וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי שיק: התינוקות של TAKE ME HOME מציגים סטייל פסטורלי

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 13:51

"ההדפסים הכי נכונים של הרגע", כך הכתירו מעצבי העילית את איורי "Toile de Jouy" עליהם מבוססת הקולקציה השישית של מותג האופנה לתינוקות TAKE ME HOME. פריטי הלבוש והטקסטיל של המותג לקיץ 2023 מציגים הדפסים פסטורליים של ים, חופש וטבע על רקע גווני פסטל עדינים

התינוקות של TAKE ME HOME מציגים סטייל אופנתי לימי הקיץ. TAKE ME HOME,
התינוקות של TAKE ME HOME מציגים סטייל אופנתי לימי הקיץ/TAKE ME HOME

עם נגיעות של ים ומוטיבים של קיץ על רקע צבעי פסטל רכים - כך יתלבשו התינוקות של TAKE ME HOME בעונה החמה.

קולקציית הקיץ החדשה, השישית של המותג TAKE ME HOME לקטנטנים, מגיעה לסופר-פארם באווירה של ים וקיץ - אבל בסגנון הכי קלאסי שתוכלו לדמיין.

אלינור קופלר, מייסדת המותג הצומח לבגדי תינוקות מגילאי NEW BORN ועד 24 חודשים, משיקה כעת את הקולקציה השישית של TAKE ME HOME בסגנון איורי "Toile de Jouy", המאופיין בהדפסים פסטורליים עם נגיעות של ים, חופש וטבע ובהשראת מעצבי אופנת העילית דיור, גוצ'י ואוסקר דה לה רנטה שהכתירו את הסגנון כ"ההדפס הכי חם של הרגע".

TAKE ME HOME, קולקציית קיץ של מותג התינוקות מציגה איורים מעולם האופנה והדקור. TAKE ME HOME,
TAKE ME HOME, קולקציית קיץ של מותג התינוקות מציגה איורים מעולמות העיצוב/TAKE ME HOME

הוט קוטור לתינוקות של סופר פארם

קולקציית הקיץ האופנתית והמפנקת לתינוקות של המותג TAKE ME HOME מציעה מגוון פריטי לבוש ואביזרים משלימים לתינוקות, ביניהם: אוברולים, בגדי גוף ומכנסיים, שמיכות במבוק, שמיכת תינוק, חיתולי במבוק, מצעים, בנדנות, חולצות ועוד בעיצובים שופעים בסטייל, כאמור, בסגנון איורי "Toile de Jouy" מעולמות עיצוב הבית ועיצוב האופנה.

לצד הבדים הנעימים והנושמים מסוג טטרה, ריב ופויינטל, שמתאימים במיוחד לימי הקיץ החמים, עיצוב הפריטים מציג אלגנטיות מרשימה בגוונים קלאסיים ופסטליים של לבן, תכלת, חום בהיר, ורוד ושמנת, ובהדפסים רומנטיים ורכים של כדורים פורחים, ים, סירות, ברבורים, פרחים ועלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מוטיבים של ים, חופש וטבע בקולקציית הקיץ החדשה של TAKE ME HOME לתינוקות. TAKE ME HOME,
מוטיבים של ים, חופש וטבע בקולקציית הקיץ החדשה של TAKE ME HOME לתינוקות/TAKE ME HOME

פעם 6: מוטיבים של קיץ וטבע לתינוקות

המותג TAKE ME HOME נולד ב-2019, כשאלינור קופלר הפכה לאמא בפעם הראשונה, במטרה לתת להורים טריים בגדים טרנדיים ומעוצבים שמציעים נוחות ופרקטיות עד הפרטים הקטנים.

אלינור קופלר, מייסדת המותג: "אני שמחה להשיק את הקולקציה ה-6 של המותג TAKE ME HOME, בקולקציה רכה ופסטלית ששואבת השראה מעולמות הדקור והאופנה, ובמיוחד העונה מטרנד איורי ה-Toile de Jouy".

טווח המחירים לפריטים בקולקציה החדשה: 42-95 שקל והיא תהיה זמינה ב-80 מסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין.

take me home  - מותג בגדי התינוקות של אלינור קופלר משיק קולקציה חדשה לקראת הקיץ עם מוטיבים של ים בצבעי פסטל עדינים. יחצ take me home,
take me home - מותג בגדי התינוקות של אלינור קופלר משיק קולקציה חדשה לקראת הקיץ עם מוטיבים של ים בצבעי פסטל עדינים/יחצ take me home

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully