וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים בכירים בכללית: מנהלי מחוזות חדשים בתל אביב וירושלים ובנציבות פניות הציבור

24.5.2023 / 13:50

ד"ר רוני ורד ימונה למנהל מחוז תל אביב-יפו, ארז לוי ימונה למנהל מחוז ירושלים וד"ר כלנית קיי תמונה לממונת פניות הציבור של כללית

שירותי בריאות כללית מודיעה היום על שורת מינויים בכירים בהנהלה הבכירה, ד"ר רוני ורד ימונה למנהל מחוז תל אביב-יפו, ארז לוי ימונה למנהל מחוז ירושלים וד"ר כלנית קיי תמונה לממונת פניות הציבור של כללית. המינויים אושרו ע"י דירקטוריון כללית וייכנסו לתוקפת בתקופה הקרובה.

ד"ר רוני ורד. יחצ,
ד"ר רוני ורד/יחצ

ד"ר רוני ורד, מומחה ברפואת משפחה, החל את דרכו בכללית לפני 25 שנים במחוז שרון שומרון כמתמחה ברפואת משפחה לאחר תפקידי ניהול מגוונים רבים במשך השנים בכללית, הוא מכהן כמנהל רפואי של מחוז תל אביב - יפו הכולל גם את הערים בת ים, אזור וחולון. ד"ר ורד סיים את בית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב כמצטיין דיקן, והוא השלים בהצלחה לימודי תואר שני (MBA) במנהל מערכות בריאות באוניברסיטת בן גוריון.

ארז לוי. ארנון בוסאני,
ארז לוי/ארנון בוסאני

ארז לוי, החל את דרכו בכללית לפני 17 שנים כמנהל פרויקטים בחטיבת בתי החולים בהנהלה הראשית. בין תפקידי הניהול אותם מילא , משנה למנהל המרכז הרפואי רבין ומנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז, הכולל את בתי החולים בילינסון והשרון. בארבע השנים האחרונות ארז מכהן כמנהל מחוז מרכז. הוא סיים בהצטיינות תואר ראשון (BSc) בהנדסה תעשייה וניהול עם התמחות בייצור ומערכות מידע בשנקר ותואר שני במנהל עסקים מהמרכז האקדמאי פרס.

ד"ר כלנית קיי. רמי זרנגר,
ד"ר כלנית קיי/רמי זרנגר

ד"ר כלנית קיי, החלה את דרכה בכללית בשנת 1989 כאחות במרפאות במחוז ת"א, ובהמשך ביצעה מגוון תפקידים, בהם : מנהלת סיעוד במנהלת, מנהלת המחלקה לתכנון ויישום אסטרטגיה באגף תכנון ומדיניות בריאות בהנה"ר וראש אגף סיעוד בקהילה. בשנתיים האחרונות היא מכהנת כמנהלת תכנון, איכות ומדיניות בסיעוד בהנהלה הראשית וכדירקטורית בדירקטוריון כללית הנדסה רפואית. כלנית סיימה לימודי תואר ראשון בסיעוד בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני בהצטיינות בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון בנגב ודוקטורט (PHD) מאוניברסיטת חיפה.

מנכ"ל כללית, רו"ח אלי כהן, מסר : "אנו שמחים לקדם שלושה מנהלים בכירים שצמחו בכללית ומכירים את הארגון ואת אתגריו. רוני, ארז וכלנית הם מנהלים בעלי רקורד מביאים עימם ניסיון מקצועי וניהולי עשיר במערכת הבריאות, כל אלו יסייעו להם להוביל כל אחד בתפקידו את תחומי אחריותו להישגים רבים ומרשימים. אני מאחל להם הצלחה רבה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully