וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CMO חדשה ב-SentinelOne: סאלי ג'נקינס מונתה לסמנכ"לית שיווק

29.5.2023 / 10:56

מי שהובילה את מערך השיווק ב-Elastic, Informatica, VMware ו- Symantecמביאה עמה 30 שנות ניסיון בחיזוק מותג ובהגברת הביקוש בחברות בצמיחה מואצת

סאלי ג'נקינס. יחצ,
סאלי ג'נקינס/יחצ

חברת SentinelOne, מובילה עולמית באבטחת מידע אוטונומית, הודיעה על מינויה של סאלי ג'נקינס כסמנכ"לית השיווק (CMO). במסגרת תפקידה, היא תהיה אחראית על התכנון, הפיתוח והביצוע ברמה הגלובלית של אסטרטגיית השיווק בחברה, במטרה לחזק את המותג המוצרי ולתמוך בצמיחה המובילה בתעשייה. ג'נקינס תדווח ישירות למנכ"ל החברה, תומר ויינגרטן.

"סאלי ג'נקינס סייעה בבנייתם של כמה מהמותגים המשפיעים ביותר במגוון תעשיות", אמר ויינגרטן עם מינויה. "הניסיון שלה בעולמות ה-SaaS (תוכנה כשירות), הדאטה ואבטחת המידע הוא השילוש המושלם להשגת היעדים האגרסיביים שהצבנו לעצמנו בהרחבת הנוכחות המותגית ונתח השוק. תחום אבטחת המידע מעולם לא היה מורכב יותר, וארגונים זקוקים נואשות לפלטפורמה אוטונומית שתגן עליהם מפני תקיפות זדוניות. לסאלי יש הבנה עמוקה בכיצד נכון למצב ולהגדיר את הצעת הערך שלנו, באופן שיחזק ויחדד את העמדה המובילה שיש לנו בכל סגמנט".

ג'נקינס היא בעלת ניסיון עשיר, ותק ורקורד מוכח בבניית מותג וביקוש בחברות B2B ו-B2C מובילות, בהן Elastic, Informatica, VMware ו-Symantec. ל-SentinelOne היא הגיעה מ-Elastic, ספקית פתרונות אבטחת מידע ויכולות ראייה עבור מנוע החיפוש Elasticsearch. היא שינתה בהצלחה את המיצוב של החברה, את אסטרטגיית השוק שלה ואת החזון, כיצד לעמוד בצרכי הצמיחה המואצת. בכך תרמה לגידול של 300% בהכנסות החברה שנרשם בזמן כהונתה. לפני כן שימשה כסמנכ"לית השיווק של Informatica, חברה לניהול דאטה מבוסס AI, שם היה לה חלק חשוב במיצוב מחדש של החברה כמובילה בתחום ניהול הנתונים בענן.

בזכות שליטתה באומנות ובמדע השיווק, ג'נקינס נבחרה כסמנכ"לית השיווק של השנה על ידי ה-Silicon Valley Business Journal. היא גם משמשת כדירקטורית עצמאית ב-data.world וכיועצת ב-Aware, Inc.

"הגידול בתקיפות הסייבר, התפוצה של יכולות וכלים המאפשרים לעשות זאת מרחוק, יחד עם האצת המעבר של ארגונים לענן - כל אלה הפכו את התשתיות למאתגרות יותר להגנה", אומרת ג'נקינס. "חברות מחפשות דרכים להקל על הפיתוח הטכנולוגי ולחזק את השרידות והעמידות. הודות לטכנולוגיה שאין שנייה לה ולחזון הצלול באשר לעתיד אבטחת המידע, SentinelOne נמצאת במקום ייחודי שמאפשר לה לתת מענה מלא. אני מצפה בכיליון עיניים לחזק את המותג, תוך מיקוד בלתי מתפשר ביצירת ביקושים שיתמכו בצמיחה חסרת התקדים של החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully