוגעים במגוון תחומים ומציעים לצופים ולצופות המון השראה וכלים פרקטיים, ישירות מאלו שעשו את זה בגדול.

אחד היתרונות הבולטים של MASTERS, לטענת יוצריו, הוא ההשקעה בתוכן ובנראות הוויזואלית של הדברים. הפרקים שבכל פרויקט מושקעים מאוד מבחינה הפקתית ומשלבים לוקיישנים מגוונים, מצולמים ברמה גבוהה מאוד וכבר דומים יותר למיני סדרה ברמת קולנוע, מה שמעשיר את החוויה והופך אותה לשונה מהמקובל בעולם הלמידה מרחוק.

כעת, MASTERS משיקים פרויקט חדש וראשון מסוגו יחד עם מעצב האופנה המוערך בארץ ובעולם - אלון ליבנה, תחת השם THE COLLECTION"" בו מתלווים צעד אחר צעד בדרך לבניה של קולקציה ומאפשרים בפעם הראשונה בארץ בפלטפורמה של למידה מרחוק, להיחשף ולראות את הדרך בה נוצרת קולקציית אופנה.

אלון ליבנה הוא מעצב אופנה ישראלי ובינלאומי ששמו הולך לפניו. מגיל 17 החל את דרכו בבתי אופנה ועבד עם מעצבי העל מאלכסנדר מקווין ורוברטו קוואלי. ליבנה אחראי ללא מעט לוקים אייקונים בישראל ביניהם הלוק של נועה קירל באירוויזיון האחרון וגם אחראי ללוקים איקונים של כוכבות בעולם כמו ביונסה, ליידי גאגא, מיילי סיירוס, נעמי קמפבל, ג'ניפר לופז, קייטי פרי, קיילי ג'נר ועוד.

"עולם הלמידה מרחוק תפס תאוצה"

מעצב האופנה אלון ליבנה, מוסר: "המיזם MASTERS ובכלל החיבור לאסף שניידרמן, היזם והמפיק העומד בראשו, אפשרו לי למעשה בפעם הראשונה לחשוף לקהל הרחב את הדרך שבה אני חושב, פועל ומתגבש עד לכדי יצירת קולקציה שלמה והצגתה. הצוות של MASTERS ליווה אותי במשך שנתיים, מה שהוביל להפקת 14 פרקים שמאפשרים לקהל שרואה לרוב רק את התוצר הסופי של מה שאני עושה, להיחשף לצדדים נוספים מהדרך עצמה, מהמסע הזה שאני עובר כל פעם מחדש כשאני יוצר, וללמוד ממנו המון. אני מדבר בפרויקט על דברים שהייתי שמח מאוד לשמוע בתחילת דרכי, ממעצב אופנה שאני מתחבר לסגנון שלו".

אסף שניידרמן יזם MASTERS ובעל חברת "קליפר הפקות" מוסר: "זה לא סוד שעולם הלמידה מרחוק תפס תאוצה בשנים האחרונות, מה שאפילו התגבר בתקופת הקורונה. צפינו בזה מתרחש מקרוב במסגרת הפעילות שלנו בחברת ההפקות, וזו הסיבה שהחלטתי לפתח את MASTERS. חשוב היה לי להנגיש את המומחים הגדולים ביותר בארץ בתחומים השונים לקהל הרחב, לספק הצצה לעולם שלהם, אבל מעל לכל, לתת כלים מעשיים בעולם התוכן הרלוונטי וערך אמיתי לצופים ולצופות שלנו. באמצעות MASTERS אנחנו מאפשרים היום לכל אחד ואחת לשבת שורה ראשונה וללמוד בכל זמן, מכל מקום ומכל סוג של מסך…מהשמות שאנשים הכי מתחברים אליהם. השקת הפרויקט החדש עם אלון ליבנה THE COLLECTION מרגשת אותי במיוחד, כי כאן כבר לקחנו את זה לרמות אחרות. זה לא משהו שנתקלתי בו בשום מקום ואנחנו גאים מאוד בתוצר הסופי. אין לי ספק שהוא הולך להיות משמעותי ביותר עבור המון צופים וצופות. אנו עובדים בימים אלו על פרויקטים חדשים נוספים עם פרסונות נוספות בהפקות מורכבות ומיוחדות".

  • עוד באותו נושא:
  • מוטי רייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully