וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראת תגר על הלכלוך: נלי תגר תנקה את הרכב בקמפיין חדש ל"ניקול"

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 18:28

ישראל היא מהמדינות הפקוקות ביותר מבין מדינות ה- OECD ועבור רוב הישראלים הרכב הפרטי הוא "בית שני". כעת, עבור 60% מהישראלים, שנוהגים לנקות אותו בעצמם, משיק לראשונה מותג הניקיון "ניקול" סדרת מוצרים לניקוי הרכב. קמפיין השקה רחב יעלה מחר (ב) בכיכובה של נלי תגר

נלי תגר בצילומים לקמפיין של ניקול CAR. טל גבעוני,
נלי תגר בצילומים לקמפיין של ניקול CAR/טל גבעוני

הישראלי הממוצע מבלה בכל יום, כשעה וחצי בממוצע בנהיגה ברכב הפרטי, בחסות בעיות התחבורה והפקקים ברחבי הערים ובדרכים הבינעירוניות - אפשר לומר שהוא מהווה עבורם המקום השלישי שהם מבלים בו הרבה הרבה זמן בכל יום, אחרי הבית והעבודה.

היכולת לשמור על רכב נקי ברמה יומיומית היא משימה לא פשוטה שגוזלת לא מעט זמן ולא משנה איך אתם נוהגים לנקות את הרכב שלכם.

מסקר שערך המותג למוצרי ניקיון "ניקול", עולה כי כ-60% מהישראלים נוהגים לנקות את הרכב שלהם בעצמם, לרב בתדירות של לפחות פעם בחודש, מה שמביא אותו להודיע על התרחבות והשקת סדרת מוצרי ניקיון וטיפוח לרכב.

את סדרת המוצרים החדשה - ניקול CAR, שתכלול 6 מוצרים ייעודיים שפותחו במיוחד לניקיון יומיומי קל וזמין של הרכב, מבחוץ ומבפנים, יציג המותג בקמפיין רחב שיעלה מחר (ב).

נלי תגר בצילומים לקמפיין של ניקול CAR. טל גבעוני,
קוראת תגר על הלכלוך: נלי תגר תנקה את הרכב בקמפיין חדש ל"ניקול"/טל גבעוני

קמפיין ההשקה, בהשקעה של 2 מיליון שקלים, יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן בפריססת מדיה רחבה בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל.

את הקמפיין תוביל נלי תגר שתציג את מגוון המוצרים החדש באמצעות סיטואציות קומיות תחת הסלוגן: "משפחתיזם - שוויון בניקיון גם ברכב המשפחתי".

מסר "המשפחתיזם" של ניקול יושב על תובנה כי במרבית הבתים בישראל, מטלות הבית נופלות על כתפיו של אדם אחד, לכן המותג בא לקדם אג'נדה של חלוקת הנטל במשפחה דרך פתרונות קלים ומהירים שמאפשרים לכל אחד לתרום את חלקו לבית נקי מסודר ונקי יותר.

נלי תגר, שמובילה לאחרונה קמפיין פרסום למותג הרכב החשמלי הסיני LEAPMOTOR והובילה בעבר את קמפיין ההשקה של ניקול: "משפחתיזם - כל אחד במשפחה יכול", נשארת בגבולות תחומים אלו ותמחיש, באמצעות סיטואציות קומיות, את הקלות בביצוע המשימה ואת החשיבות ושבחלוקת הנטל סביב משימת הניקיון - הפעם הניקיון של הרכב המשפחתי.

הקמפיין החדש יציג "נקודות כאב" שונות שקשורות במשימת הניקיון של הרכב המשפחתי, כך למשל: הגיע תורם של הילדים שמלכלכים את הרכב - לנקות אותו, או כשחוזרים מהים, לא מתנערים מאחריות אלא מנערים את החול בחוץ.

המסר השולט בקמפיין הוא כי עם מגוון מוצרי ניקול CAR כל אחד במשפחה יכול להשתתף בנטל ניקיון הרכב, מבפנים ומבחוץ.

את מגוון מוצרי סדרת ניקול CAR החדשים ניתן יהיה להשיג החל מחודש מאי ברשתות המזון והפארם ברחבי הארץ ובחנויות הפרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully