וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפי ליידי: מירי בוהדנה נבחרה כפרזנטורית למותג הסרת שיער

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 14:08

מנחת הטלוויזיה והדוגמנית, מירי בוהדנה, נבחרה כפרזנטורית של המותג 'אפיליידי', לרגל השקת מכשירי לייזר ביתיים להסרת שיער. ההשקעה בקמפיין בכיכובה של בוהדנה נאמדת בכ- 3 מיליון שקל

מירי בוהדנה להפי ליידי. גלית ורטהיים,
הפי ליידי: מירי בוהדנה נבחרה כפרזנטורית למותג הסרת שיער/גלית ורטהיים

את הקמפיין למותג 'אפיליידי' שמתמחה בהסרות שיער תוביל מירי בוהדנה, והוא צפוי לעלות במהלך חודש יוני הקרוב, בהשקעה הנאמדת בכ- 3 מיליון שקל.

הקמפיין יכלול בין היתר: תשדירים טלוויזיה בערוצים המובילים 12, 13, 14 שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה של המותג.

בוהדנה תצטלם בקמפיין החדש לצידה של ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור, שנבחרה לכהן כיועצת רפואית של החברה. בקמפיין היא תייצג את ההיבט המקצועי, המדעי ופיתוח המוצרים תוך תמיכה מבוססת במחקרים.

בוהדנה דוגמנית, שחקנית ומנחת טלוויזיה מנחה את תוכנית הבישול משחקי השף כבר מזה 6 עונות ברציפות. בוהדנה שכיהנה כמלכת יופי בעברה, הובילה לא מעט קמפיינים לרשתות אופנה, בניהם: לנעלי טו גו, אייס, אריסטו שמט תכשיטי רויאלטי ועוד.

מכשיר אבסולוט ביתי להסרת שיער בלייזר לאזורים קטנים 1500 שקל. יח"צ,
מכשיר אבסולוט ביתי להסרת שיער בלייזר לאזורים קטנים 1500 שקל/יח"צ

מירי בוהדנה מסרה על הבחירה בה: "עשיתי המון קמפיינים בחיי, אבל אני שמחה על הבחירה בי להשקת מוצרי לייזר בייתים להסרת שיער. אני כאישה שמחה לגלות שהמכון מגיע הביתה, כי אין דבר יותר מתסכל מכניסת הקיץ והצורך בהסרת שיער לצמיתות. בעולם שבו הכל כאן ועכשיו - הפתרון של אפיליידי הוא גאוני".

גולן בן דוד על הקמפיין: "הבחירה במירי בוהדנה ולהבית אקרמן בישראל היא בחירה בשתי נשים חזקות שמסוגלות להעביר את הבידול הייחודי של חברת אפיליידי ביחס לשוק ברמה הטכנולוגית ופונקציונאלית בצורה הטובה ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מכשיר הסרת שיער לפנים מבית אפיליידר אבסולט 1500 שקל. יח"צ,
מכשיר הסרת שיער לפנים מבית אפיליידר אבסולט 1,500 שקל/יח"צ

חברת אפיליידי (Epilady) פרצה לתודעה עוד בשנות ה-90 כאשר הייתה הראשונה להשיק את מסיר השיער החשמלי הראשון מסוגו בעולם והפכה לחלוצה עולמית בשוק. בתקופה קצרה ביותר הפכה החברה למובילה בתחום טיפוח היופי בשוק הבינלאומי והשם "אפיליידי" הפך לשם גנרי לכל מכשירי הסרת השיער, עד עצם

היום הזה. כיום, החברה השקיעה משאבים גדולים בפיתוח חדשני פורץ דרך של מכשירי לייזר מתוחכמים הראשונים מסוגם בעולם לשימוש ביתי המאפשרים לבצע טיפולי לייזר מדוייקים להסרת שיער בגוף ובפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully