וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשראה לקולקציית עוגות הגבינה: חבלי ארץ אהובים בצרפת

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 21:37

עוגות הגבינה בקולקציית שבועות 2023 של 'בוטיק סנטרל', קיבלו כינויים של מחוזות פופולריים בצרפת, לא נגלה מה הטעם השולט בעוגות שמפאן, ברטאן ופרובאנס אבל נזהיר שמובטחת חוויה של טעמים ושילובים מעניינים שלא חשבנו שיצליחו להפתיע

קולקציית עוגות הגבינה לשבועות 23 של בוטיק סנטרל, בהשראת מחוזות בצרפת. טל סיון ציפורין,
קולקציית עוגות הגבינה לשבועות 23 של בוטיק סנטרל, בהשראת מחוזות בצרפת/טל סיון ציפורין

חבל ארץ פרובאנס - מהאזורים היפים בדרום צרפת בו לצבעוניות של הנוף חשיבות עליונה בבניית האווירה. הצמחייה המגוונת של האזור מעניקה לו ססגוניות עשירה. עוגת גבינה פרובאנס היא עוגת גבינה אפויה מתובלת ברוזמרין ולוונדר. מוגשת בקוטר מדויק של 16 ס"מ, המחיר: 130 שקל.

חבל ארץ שמפאן - אזור צבעוני ויפה בצפון צרפת, שהטיול בו ייקח אתכם למסע בתוך שדות אינסופיים של גפנים הנמתחים עד לאופק שגובל ביערות גבוהים. עוגת גבינה שמפאן היא עוגת גבינה אפויה מתובלת ביין לבן ומעוטרת בשכבת אוכמניות. קוטר 19 ס"מ במחיר: 142 שקל, מחיר לפס: 69 שקל.

חבל ארץ ברטאן (בריטאני) - חצי האי הנמצא בצפון מערב צרפת, בין תעלת למאנש בצפון ומפרץ ביסקיה בדרום, מאופיין בקו חוף דרמטי בו נופי גאות ושפל מהיפים שיש. עוגת גבינה ברטאן היא עוגת גבינה אפויה מקורמלת, עם מעטה חרוך שמחביא לב קרמי ומענג מבפנים. הקוטר 21 ס"מ, המחיר 158 שקל.

קלאסיקה על זמנית - בנוסף לקולקציית חבלי הארץ הצרפתיים, מציעה 'בוטיק סנטרל' גם את עוגות הגבינה הקלאסיות: עוגת גבינה פירורים, גבינה אפויה, טירמיסו, פילדלפיה, במחיר לפס: 69 שקל.

מחלקה של מלוחים - מאפים מלוחים משפחתיים ואישיים החל מ-3.5 שקל וקישים במילוי ירקות (פטריות/בצל/בטטה/ברוקולי/בולגרית שרי) במחיר: 109 שקל לקוטר 22 ס"מ.

דואגים לטבעונים - עוגת שקדים פטל ועוגת ביסקוויטים לוטוס. במחיר לפס: 69 שקל. מחיר לקוטר 19 ס"מ: 142 שקל.

ניתן להשיג בסניפי רשת בוטיק סנטרל. שעות פתיחה: 7:00-20:00, ערב חג 7:00-14:00. או בהזמנת משלוח בטלפון: 1-700-700-061 או באפליקציית וולט.

לתפריט שבועות: www.boutiquecentral.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully