וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקדון לכל תינוק: לאומי מקבע את הריבית הגבוהה ל-18 שנה

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 16:39

נולד או יוולד לכם ילד במהלך שנת 2023? יש מצב שהוא עוד יודה שנולד בשנה עם ריבית גבוהה: מבצע חדש של בנק לאומי מקבע ריבית של 4.75% למשך 18 השנים הבאות. סכום ההפקדה מוגבל ל-500 שקלים לחודש

תינוק משחק עם צעצועי עץ. ShutterStock
יום אחד כל זה יהיה שלך... הריבית במשק אולי מכבידה על ההורים, אבל בבנק לאומי היא מצוינת לתינוקות/ShutterStock

בדרך כלל אנחנו שומעים על הריבית הגבוהה במשק בהקשרים שליליים, אבל יכול להיות שלהורים טריים, או למי שמצפים לתינוק, החדשה הזאת תהיה דווקא טובה: בנק לאומי מודיע על השקה של פיקדון חדש, המיועד להורים לילדים שנולדו או שיוולדו במהלך שנת 2023. הייחודיות של הפיקדון - הורים יוכלו לקבע עבור ילדיהם את ריבית בנק ישראל הנוכחית ל-18 שנה.

מכיוון שריבית בנק ישראל גבוהה כיום, ועומדת על 4.75%, מדובר בריבית השנתית האטרקטיבית ביותר הקיימת במערכת הבנקאית בישראל עבור הורים המבקשים לחסוך כסף עבור ילדיהם - במשך שנים קדימה. במסגרת הפיקדון, יתאפשר להורים שהם לקוחות לאומי להפקיד בכל חודש סכום של עד 500 שקל.

ראש החטיבה הבנקאית, אייל בן-חיים: "לאור עליית הריבית המתמדת בשנה האחרונה, ראינו לנכון ליזום מסלול פיקדון ייחודי שיוכל לסייע ולתמרץ משפחות לחסוך לילדיהם בריבית גבוהה במיוחד לאורך שנים. נמשיך להציע ללקוחותינו הצעות ערך ייחודיות אשר יעזרו להן לחסוך יותר כסף בכל חודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully