וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי גנון מונה למנכ"ל IVN

28.5.2023 / 13:06

המשנה למנכ"ל משרד החינוך היוצא, חוזר למגזר השלישי וינהל את IVN, עמותה וקרן פילנטרופית מהמשפיעות בישראל: "יש לנו את הזכות ואת היכולת לשנות ב-180 מעלות את מסלול חייהם של אזרחים רבים במדינה"

אבי גנון. לשכת העיתונות הממשלתית
אבי גנון/לשכת העיתונות הממשלתית

לאחר קדנציה סוערת כמשנה למנכל משרד החינוך, עוזב אבי גנון את המגזר הציבורי ושב למחוזות האימפקט כאשר קיבל לידו את ניהול IVN Israel Venture Network - - רשת הון סיכוי לישראל, עמותה העוסקת בצמצום פערים בחברה הישראלית דרך כלי ניהול מתקדמים, סיוע, העצמה ותעסוקה לאוכלוסיות מוחלשות.

מאחורי גנון 25 שנות עשייה חינוכית - החל את דרכו במשרד ראש הממשלה כראש מחלקת חינוך של ארגון "נתיב" בברית המועצות לשעבר. בהמשך עבר לאורט העולמי World ORT, ארגון החינוך היהודי הוותיק והגדול ביותר להפצת חינוך מדעי טכנולוגי והכשרה לנוער יהודי ברחבי העולם. לאורך שנותיו בארגון טיפס בסולם הדרגות דרך מנכ"ל הנציגות של הארגון בישראל "קדימה מדע" ועד לתפקיד מנכ"ל ו World ORT. במסגרת זו עסק בקידום פרויקטים פורצי דרך בחינוך טכנולוגי, בהקמת תשתיות ענק לחינוך בישראל וב 40 מדינות נוספות, בגיוס משאבים ובשת"פ עם ארגוני החינוך והרווחה הגדולים בעולם.

בתקופת כהונתו כמשנה למנכ"ל במשרד החינוך כיהן כיו"ר הועדה לחיים משותפים וכיו"ר הועדה להסדרת פעילות אולפני העברית. היה אחראי על ביצוע פרויקטי תשתית נרחבים בכפרי הנוער. בנוסף הקים את הרשות ומנהלת ילדי הפזורה הבדואית, היה פרויקטור תהליך שילובם וקליטתם של 10000 ילדים מאוקראינה, והיה אמון על הקשר עם החינוך היהודי בתפוצות.

לגנון (52) תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני ותואר ראשון בכלכלה ומדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון.

בני לוין סגן יו"ר העמותה וחבר הועד המנהל: "IVN נמצאת בצומת דרכים בפעילות הארגון ודירקטוריון העמותה קיבל את ההחלטה למנות את אבי גנון לו ניסיון רב במגזר השלישי והציבורי. על אבי הוטלה המשימה להביא את IVN לעולמות תוכן חדשים ולרתום את השותפים המתאימים. בעזרת אבי תרחיב IVN את הפעילות למגוון אוכלוסיות רחב יותר תוך מתן כלים להשתלבות בתעסוקה מתקדמת"

אבי גנון : "ל IVN יש את הפוטנציאל להיות GAME CHANGER בעשייה חברתית וגשר לחיבור בין הפילנתרופיה הישראלית ליהודית. אני רואה בתפקיד זה שליחות חברתית ואדע לרתום את השותפים בכלל המגזרים בישראל כדי לייצר פתרונות מהירים ואפקטיביים לטובת האוכלוסיות המוחלשות במדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully