וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוצים נוספים במק'אן קשר בראל: 14 עובדים יפוטרו

איילה צורף

6.3.2003 / 16:20

שאר העובדים יוצאו לחופשות מפוצלות ללא תשלום, בנות חודש ימים; באוגוסט האחרון אמר המנכ"ל: "אני מבטיח לעובדי החברה, לא תהיה תוכנית פיטורים לפחות עד סוף 2003"

סבב קיצוצים שני בקבוצת מק'אן אריקסון. 14 עובדים יפוטרו, שהם 5% מעובדי הקבוצה, שאר העובדים יתבקשו לצאת לחופשה מפוצלת ללא תשלום של חודש ימים במהלך השנה הקרובה. בנוסף, יקוצץ שכרם של הסמנכ"לים, המנכ"לים, וחברי ההנהלה בקבוצה ב-10%.

לפני כחצי שנה ניהל המשרד סבב קיצוצים ראשון, במסגרתו ספגו העובדים קיצוצים בהיקף של 10%-15% בשכרם. כשנשאל שילוח באותם ימים על עמדתו בדבר פיטורי עובדים הוא ענה: "אני מאמין שאסור לפטר עובדים במיתון כל כך כבד. מהלך הקיצוצים בשכר נועד כדי להימנע מפיטורים. אסור שמשפחה תמצא את עצמה ללא מפרנס, בתקופה שעלולה להימשך שנה ויותר. אני מבטיח לעובדי החברה, לא תהיה תוכנית פיטורים לפחות עד סוף 2003".

צעדי הקיצוצים שמנהל שילוח כעת נתפסים בענף כתמוהים, בעיקר לאור התקציבים הגדולים שקיבל המשרד לאחרונה, הגדול שבהם - כ-10 מיליון דולר בשנה של פלאפון, עבור המותג אסקייפ.

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, צמח המשרד ב-12% בשנת 2002, והוא מטפל בתקציבים בהיקף של 197.6 מיליון דולר, במחירי מחירון (המחירים בפועל נמוכים בכ-50%-60%).

בתגובה אומר שילוח: "המיתון במשק הולך ומעמיק, ובשל המלחמה הצפויה בעיראק המפרסמים מקפיאים תקציבים. אכן קיבלנו מספר לקוחות חדשים, אבל יש ירידה בהכנסות, והן הסיבה לפיטורים".

קבוצת מק'אן קשר בראל מונה כ-260 עובדים, מהם כ-145 עובדים במשרד הפרסום מק'אן קשר בראל, הגדול ביותר בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully