וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק נוסף למאבק בפיראטיות ברשת: ענני, ADD ו-RGE מצטרפות לארגון זיר"ה

25.5.2023 / 9:43

הצטרפותן של חברות התוכן מעלה את מספר חברות זיר"ה ל-10, הכמות הגדולה מיום הקמת הארגון

ארגון זיר"ה (זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) הפועל להגנה על זכויות יוצרים ומאבק בפיראטיות ברשת האינטרנט מודיע על הצטרפותן של "ענני פרמאונט", של קבוצת "ADD וכן של קבוצת "RGE" (בעלת ערוצי ספורט 5 וערוצי הילדים) כחברות בארגון. הצטרפותן של חברות התוכן מעלה את מספר חברות זיר"ה ל-10, הכמות הגדולה מיום הקמת הארגון.

זיר"ה פועלת מזה כעשור, וחברים בה מגוון גופי תקשורת, ביניהם גופי שידור, ערוצים ומפיקי תוכן ישראליים, לרבות החברות HOT, yes, אן.אמ.סי יונייטד, צ'רלטון וגופים נוספים. החברה אוכפת הפרות זכויות יוצרים של תכנים אודיו-ויזואליים ברשת האינטרנט במטרה לצמצם את הנזק הבלתי הפיך שהן גורמות להפקות תוכן מקור ישראלי, ציבור היוצרים, השחקנים, המפיקים, עובדי הסט ושאר גורמים המתפרנסים מתעשייה ההפקות המקומיות בישראל.

בשנים האחרונות הרחיבה זיר"ה את פעילותה ויצאה למהלך לצירוף חברות נוספות בארגון. בנוסף, הרחיבה זיר"ה את פעילויות האכיפה המשפטית, לרבות תביעות אישיות כנגד מפעילים של שירותים פיראטיים שונים בישראל ובחו"ל.

מדברי מנכ"ל זיר"ה עידו נתן: "זוהי התפתחות חשובה עבור זיר"ה ועבור המאבק למען זכויות היוצרים בישראל. אני שמח ומודה על הבעת האמון של שלוש החברות המשמעותיות הללו בארגון ועל חברות נוספות שהצטרפו אלינו בשנים האחרונות. תופעת הצפייה הפיראטית הפכה לבעיה לאומית, אשר פוגעת בתוכן מקור ישראלי. שילוב הכוחות של יוצרי התוכן המובילים בישראל וצרכני התוכן יחזק את המאבק למען היוצרים שעומדים מאחוריו. אני מזמין וקורא לגופי תוכן נוספים: להצטרף לזיר"ה ויחד נרחיב את פעילותנו למען היצירה הישראלית".

מדברי מנכ"ל ADD ירון ליכטנשטיין: אנו שמחים להצטרף לארגון זיר"ה שעושה עבודה מבורכת במאבק נגד הצפייה הפיראטית שפוגעת בין היתר בנו כבית לתוכן, ביוצרים, בשחקנים ובאנשי ההפקה שעובדים ימים כלילות לייצר תוכן ברמה הגבוהה ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully