וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לחובבות האיפור (והטיקטוק): סופר-פארם משיקה בישראל המותג PiXi

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 15:18

חובבות הטיפוח הצעירות מתרגשות :אחרי שכבש את הטיקטוק, סופר-פארם משיקה לראשונה בישראל, את קטגוריית האיפור של מותג הטיפוח הלונדוני PiXi עם סדרת סמקים טרנדית לחוויית שימוש נוחה (On the go) במרקם קרמי ובתצורת סטיק

pixi colour on the glow blushes. יח"צ,
בשורה לחובבות האיפור (והטיקטוק): סופר-פארם משיקה בישראל את סדרת הסמקים של PiXi/יח"צ

מותג הטיפוח הבריטי PiXi שכבש את הטיק-טוק, הפך לפופולרי ומבוקש בקרב נשים צעירות ונערות ברחבי העולם, וכצפוי, גם בישראל.

מוצרי האיפור של המותג, בעיקר הסמקים שלו, הפכו למוצרים חמים ברשת החברתית עם אלפי סרטונים שהגיעו ללא פחות מ-951 מיליון צפיות וכך גם ההאשטאג PIXI Blush#, מציג נתון מרשים של כ-54 מיליון תיוגים - וכעת הם מגיעים לישראל, ישירות לרשת סופר-פארם.

סדרת הסמקים כוללת שלושה גוונים המתאימים לשימוש על הלחיים והשפתיים, מכילים ג'ינסנג מועשר בנוגדי חמצון, אלוורה, שמן קיק עשיר בחומצות שומן, תערובת של תמציות פירות המזינות את העור (ענבים, תפוחים ואוכמניות) וכן, בתמצית תה ירוק לאספקת וויטמינים כמו A, C, E.

הסמקים של המותג PiXi מגיעים בעיצוב נקי שקולע לטעמו של הדור הצעיר, הם מתאימים לכל סוגי העור ומצטרפים למוצר הקלאסי ON-THE-GLOW המעניק לחות לעור הפנים, הגוף, השפתיים והשיער (ללא גוון) שכבר נמכר בישראל.

on-the-glow blush fleur. יח"צ,
on-the-glow blush fleur, סומק סטיק במרקם קרמי ללחיים ולשפתיים גם יחד, PiXi/יח"צ

המותג הבריטי PiXi, נולד לפני 20 שנה והושק לראשונה בסוהו בלונדון והוא מציע מוצרי טיפוח כגון שמנים להזנת העור, תרסיסי לחות ותכשירי ניקוי.

הסמקים החדשים ממשיכים את קו המותג ומונגשים כמוצרים המותאמים לעור רגיש, ללא פראבנים אשר לא נוסו על בעלי חיים ומכילים רכיבים טבעיים להדגשת היופי הטבעי, הזוהר והקורן של העור.

שירן אליצור, מנהלת יבוא ופיתוח מותגים בסופר-פארם: "הפריט המבוקש ביותר של המותג PiXi, סוף סוף מגיע לישראל ואנו נרגשים להנגישו בסופר-פארם לקהל המקומי. המותג שהפך לפופולרי הודות למוצר רב המכר ה-Glow Tonic, כבש מחדש את הרשת עם הסמקים המפורסמים שלו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
on-the-glow blush. יח"צ,
on-the-glow blush, המותג הלונדוני הפופולרי מגיע לישראל, המחיר: 89 שקל ליח'/יח"צ

הדרישה למוצרי המותג עולה בכל רחבי העולם וסופר-פארם, שפועלת לשמור על מגוון דינאמי וטרנדי של מוצרים חדשים, תמשיך לאפשר ללקוחות לחוות את כל מה שחם בעולם הטיפוח, קרוב לבית ובאופן מידי".

סדרת הסמקים One the glow blush מציעה 3 גוונים: Fleur, Juicy, Ruby והיא תמכר במסגרת ההשקה ב-25 סניפי סופר-פארם ברחבי הארץ ובאתר סופר-פארם אונליין.

המחיר: 89 שקל ליחידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully