וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל כרמון מונה למנכ"ל חברת FINBOT

24.5.2023 / 12:57

כרמון ינהל את פעילות חברת פינבוט - פיתוחה והתרחבותה בקרב רואי חשבון ויועצי מס

טל כרמון. יחצ,
טל כרמון/יחצ

חברת FINBOT מבית חשבים השייכת לקבוצת Guideline, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ("גיידליין"), מודיעה על מינויו של טל כרמון למנכ"ל החברה. במסגרת תפקידו ינהל את פעילות חברת FINBOT, מערכת הנהלת חשבונות דיגיטלית מתקדמת - הנהלת חשבונות חכמה המאפשרת שיקוף פיננסי בזמן אמת ישירות מרו"ח, הפקת כל סוגי מסמכי החשבוניות, קליטת חשבוניות אוטומטית ללא שימוש בניירת, ניהול קליטת הוצאות אוטומטית, תכנוני מס, דוחות ודשבורדים מפורטים, סליקת אשראי ועוד.

כרמון מביא עמו לתפקיד ניסיון רב ושימש בעברו כמפקח מס הכנסה ובעלים של משרד לחשבונאות במשך 15 שנה, בתפקידו האחרון היה היזם ומנכ"ל חברת סטארט אפ בתחום החזרי המס לשכירים. בעל ניסיון עשיר בעולם החשבונאות.

צח דרוקר מנכ"ל קבוצת Guideline: "קבוצת Guideline ממשיכה בפיתוח אסטרטגי של כלל החברות בקבוצה ושואפת להיות המובילה בישראל למתן פתרונות טכנולוגיים בעולמות ה FinTech ,InvestTech LegalTech וBusinessTech - . מינויו של כרמון, שהוא בעל ניסיון רב בעולם ראית החשבון וגם בעולמות הטכנולוגיה, יסייע להבנת צרכי לקוחות ופיתוח נרחב ומעמיק של הפלטפורמה החדשנית".

מטל כרמון נמסר: "FINBOT שינתה לגמרי את שוק החשבונאות בישראל, והביאה לשוק זה את הדיגיטציה והטכנולוגיות המתקדמות ביותר". עוד הוסיף כרמון: " החיבור שלי מעולם החשבונאות המיסוי והטכנולוגיה מבטיח כי פינבוט תמשיך להוביל בחדשנות, בשירות ובהסתכלות על רואי החשבון ויועצי המס לכל אורך הדרך וזאת כדי לאפשר להם לתת שירות טוב יותר, חדשני ומדויק יותר תוך הקטנת התשומות הנדרשות מכל משרד".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully