וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 12 שנים: אורן הלמן, סמנכ"ל השירות, השיווק והרגולציה של חברת החשמל פורש

28.5.2023 / 10:11

אורן הלמן, סמנכ"ל השירות, השיווק והרגולציה של חברת החשמל הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו בחודשים הקרובים לאחר 12 שנות עבודה בחברה

אורן הלמן. יוסי וייס,
אורן הלמן/יוסי וייס

אורן הלמן, סמנכ"ל השירות, השיווק והרגולציה של חברת החשמל הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו בחודשים הקרובים לאחר 12 שנות עבודה בחברה. הלמן, הוותיק בהנהלה הבכירה של חברת החשמל, הודיע כי בכוונתו לפנות לאתגרים חדשים במגזר העסקי.

במהלך שנותיו כסמנכ"ל, הלמן הקים את מערך הרגולציה של חברת החשמל, את היחידה לקשרי משקיעים, וכן את מערך ה- ESG כל זאת במקביל לניהולו את מערך התקשורת, הפרסום והשיווק של החברה.

אורן הלמן: "אחרי 12 שנים מרתקות, מוצלחות, מעשירות, מלאות בעשייה, סיפוק ועניין, אסיים בחודשים הקרובים את עבודתי במקום שהיה לי בית, חברת החשמל, ואמשיך לאתגרים חדשים בעולם העסקי. תודה לעובדות ולעובדים המופלאים של חברת החשמל שהיה לי כבוד עצום לעבוד איתן ואיתם. תודה ל-3 המנכ"לים (אלי גליקמן, עופר בלוך ולמאיר שפיגלר) וליו"ר וחברי הדירקטוריון (בראשות יפתח רון-טל ושלמה ארביב), תודה גם לארגון העובדים הכי אחראי בישראל - שידעו לדחוף ולתת גב למהלכים שהיו נראים משוגעים על הנייר והפכו למציאות ששינתה את פני חברת החשמל ואת חייהם של מיליוני תושבי ישראל. תודה גם לכל הלקוחות, 3 מיליון משקי בית. חלקכם פנו אלי מידי יום עם בעיות, תלונות וגם שבחים. תודה על זה. העשרתם והחכמתם אותי! היה כבוד גדול לשרת אתכן ואתכם!".

מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל: "לאורן הלמן יש זכויות רבות, אותן קידם והטמיע, במהלך 12 שנות תפקודו כסמנכ"ל בכיר, במערכות השרות והתקשורת בחברת החשמל. מאז תחילת כהונתי כמנכ"ל החברה בחצי השנה האחרונה, עבדנו בצוותא לטובת המשך הובלת תהליכים לשיפור ויעול ערוצי התקשורת, מענים לפניות הציבור וטיפול במבוקשם. אורן היה חלק בלתי נפרד מהנוף של החברה והנהלתה, במשך תקופה משמעותית, בה הטביע את חותמו. בהזדמנות זו אבקש להודות לו בשם הנהלת החברה ובשמי, על תרומתו לתפקוד החברה ולתדמיתה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully