וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרבים לעמיתים: לראשונה, מתכונת חדשנית ליריד השנתי של "חבר"

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 18:29

מועדון הצרכנות "חבר" משנה את פניו לדרישת העמיתים ומקרב אליהם את חגיגת הבילוי והקניות השנתית. היריד המסורתי, שהתקיים עד כה בתל אביב, יתקיים השנה לראשונה, בשיתוף עם קניוני עזריאלי, ב-6 ערים שונות ולמשך 12 ימים מלאים - וגם יחלק מתנה שווה למבקרים

היריד השנתי של מועדון חבר מתרחב ל-6 ערים. יח"צ,
היריד השנתי של מועדון חבר מתרחב לראשונה, ל-6 ערים בפריסה ארצית/יח"צ

מתקרבים ומפנקים

היריד של "חבר", שהתקיים כל השנים בגני התערוכה בתל אביב, יתקיים השנה ב-6 קניונים של קבוצת עזריאלי ברחבי הארץ, למשך 12 ימים מלאים, בין התאריכים 14-25.6 ויציע חגיגה ססגונית של קניות והטבות מיוחדות לעמיתים המבקרים.

לכל עמית או עמיתה שיבקרו בקניונים המשתתפים ביריד תינתן מתנה אטרקטיבית במיוחד - כרטיס מתנה AZRIELI TIME, כרטיס ייעודי למועדון "חבר" על סך 300 שקל למימוש בכל קניוני עזריאלי למשך חמש שנים בחנויות המשתתפות.

ניתן יהיה לקבל את הכרטיס באחד מ-6 הקניונים המשתתפים: עזריאלי תל אביב, עזריאלי ירושלים, עזריאלי חיפה, עזריאלי ראשונים בראשון לציון, עזריאלי הנגב בבאר שבע ועזריאלי מול הים באילת.

כל קניון משתתף ימותג וייצבע בצבעי המועדון, והעמיתים יוזמנו לחגיגה ססגונית שבמסגרתה ייהנו גם ממגוון קופוני הטבה ייחודיים והפתעות אחרות.

היריד השנתי של מועדון חבר מתרחב ל-6 ערים. יח"צ,
העמיתים שיבקרו ביריד יקבלו כרטיס מתנה AZRIELI TIME ע"ס 300 שקל/יח"צ

"מתחברים לזמן של העמיתים"

אדוה פישר, מנכ"לית מועדון "חבר": "אני שמחה להציג את יריד 'חבר' במתכונתו החדשה והנגישה. מועדון 'חבר' חרט על דגלו את ערך המצוינות בשירות והוא מיישם זאת באמצעות הקשבה, השתנות וייזום פעולות לרווחת העמיתים ובהתאמת המענים לצורכיהם במטרה להישאר רלוונטיים עבורם במציאות משתנה.

השנה, רקמנו שיתוף פעולה עם קבוצת עזריאלי, ובמסגרתו אנחנו 'מתחברים' לזמן של עמיתינו. אני מזמינה את עמיתי המועדון ובני משפחותיהם להגיע וליהנות מחגיגת קניות איכותית, מהצעות ערך ייחודיות ומקבלת שי בשש נקודות ברחבי הארץ, מחיפה ועד אילת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדוה פישר מנכ'לית חבר. שחר פליישמן,
אדוה פישר, מנכ"לית מועדון הצרכנות "חבר"/שחר פליישמן

"מקפידים להקשיב לצרכים"

אל"ם אייל יוסיפסקו, יו"ר מועדון "חבר": "אנו מקפידים להיות קשובים לעמיתינו, לבקשותיהם ולצרכיהם, להשתנות ולהיות אטרקטיביים עבורם בכל עת. מתוך עקרונות אלו פעלנו להוביל שינוי משמעותי של יריד 'חבר' ואני שמח על ההשקה שלו במתכונתו החדשה ועל הבחירה בקבוצת עזריאלי כשותף למהלך זה, במטרה להגיע קרוב יותר לעמיתינו בכל הארץ".

אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם מועדון "חבר", אחד המועדונים החשובים והגדולים בישראל, ולארח את עמיתי המועדון ביריד הנגיש והחדשני. שיתוף הפעולה עם קבוצת עזריאלי יאפשר לעמיתי המועדון ליהנות ממימוש המתנה קרוב לביתם, בקניונים שלנו, בחנויות ובמקומות הבילוי שהם הכי אוהבים. אנו מזמינים את כל עמיתי מועדון "חבר" ובני משפחותיהם לבוא ולהשתתף בחגיגת הקנייה והבילוי בקניונים הפזורים ברחבי הארץ."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully